Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem jakiego nie było :) wypadająca przejściówka turbo


Tommy Gun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zdaje się że mój temat będzie pionierski, nie mniej potrzebuję porady.

Wczoraj założyłem turbo od awx do swojego afn'a. Wszystko ładnie pięknie, cud miód malina i tak dalej.

Oczywiście musiałem kupić redukcję na wąż.

Po zamontowaniu wyjeżdżam przetestować auto i wąż od IC do turbiny na którym jest redukcja wypada ze strony zimnej turbo...

Od razu się zatrzymałem, założyłem dziada na swoje miejsce i znowu powtórka z rozrywki.

Moje pytanie - czyżbym trafił na wadliwą przejściówkę ?? Od samego początku, część przejściówki wchodząca w muszlę miała lekki luz i nie siedziała całkiem na sztywno. Aczkolwiek wydrzeć jej się nie dało.

Ktoś ma sugestię co do tego kiblowatego przypadku ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe a myslałem że tylko ja tak miałem......wywala Ci redukcje powyzej 2500obr ?? u mnie byla wina zle załozonego zabezpieczenia ...musisz ja pozradnie dopasowac do tej redukcji innaczej bedzie ci ja wywalało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5e1750861a3e7442med.jpg czyżby o to chodziło ??

Spróbuje jeszcze jutro powalczyć może się uda.

W ogóle przypadek jakiś idiotyczny. Na necie żadnego info, na forum też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, te zabki trzymaja przejsciowke w turbo, zabezpieczenie wlasnie na nich sie blokuje, wiec jak beda za plytkie to nie utrzyma, albo jesli zabezpieczenie bedzie za bardzo rozciagniete to tez nie bedzie trzymac. Moja ciasno wchodzila, wiec nawet nie probuje wyciagac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie od początku miałem wrażenie że ta redukcja nie siedzi jak powinna. W razie czego złożę pierwszą reklamację :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz teraz Ci bedzie ciezko na aucie dopasowac to jeżeli masz juz zniekształcone zabezpieczenie....ja wyciagłem turbine i doginałem po kawałku tak aby pasowąło idealnie ...no i tak jak na foto zapezpieczenie ma sie własnie o to zapierac....pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie od początku miałem wrażenie że ta redukcja nie siedzi jak powinna. W razie czego złożę pierwszą reklamację :)

Problem jest w Twojej zawleczce a nie redukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadająca zawleczka, skąd ja to znam:grin:

Ja dorabiałem nowe śruby, tak by zawleczka cieżko wchodzila:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadająca zawleczka, skąd ja to znam:grin:

Ja dorabiałem nowe śruby, tak by zawleczka cieżko wchodzila:whistling:

Sruby do?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie pierwszy taki przypadek :grin: też się z tym męczę ale na ori wężu z AWX. Pewnie koledze armistead chodzi o śruby do tej złączki ze zdjęcia powyżej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie pierwszy taki przypadek :grin: też się z tym męczę ale na ori wężu z AWX. Pewnie koledze armistead chodzi o śruby do tej złączki ze zdjęcia powyżej :wink:

A gdzie ta przejsciowka ma sruby? Waszym problemem jest tylko zawleczka, jesli jest za slabo napieta to nie trzyma tych wypustow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku "skończyły'' się te wypusty i wąż wypada zawleczka nic tu nie pomoże nawet nowa, a radą na luźną zawleczkę jest właśnie zastosowanie dłuższych wypustów czyli tych śrub w złączce (bo pewnie to są zeszlifowane śruby- to zółte) nigdy tego nie miałem w ręce to nie wiem na 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku "skończyły'' się te wypusty i wąż wypada zawleczka nic tu nie pomoże nawet nowa, a radą na luźną zawleczkę jest właśnie zastosowanie dłuższych wypustów czyli tych śrub w złączce (bo pewnie to są zeszlifowane śruby- to zółte) nigdy tego nie miałem w ręce to nie wiem na 100%.

A calkiem mozliwe ze tak jest, ale majac nowa pzejsciowke watpie. Poza tym, kto to wyciaga na tyle, zeby sie wyrobily? Ja daje reke ze to zabezpieczenie slabo dociska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://images36.fotosik.pl/407/5e1750861a3e7442med.jpg czyżby o to chodziło ??

Spróbuje jeszcze jutro powalczyć może się uda.

W ogóle przypadek jakiś idiotyczny. Na necie żadnego info, na forum też.

Na zdjęciu zaznaczona jest śruba która zapiera się o zawleczkę żeby przejściówka nie wypadła. Jeśli ona jest wyrobiona albo przekręcona to zawleczka będzie Ci wypadać. Najpierw postaraj się ją dobrze ustawić. Jeśli Ci to nie pomoże to musisz nowe śruby wziąć i odpowiednio je zeszlifować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ori wężu jest to zrobione z "gównolitu" jedno wyciągnięcie i włożenie bez całkowitego wyciągnięcia zawleczki z turbo oraz przypadek wypadnięcia daje taki efekt. Co do złączki nie wiadomo jak ktoś zeszlifował tą śrubę w końcu robi to ktoś "w domu" więc może jest za krótka a u innego w sam raz lub też jest z z badziewnego materiału i się wypracowała no chyba że to złoto :polew: to niemożliwe. Zobacz też jak masz założony wąż na dole być może jest przekręcony od pionu i ząbki nie dolegają tak jak powinny do tej zawleczki i też wypadnie podczas pracy u mnie tak było za 1 razem za drugim przekręciłem wąż troszkę i się trzymał przez 1 miesiąc i znowu wypadł :facepalm: tylko teraz już tych wypustów nie ma, lub tak jak kolega wyżej napisał zrób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem wyzej wina w zawleczce...dokładnie ja kombinerkami nawet z 10 podoginaj......a ta żółta śrubka sie wygreca i wkreca wątpie, zeby to była jej wina, no chyba,ze masz ja w zła strone ta zeszlifowana strona ustawiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam ja tez tak mialem ze wypadala

wystarczylo wykrecic te dwa nyple/sruby wkrecilem nowe srubki obcialem katowka ze wchodzi ciasno potem obrobka trzeba zeszlifowac srubke wzdluz osi o polowe i zawleczka bedzie siedziec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posunąłem się dzisiaj do niesamowitego druciarstwa. Owinąłem szarą taśmą powierzchnię redukcji , tak żeby siedziała na sztywno. Przy okazji użyłem trzech opasek skrętnych żeby to utrwalić i póki co trzyma. Poprawię to dziadostwo w najbliższym czasie bo tak być nie może :)

Zastanawiam się czy nie kupić używanego węża od AWX albo czy nie powalczyć z tymi śrubkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe nie masz duzo zabawy kabinerki w reke wykrecasz stare wkrecasz nowe srubki i obcinasz o 2 mm dluzsze niz stare i kladasz do turbo za dlugie to przycnasz az wejdzie idealnie potem jak stare szlifujesz po osi po polowy i tyle operacja jakies 20 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz wąż cały to po co nowy wąz ...powalcz z śrubkami i zabezp...i bedzie git;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...