Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wirus w 1Z ocena logów


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

Auto po wirusie. EGR wywalony, wtryski AFN, sterownik 16 bit, kat wywalony

statyczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004bs - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne

Log (0 - 001)

Log (1 - 010)

Log (2 - 000)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 003)

Log (6 - 011)

---------- Post dopisany 05-03-2013 at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 13:54 ----------

jest komplet logów, proszę o ocenę .. =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche dziwne wskazania przepływki wygląda jakby miał programowo pominietą przepływkę. Mozna lekko zwiększyć ciśnienie wewnętrzne pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tu nie jest prgramowo - prgramowo to masz nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym - tam szukaj programowej dziury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma żadnej dziury, wszystkie rury od dolotu były wyjęte z auta i sprawdzone, przy okazji wyczyszczony kolektor dolotowy i w miarę jak się dało otwory w głowicy.W którym logu widać że dziura w dolocie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby była dziura to wskazania przepływki byłyby znacznie zawyzone o tutaj stoi wskazanie na 847,9 mimo zwiększonego ciśnienia doładowania przy rzeczywistych wskazaniach lmm powinno byc w granicach 900-1000 mg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panyy...

Dziwne rzeczy się porobiły z ciśnieniem po wyjęciu turbiny i wylaniu oleju z gruszki przez zdemontowanie cięgna i wypychanie go. Wyleciało dość sporo oleju. Doładowanie znacząco poprawiło się od dolnych obrotów co widać po logach. Ale dlaczego tak skacze ciśnienie podczas przyśpieszania? Zwalił się N75 ? niby próbuje wysterować prawidłowe ciśnienie....

Log (0 - 011,011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest log na 3 biegu?

nie dymi za bardzo z rury?

masz katalizator?

albo N75 albo gruszka nie domaga, węzyki prawidłowo podłaczyłeś do N75?

dolot sprawdz jeszcze raz czy szczelny, jakie kolwiek spocenie na rurze to nieszczelnosć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby była dziura to wskazania przepływki byłyby znacznie zawyzone o tutaj stoi wskazanie na 847,9 mimo zwiększonego ciśnienia doładowania przy rzeczywistych wskazaniach lmm powinno byc w granicach 900-1000 mg.

Pokaż mi w takim razie logi dynamiczne grupy 003 albo 010 gdzie w tym sterowniku silnika przepływka mierzy więcej niż ta graniczna wartość 847,9 mg w wartościach rzeczywistych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...