Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów samej turbiny


jarek3251

Rekomendowane odpowiedzi

witam bardzo prosze o analize logów statycznych a za razem wyrozumiałość ponieważ to moj pierwszy raz w sumie. z tego co widzę po tych logach to kąt wtrysku jest do d... ale niech sie mądrzejsi wypowiedzą co jeszcze jest nie tak

jesli cos bedzie nie takiego to bardzo proszę o dokładniejsze wyjaśnienie bo nie jestem taki mądry jak wy w te klocki

jest to silnik 1z 1.9 tdi 90 kucy problem to: zimny długo kreci i nie ma za dużego kopa jak na tą jednostkę przejechane 247tys km grupa 000 bs

76d48534edc80ecfm.jpg

grupa 001 i 002

8a2cb9c63de42bf0m.jpg

grupa 003 i 004

2ca4317e452fd703m.jpg

grupa 007 i 008

5fc3df635faa15d2m.jpg

grupa 009 i 010

ec4ab81f55c54be1m.jpg

grupa 011 i 013

e6ae4aa430d444fam.jpg

grupa 15

07ddd46ff79cbc3am.jpg

i to chyba na tyle jeszcze raz prosze o wyrozumiałoś jak dałem ciała z robieniem tych logów i o rzuceniem na to wszystko oka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś dziwnie obroty skaczą :chytry:

I korekcje trochę spore - wg większości źródeł w normie, ale jednak całkiem blisko jej przekroczenia...

Przydałyby się dynamiczne i bs z innych grup - 003, 004, 011

Problem z odpalaniem na zimno może mieć związek z kątem, ale racze głównie prz niskich temperaturach (zima). A co do mocy, to zauważyłeś jej spadek, czy zawsze było tak jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś dziwnie obroty skaczą :chytry:

I korekcje trochę spore - wg większości źródeł w normie, ale jednak całkiem blisko jej przekroczenia...

Przydałyby się dynamiczne i bs z innych grup - 003, 004, 011

Problem z odpalaniem na zimno może mieć związek z kątem, ale racze głównie prz niskich temperaturach (zima). A co do mocy, to zauważyłeś jej spadek, czy zawsze było tak jak jest?

jakie korekcje kolego są spore bo nie wiem o czym mowisz i jak to naprawic ewentualnie????problem z odpaleniem jest właśnie tylko jak silnik zimny jest, później pali od strzała, co do mocy to mam tak odkąd go kupiłem czyli miesiac czasu ale porównywałem z passatem b4 1z i audi zostawało przy passacie passat miał jakby lepszy moment bo v max to taki sam maja[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2008, 17:23 _________________________________________________

Coś dziwnie obroty skaczą :chytry:

I korekcje trochę spore - wg większości źródeł w normie, ale jednak całkiem blisko jej przekroczenia...

Przydałyby się dynamiczne i bs z innych grup - 003, 004, 011

Problem z odpalaniem na zimno może mieć związek z kątem, ale racze głównie prz niskich temperaturach (zima). A co do mocy, to zauważyłeś jej spadek, czy zawsze było tak jak jest?

dynamicznych narazie nie jestem w stanie zrobic mam ograniczony dostep do laptopa a grupy 003, 004, 011 sa przecież
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy poczytać trochę archiwalnych wątków, np. http://www.a4-klub.pl/smf/all_korekcje_grupa_013-t34812.0.html;msg403652#msg403652

i wszystko Ci się trochę rozjaśni :wink4:

Odnośnie logów, to masz grupy 003, 004, 011 normalnie - przydałoby się zrobić jeszcze te grupy w basic settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zamiesciles:

termostat - OK

EGR - OK - dodatkowo wyjdzie po zrobieniu 003 BS

dawka paliwa - OK

uklad wtryskowy - mocno zmeczony :confused4:

Nie podoba mi sie to falowanie na wolnych...

Reszta po dynamicznych.

