wampir Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Rób FMIC i podnoś doładowanie Duży szacun, że robisz softy sam.
roman_tyk Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 Rób FMIC i podnoś doładowanie Duży szacun, że robisz softy sam. no musze to zrobic bo inaczej moczu nie bedzie
bocian_81 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Ja mam identyczny DP ale miałem zabitego kata więc odczułem róznice
roman_tyk Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja mam identyczny DP ale miałem zabitego kata więc odczułem róznice no i dobrze, kazdemu doradzam rznac kata, to jest straszne zlo. i tak na lpg jestem za***iście pro-eko wiec sumienie mam czyste Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez roman_tyk
Imhotet Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 ci co dislami jeżdzą będą się smażyć w piekle... nasze junkersy są czyściutkie pochwal się jakie masz plany na przyszły tydzien Czy to jeszcze tajemnica ?
roman_tyk Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2015 w przyszly tydzien podejrzewam ze sprzeglo powie pa pa jadem do mistrza gregor10.pl na mody osprzetu duzy IC i takie tam.
tomekhxc Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 w przyszly tydzien podejrzewam ze sprzeglo powie pa pa jadem do mistrza gregor10.pl na mody osprzetu duzy IC i takie tam. ho ho
roman_tyk Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 no i wrocilem, cholera ani kilometra jazdy do jasla nie zaluje, to co oni tam robia kompletnie przeroslo moje wygorowane oczekiwania. rurki do icka blyszcza sie jak psu jaja wszystko profi spasowane poprawil sie za***iście dol, auto nie meczy sie przy bucie w miedzyczasie wskoczyl twin tur zamontowany w 1.5h na goracym aucie, oczywiscie pomiar z hamowni na lpg przy okazji wgralismy kilkanascie binarek, logujac auto przez laczenie 200 kilometrow do 3 w nocy... oto i wynik: dalo sie sporo wiecej niestety to byl juz koniec HAN niebieskich, na pb nie jezdze brzydze sie
Imhotet Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) nie dziwie się że nie żałujesz wynik konkret 330 niuta w 3000 rpm mrrrr az mnie ciarki przechodzą jak wrócisz jedziemy na kreche : D Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Imhotet
roman_tyk Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 no nie powiem, banano nie schodzi z pyska zmienic wtryski lpg robic trzysta trzeba, albo pincet nawet , bo boost na razie damski jest
afroo. Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Jakie koszta u gregora jeśli można wiedzieć? Bo CompSport zaproponował mi za sam dp+program cztery tysie. ; ]
roman_tyk Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 hehe niepowazni sa, dzwon do gregor10, chlop ogarnia tfsi pieknie, mysle ze z cena sie dogadasz, mialem okazje polatac jego 300+ konnym bylo ciekawie.
Imhotet Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 no nie przesadzaj że cena 4tysie to dużo za soft i DP ze złota...
wampir Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Gratuluje!!! Ile tam dmuchała turbinka?
roman_tyk Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 1.25 do końca 1.4 w środku troszq mniej, ale mozna wiecej
FBI Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 ;P efekty usuniecia kata sa odczuwalne sprawdzalem juz na 2 sztukach znajomych. Dwie foty dodane. Witaj! Napewno są odczuwalne ale na na dole ten silnik dużo stracił, a wywalajać kat spowolniłeś zawirowania spalin. to nie TDi, chodz też jest to troche odczuwalne, natomiast da się to zrekompenować, benzyna bardziej cierpi. Pomyśl nad sportowym katem.
Imhotet Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 bwahahahaha a ty skąd się tu wziąłeś ?? z choinki się urwałęś ? "silnik na dole dużo stracił" "zawirowania spalin" bwahahaha
roman_tyk Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 usuniecie KATA daje +4-8ps w seryjnym 163ps 1.8T Sprawdzone na hamowni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się