Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sportowe zawieszenie problem;/


majkel1993

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z sportowym zawieszeniem w mojej b5:kwasny:sprawa wygląda tak kupiłem sportowe amorki i sprężyny -40mm najpierw założyłem tył i jestem zadowolony z efektu,ale kiedy zacząłem zakładać przód okazało się ,że nie obniżył się ani centymetra i stał wyżej od tyłu:facepalm:myślałem ,że to wina sprężyn które mogą pochodzić z wersji z większym silnikiem więc zamówiłem od kolegi na forum używane które jeździły w 1.8T (dodam ,że ja mam 1.8) i jak widziałem po zdjęciach obniżają sporo:naughty:kdziś założyłem lewą sprężynę na sportowy amortyzator okazało się ,że nic nie poszło na dół ani mm:facepalm::facepalm: i teraz pytanie czy jest możliwość ,że to wina amorów? i czy nie lepiej dać te sprężyny na ori amory?z góry dzięki za pomoc:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory nie mają wpływu na wysokość zawiechy, także pewnie wina sprężyny, za twarda i auto nie siada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko jeżeli w 1.8T usiadł to dlaczego w 1.8 nie poszedł ani cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo kolega moze zalozyl za dlugie odboje, albo po 2 na amor, ori i moze tez dostal odboje razem z zawiasem :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie kolego że trzeba popuścić wahacze i je ustawić do tego zawieszenia może być tak że po prostu tuleje ci trzymają i nie puszczają niżej procedura taka jak byś zakładał nową zawiechę popuszczasz wahacze na na tulejach gumowych opuszczasz auto na kołach i dokręcasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha czyli myślisz żeby górne wahacze popuścić ,opuścić auto żeby się ustawiło pod zawiechę i wtedy dokręcić? no a jak zakładasz gwint to też trzeba coś takiego robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te tuleje nie utrzymaja auta w seryjnej wysokosci, predzej sie gumy pozrywaja :whistling:

zawsze wszystkie tuleje powinny byc dokrecone gdy auto stoi na kolach, to przeciez jest podstawa :whistling:

proponowal bym najpierw poczytac jak sie co robi a pózniej dopiero robic :wink:

kolego majkel1993 kup sobie ksiazke SAM NAPRAWIAM :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe no kolego norka jestem w miarę zaawansowanym mechanikiem więc nie potrzebuje takiej książki ale jest to dla mnie dziwne ,że samochód nawet po mimo zmiany sprężyn na niższe nie obniżył się nawet o mm,zapytałem na forum bo może ktoś miał już taką sytuacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha czyli myślisz żeby górne wahacze popuścić ,opuścić auto żeby się ustawiło pod zawiechę i wtedy dokręcić? no a jak zakładasz gwint to też trzeba coś takiego robić?
i nie znasz podstaw?:whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie miałem gwintu,a co wahaczy to wiadomo ,że muszą być przykręcone na stałe wolę wysłuchać wszystkich propozycji ludzi którzy chcą pomóc niż dowiedzieć się ''kup sobie książkę'':facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, wez podnies auto, spróbuj sciagnac odbój w dól, pózniej opuszczaj powoli auto i patrz jak odbój sie wciska spowrotem w ta górna czesc. Jak wcisnie sie caly a auto bedzie wysoko stalo to znaczy ze odbój jest za dlugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...