PS

W 1Z nie da sie zrobic grupy 011BS

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zamiesciles:

termostat - OK

EGR - OK - dodatkowo wyjdzie po zrobieniu 003 BS

dawka paliwa - OK

uklad wtryskowy - mocno zmeczony :confused4:

Nie podoba mi sie to falowanie na wolnych...

Reszta po dynamicznych.

PS

W 1Z nie da sie zrobic grupy 011BS

pozdr

powidasz kolego ze układ wtryskowy mocno zmęczony to znaczy ze co bo nie bardzo rozumiem??????coś do regulacji?????czy do wymiany???????a z tym falowaniem to moze wina tego kąta wtrysku złego????????bo na wolnych obrotach na słuch to nic nie dzieje sie tylko co tutaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zamiesciles:

termostat - OK

EGR - OK - dodatkowo wyjdzie po zrobieniu 003 BS

dawka paliwa - OK

uklad wtryskowy - mocno zmeczony :confused4:

Nie podoba mi sie to falowanie na wolnych...

Reszta po dynamicznych.

PS

W 1Z nie da sie zrobic grupy 011BS

pozdr

powidasz kolego ze układ wtryskowy mocno zmęczony to znaczy ze co bo nie bardzo rozumiem??????coś do regulacji?????czy do wymiany???????a z tym falowaniem to moze wina tego kąta wtrysku złego????????bo na wolnych obrotach na słuch to nic nie dzieje sie tylko co tutaj

pompa się chyba ma ku końcowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 013 korekcje dawki wtrysku są dosyć duże ale w normie (od -2 do 2) standardowo sa ok 0,50 na "-" lub "+", było o tym duzo na forum, nie koniecznie musi to być pompa równie dobrze wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 013 korekcje dawki wtrysku są dosyć duże ale w normie (od -2 do 2) standardowo sa ok 0,50 na "-" lub "+", było o tym duzo na forum, nie koniecznie musi to być pompa równie dobrze wtryski

piszesz ze w normie ale za duze to jak w reszcie jest w normie czy za duze bo nie wiem jak to interpretować????????????????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 013 korekcje dawki wtrysku są dosyć duże ale w normie (od -2 do 2) standardowo sa ok 0,50 na "-" lub "+", było o tym duzo na forum, nie koniecznie musi to być pompa równie dobrze wtryski

piszesz ze w normie ale za duze to jak w reszcie jest w normie czy za duze bo nie wiem jak to interpretować????????????????

w nawiasie masz normę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 013 korekcje dawki wtrysku są dosyć duże ale w normie (od -2 do 2) standardowo sa ok 0,50 na "-" lub "+", było o tym duzo na forum, nie koniecznie musi to być pompa równie dobrze wtryski

piszesz ze w normie ale za duze to jak w reszcie jest w normie czy za duze bo nie wiem jak to interpretować????????????????

Przeczytaj wątek, do którego wcześniej podałem link, a napewno sporo ci się wyjaśni

...powtórzę, żebyś nie musiał szukać -> http://www.a4-klub.pl/smf/all_korekcje_grupa_013-t34812.0.html;msg403652#msg403652

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra przeczytałem ten wątek i nie wiem co juz teraz robic zacząć płakać czy auto sprzedać ?????

od czego zacząć kat wtrysku ustawic jak nalezy? a pozniej??? wtryski, pąpa to droga inwestycjia???mam pytanie czy w 1Z wymienia sie końcówki wtrysków czy całe wtryski????

słuchajcie a moze jakiegoś specyfiku do baku nalać bo tam jeszcze pisali ze moga to byc zapchane wtryski????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra przeczytałem ten wątek i nie wiem co juz teraz robic zacząć płakać czy auto sprzedać ?????

od czego zacząć kat wtrysku ustawic jak nalezy? a pozniej??? wtryski, pąpa to droga inwestycjia???mam pytanie czy w 1Z wymienia sie końcówki wtrysków czy całe wtryski????

słuchajcie a moze jakiegoś specyfiku do baku nalać bo tam jeszcze pisali ze moga to byc zapchane wtryski????

