Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rolka na alternatorze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Wracajac z pracy zapalila mi sie kontrolka od ladowania.Otwieram mache patrze pasek kliowy spadl z rolki na alternatorze w strone alternatora(pasek nie pekl).Chcialem go wciagnac na ta rolke a tu ta rolka tancuje w przod i tyl.Poprostu wyszla z tego trzpienia alternatora i wlazla w wnetylator lecz nie spadla bo zatrzymala ja lopatka wentylatora.Nic wiecej nie zgladalem bo ciemno bylo.I moje pytanko jaka przyczyna mogla byc tego ze ta rolka wysunela sie z tego trzpienia?Jak to jest tam zamontowane?Czy to jest naprawialne?Jakie koszty?Silnik 1.9TDI 110KM.Z gory dzieki za informacje

Opublikowano

wisnia, zapraszam do zapoznania z regulaminem i przedstawienia w NEWBIE.

W innym przypadku posty beda usuwane.

Byla juz ta rolka opisywana.

Nie chce wprowaddzac w blad ale czy ona nie jest poprostu przkrecana :?:

Opublikowano

pytalem sie ostatnio o te zasrana rolke i zamurowalo mnie jak sie dowiedzialem ile kosztuje :twisted: 500 zeta zaspiewali :shock: :evil:

Opublikowano
pytalem sie ostatnio o te zasrana rolke i zamurowalo mnie jak sie dowiedzialem ile kosztuje :twisted: 500 zeta zaspiewali :shock: :evil:

to cos sporo ... jak pamietam to chyba 200-250 zł ..... ale to tez sporo ... :evil:

Opublikowano

też muszę to wymienić... Ale cena 350zł :D

Ale to silnika 110PS ?? nie powinno kosztować 100zł ?

O tym elemencie mówimy ? :

186cm1.jpg

cena w EUR

Opublikowano

No i wyciagnelem to wszystko.Zdjecie tej rolki nie bylo prasta sprawa potrzebny specjalny klucz.Gdy to zdjolem bylem w szoku wszystko w rolce rozsypalo sie w drobny mak.Cena rolki 270zl :sad: Porazka.Znajomy elektromechanik powiedzial ze taka roleczka wytrzymuje ok 80tys. km.Na moje oko bardzo malo jak za ta cene.Dla ludzi ktorzy beda sie z tym bawic:uwarzajcie na koncowa cyfre nr rolki(po kropce) w moim przypadku F-225653.3 Oznacza ona dlugosc gwinu.Jesli zakupicie rolke z innym nr po kropce niestety trzeba gwintowac trzpien alternatora=kupa roboty

Opublikowano

Witam.Wracajac z pracy zapalila mi sie kontrolka od ladowania.Otwieram mache patrze pasek kliowy spadl z rolki na alternatorze w strone alternatora(pasek nie pekl).Chcialem go wciagnac na ta rolke a tu ta rolka tancuje w przod i tyl.Poprostu wyszla z tego trzpienia alternatora i wlazla w wnetylator lecz nie spadla bo zatrzymala ja lopatka wentylatora.Nic wiecej nie zgladalem bo ciemno bylo.I moje pytanko jaka przyczyna mogla byc tego ze ta rolka wysunela sie z tego trzpienia?Jak to jest tam zamontowane?Czy to jest naprawialne?Jakie koszty?Silnik 1.9TDI 110KM.Z gory dzieki za informacje

Opublikowano

Rolka nie jest tania, a jest poprostu nakrecana na oske alternatora.

Potrzebna bedzie Ci specjalna nasadka.

Opublikowano

koledzy możecie podpowiedzieć jak się dobrać do tej rolki tam są dwa wielokliny ,czy trzeba nasadkę i jeszcze drugi klucz? jaki tam jest gwint lewy czy prawy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...