wesz82 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Podczas czyszczenia nastawnika zamontowałem sobie na powrocie z wtrysków do nastawnika przezroczysty przewód. I ku memu zdziwieniu znajduje sie tam przez cały czas trochę powietrza. Auto jeździ normalnie tylko z rana czasem jest problem z odpaleniem. Byłem u znajomego mechanika i ten powiedział ze to normalne. Mam zamiar zamontować przezroczysty przewód także z filtra do pompy. I teraz nasuwa się pytanie: Mechanik miał rację??? Co jeżeli po zamontowaniu ww przewodu tam tez znajdzie się powietrze???? Czy zaworek zwrotny zamontowany przy pompie załatwi sprawę???
BigMonster Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Nie wiem jak w audi bo dopiero bede kupowal ale pracuje w salonie renault/nissan i wiekszosc nowych aut ma taki przezroczysty przewod i w kazdym gdzies w zgieciu stoi jakas banka gazu (powietrze albo opary). Zwlaszcza jak masz malo paliwa w zbiorniku to na zakrecie albo jakiejs hopce potrafi siorbnac powietrza do ukladu. Tak na prawde krazenie w ukladzie zbiornik/przewody/filtr jest duzo wieksze niz pompa potrzebuje. Do poki paliwo jest dostarczone do silnika to pompa wezmie sobie ile potrzebuje a reszta wroci do zbiornika. Zaworek zwrotny w dizlu to swietna sprawa. Mialem dwie Vectry tdi a te silniki cierpialy na wracajace paliwo do zbiornika przez noc (rurki przelewowe, pekajaca obudowa filtra paliwa, brak pompki w zbiorniku). No i bardzo pomaga przy wszelkich pracach na ukladzie paliwowym bo nie trzeba odpowietrzac (np zmiana fitra czy rurek przelewowych).
wesz82 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 Dzieki:wink: Dziś zamontuje przewód także z filtra do pompy,jak tam nię będzie powietrza zostawiam tak i nie ruszam,jak będzie to daje zaworek plus nowy filtr paliwa i wszystkie przewody wraz z opaskami.Jak to nie pomoze to sam nie wiem co dalej. Może po prostu zostawię tak skoro auto normalnie jeździ... W starym AEB też zdechł mi ten zaworek w pompie,problem był że nie chciała jeździć na PB założyłem zaworek za 20zł i po problemie,paliła od strzała i śmigała jak głupia. Tylko teraz to klekot i zasada inna:decayed: ---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:50 ---------- Założyłem przewód z filtra do pompy.(Był problem bo początek i koniec to 2 inne króćce) Leci trochę powietrza,nie są to mega bomble lecz takie drobniutkie na górze przewodu. Jak znajdę chwilkę to postaram się wymienić wszystkie przewodu plus opaski może to coś pomoże(chodź w sumie nie wiem czy tak powinno być...)
BigMonster Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Do poki ci paliwo przez noc do baku nie splywa tak ze silnik rano kreci na sucho to sie nie przejmuj kilkoma babelkami albo odrobina "pianki". W tych przewodach krazy kilkadziesiat razy wiecej paliwa niz idzie do wtryskiwaczy wiec do poki przewody nie sa suche to wszystko ok.
wesz82 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 Właśnie jutro z rana sprawdzę jak to się ma przez noc czy będzie paliwo w przewodzie albo ile tlenu:wink:
BigMonster Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Jak juz sie tak bawisz to mozesz w ogole pojsc na calosc i zamiast tego zaworka walnac takie cos: http://img.nauticexpo.com/images_ne/photo-g/boat-primer-bulb-for-fuel-circuit-21541-243609.jpg Taka pompka reczna. Po pierwsze dziala jak zawor kierunkowy a po drugie jak ci sie skonczy paliwo albo jakas rurka strzeli to zamiast rozkrecac wszystko i odpowietrzac, to machasz tym przez chwile i juz masz paliwo w pompie.
wesz82 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Widziałem już takie pompki ale to muszę zamontować pod maską a z tego co pamiętam to powinno się zaworek montować jak najbliżej pompy.. Gdzie powinienem ją zamontować,na przewodzie z baku przed filtrem???? Niestety dziś z rana odwiozłem małą do przedszkola i zapomniałem popatrzeć na ten wąż
trepek Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Zamontowałeś przeźroczysty przewód na przelewie od wtryskiwacza, nikt nie powiedział, że musi tam być tylko paliwo bo to przelew:wink: Powietrza nie może być od filtra do pompy i od pompy do filtra.
wesz82 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Grześ pisałem że mechanik powiedział że tak ma być. Ale wiesz jak to jest z mechanikami,jeden A drugi B:facepalm: Wolałem zapytać tutaj:decayed: Zamontowałem przewód przezroczysty z filtra do pompy,leci tam trochę małych bąbli plus niewielka piana. Postaram się zamontować także na powrocie z nastawnika do filtra i dam znać co i jak.
BigMonster Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Najlepiej zrob zdjecie bo mi sie wydaje ze robisz z igly widly
wesz82 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Jutro zamontuje dla spokoju nast przewód. Ale o dziwo jadę po bombla do przedszkola odpalam patrze pod maskę i co zero powietrza:facepalm: Sprawdzę z rana jeszcze i zrobię foty ok.może faktycznie wyolbrzymiam skoro teraz nie nie ma tlenu:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się