nie martw się jak się nic nie dzieje i jak auto jeździ, jak przestanie bedziesz się martwił, auto może jeszcze długo pojeździć, we wtryskach wymieniać można same końcówki, mozesz też spróbować najpierw z jakimś specyfikiem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj kolego koisz moje nerwy tymi słowami

a moze to byc jeszcze wina tego ze kat wtrysku jest na 20 ustawiony????a powinien okolo 50??????????? zerknijcie grupe 000 czy tylko ten kąt do d... jest???bo jak by tego wina była to kamień z serca normalnie jak będę musiał papę wymienić to sie rozpłacze juz i tak tyle do niego dołożyłem do niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, póki jeździ normalnie to się nie martw, a kat wtrysku powinien być między 49-54 , i raczej nie ma wpływu na korekcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sympatyczny nie ma sie co denerwowac...

1.Ustaw statyczny kat wtrysku.

2. Jak bedziesz wymienial rozrzad(bo chyba bedziesz wymienial) - skontroluj stan malego kola rozrzadu.

3. Uklad wtryskowy jest zmeczony - przyczyn takiego stanu rzeczy ,moze byc wiele - od zanieczyszczonego nastawnika przez zuzytą pompe lub wtryskiwacze po nagar w gniazdach zaworowych oraz wiele innych rzeczy.

Nie ma sie co denerwowac tylko trza doprowadzic furmanke do formy.

Chyba liczyles sie z tym ze jak kupujesz auto uzywane moga wyjsc takie kwiatki i trzeba bedzie doinwestowac.

Pozdrawiam i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, póki jeździ normalnie to się nie martw, a kat wtrysku powinien być między 49-54 , i raczej nie ma wpływu na korekcje

dokładnie - kąt wtrysku to raczej poranne problemy z odpaleniem :kwasny:

A odnośnie słabszej dynamiki od innego auta z takim silnikiem, to może zatankowałeś gdzieś kiepskie paliwo?? Tankuję na różnych stacjach i zauważyłem odczuwalne różnice w zachowaniu się auta (i nie mówię tu o tankowaniu pod hipermarketami).

Poza tym możliwe, że sam stopień zużycia silnika miał wpływ na słabsze przyspieszanie - po korekcjach można ocenić, że jak nowy to on nie jest :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tylko taki problem ze jak z nocy go pale to musze dłuzej krecic i nie ma takiego samego kopa jak moj passat b4 tankowane w tym samym miejscu ustawie ten kont wtrysku i zobaczymy czy mocy ciut przybędzie i lepiej będzie palił. narazie powymieniałem filtry oleje z rozrządem poczekam bo mnie kobieta z domu wygoni . :thumbdown:

taki mam nie fart z tym autem ze jak bym wiedział to wolał bym sie 10 razy upić kupiłem go i po 2 tygodniach skrzynia do wymiany teraz to a i lakier za piekny to nie jest dałem za niego 13.5 tys 95 rok wydawało mi sie ze nie duzo ale teraz to wiem ze to pomyłka :wallbash: :wallbash: :wallbash:[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2008, 14:56 _________________________________________________dobra panowie nie mogłem tak dalej z tym żyć :naughty: wiec ustawiłem (wydaje mi sie ze dobrze kąt wtrysku) mocy nie przybyło ale korekty wtrysków sie popraiły delikatnie na 1.01 0.70 1.0 jakos tak te dwa co były 1.7 zeszły na 1.1 aha i nalałem tego specyfiku do czyszczenia wtrysków wiec moze sie jeszcze poprawi :mysli:

co o tym myslicie????? zobaczymy co będzie z rana teraz[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2008, 17:16 _________________________________________________no nikt nic nie napisze co o tych dziwach myśli????????[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2008, 22:12 _________________________________________________panowie a jeszcze zastanawia mnie ta przepłykwa czy ona w dobrym stanie jest jak na tych wykresach czy żeby coś powiedzieć trzeba logi dynamiczne robić???????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...