krisek Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Witam, Jakiś czas temu prosiłem o analizę logów: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-259357/ Okazało się, że turbo przeładowuje z powodu zapieczonych kierowniczek, ale jeszcze jakiś czas tak jeździłem, bo nie było to zbyt uciążliwe a czasu brakowało. Niedawno jednak napotkał mnie problem z brakiem przyspieszenia na niskich obrotach. Turbo załączało się powyżej 2200 obrotów, poniżej tej wartości samochód był totalnym mułem. Gdy turbo się załączyło czuć było wyraźne przyspieszenie (aż w siedzenie wlepiało) a za samochodem zostawała spora chmura dymu. Następnego dnia już przyspieszał normalnie. Pogooglowałem i okazało się że wina turbiny. Oddałem zatem samochód do warsztatu na wyczyszczenie turbiny. Okazało się że turbina zaciągneła sporo oleju do intercoolera. Mechanik powiedział, że trzeba ją oddać do regeneracji co też zrobiłem. Mechanik wyczyścił olej z przewodów i intercoolera, zamontował zregenerowane turbo i wszystko fajnie było przez pół dnia. Wszystko fajnie chodziło samochód ładnie przyspieszał, turbina ciszej pracuje, przestał nawet kopcić Ale gdy wracałem do domu zauważyłem że samochód znowu stracił moc poniżej 2200obrotów. Po drodze zajechałem do mojego mechanika, przejechał się dość ostro i stwierdził że wszystko jest ok, że silnik może być już zjechany itd. Troche nie podobała mi się jego przejażdzka ponieważ mocno cisnął, że nie dał nawet zejść samochodowi poniżej 2000obr. żeby zrozumieć o co mi w ogóle chodzi. Stwierdził, że można by spróbować zmienić dawkę paliwa, ale że on tego nie robi, a jak nie to jeździć i nie narzekać. W drodze od mechanika do domu, turbo już pracowało normalnie od niższych obrotów. Co o tym sądzicie?
christopherek Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 jak preferujesz psj i nie dasz auto nawet się rozpędzić to będzie stale mu coś dolegało:-)diesel to nie benzyniak że go możesz mulić,turbo musi dmuchać więc się nie bój tylko czasem daj mu pokopcić i ciśnij
krisek Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Opublikowano 7 Marca 2013 nie preferuje PSJ i myślę, że moje turbo ma okazję się podmuchać. Trochę czytałem i zastanawiam się czy to nie wina zaworu n75. Szukałem na forach i niektórym pomagała wymiana. Co o tym myślicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się