meserter 0 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Witam, gdzie znajde plus (+12V) po uruchomieniu silnika. Zależy mi na tym żeby był on w komorze silnika i pojawiał sie dopiero po jego uruchomieniu. Znalazłem gdzieś że taki plus znajduję sie na pompie, ale jeśli mam pompowtryski to rozumiem że pompy nie mam. Więc gdzie go mogę znaleźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku213 1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Jak ma się pojawić po uruchomieniu silnika to z alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Nie jest problemem pociągnąć kabel do wnętrza auta i wpiąć się tam w listwę. Podłączanie pod alternator to trochę rzeźba:decayed: a niestety nie ma bardzo innego miejsca pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku213 1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 No niby tak, kumpel w passku tak ma, więc mówię trochę z autopsji, że na 100% tak da rade A powiedz, do czego Ci ten plus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy 1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 A powiedz, do czego Ci ten plus? masz w temacie - światła dzienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meserter 0 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 No ok, spróbuje z alternatora. jednak gdzieś czytałem że faktycznie pojawia się tam napięcie po odpaleniu silnika ale mniejsze niż 12V ledy świecą słabo. Sprawdzę jutro jak to jest rzeczywiście. Bo chyba innego wyjścia niema.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku213 1 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Zaraz poszukam tematu na forum passata, sam z kumplem z niego korzystałem kiedyś. ---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ---------- Jest "Szwedzkie światła" w 3BG sedan, można włączyć? - Strona 5 Na podstawie tego tematu zrobisz jak trzeba. (Pamiętaj o przekaźniku!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meserter 0 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Hmm skoro to tyle roboty to wolę chyba kupić osobny moduł który podłączam do aku i do postojówek specjalnie do świateł dziennych. Ale sprawdzę jeszcze z tym alternatorem. Jakie napięcie tam jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 odpusc sobie altka. lec do kabiny a poznij kontrolkie w reke i szukasz gdzie pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka. tez kombinowalem z alternatorem ale to było:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meserter 0 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Więc dziś podpiąłem je właśnie pod alternator. I póki co wszystko działa tak jak powinno. Światła zapalają się po chwili od uruchomienia silnika tak jak chciałem. Jak narazie żadnych złych oznak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się