andrew121251212 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Dokladnie mam tak samo. Przy wyłączonym/włączonym econ i ustawionej temperaturze 16st leci gorące powietrze dopiero jak dam na low to leci zimne. Jak mam tryb auto to wtedy jest ok.---------- Post dopisany at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany at 09:25 ---------- Wieczorem zapnę vaga zrobię nastawy podstawowe i zobaczymy czy pomoże. Dam znać. Do 16st??? To tak się da? Ja mam skalę do 18 st i potem jest LO....
Kshyhu87 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Różne wersje klimatronika były. Jedni mają od 16 inni od 18st
bilu88 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 witam. mam nabita klime ale nie moge jej wlaczyc po nacisnieciu *. na krotko jak podlacze to dziala (oczywiscie auto jest odpalone). podpilem pod vaga i wyswietla mi sie ze jakis czujnik wymienilem i znow to samo. co mam zrobic? czy mam wymienic caly ten komputer ktory wyswietla temperature i nawiew??
Onkel Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Wypowiem się i ja w temacie Też walczyłem z problemem ciągłego ciepłego powietrza, które zmieniało się na zimne tylko przy LO. Miałem cały czas błąd V113 i G143. Silniczki drogie, że masakra więc nie kupowałem. I pewnego dnia kolega z forum wystawił w dobrych pieniądzach całą nagrzewnice z obudową, wentylatorem i silniczkami. Okazja więc kupiłem. Zmieniłem przedwczoraj oba silniczki klap świeżego powietrza i obiegu zamkniętego. Po wymienie należy pamiętać aby zrobić nastawy podstawowe. No i nareszcie leci normalne powietrze w sensie przy 20 st. letnie a nie jak przedtem gorące no i żadnych błędów w klimatroniku nie mam. Choć to wszystko jest zależne od temperatury na zewnątrz. Wydaje mi się, że jak temperatura spadła z +6 do -1 to wtedy przy 20 st. leciało trochę cieplejsze powietrze niż wcześniej. Ale dalej było zwiększające się ciepło powietrza przy zwiększaniu temp. na klimatroniku. Przedtem od 20 miałem praktycznie cały czas to samo. Jeszcze jedno spostrzeżenie. Nie mogę znaleść tego rysunku klap ale wydaje mi się, że tam było pokazane v113 jako silnik klapy obiegu zamkniętego. U mnie dopiero po wymianie silniczka świeżego powietrza znikł v113. Także nie wiem jak to jest. Teraz ciesze się, że wszystko jest tak jak być powinno i jeszcze zmienie tylko elektronike kilmatronika żebym miał zejście do 16st. (mam w domu tylko nie ma kiedy przełożyć, a chciałem sprzedać kiedyś za 30zł-głupi ja:facepalm:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się