marcinsparco Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Witam w mojej A4 2.5V6 TDI siedzi metalowy przepływomierz z jakby układem scalonym,ale znalazłem w bagażniku jakiś przepływomierz, kompletny z obudową, zostawiony przez poprzedniego właściciela. Ku mojemu zdziwieniu po wipisaniu numerów wyskoczyło że jest od 150 konnej wersji. Proszę mi wytłumaczyć czym się różni ten metalowy z układem od tego plastikowego bez układu. Pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Nie mam kompletnegio pojęcia ale tu nie ważne jest to, z czego jest wykonanana jego obudowa, tylko w jakim stanie jest jego element pomiarowy, a element jest ten sam tylko w innej obudowie. Jeśli nie wiadomo o co chodzi to nie chodzi o pieniądze tylko o szybsze lub wolniejsze chlodzenie tego właśnie elementu pomiarowego bo od szybkości jego chłodzenia zależy wartośc jaką mierzy przepływka. Oczywiście ten od wersji 150 KM jest inny bo i inne podciśnienie turbo wymusza obieg powietrza, które przez konkretną przepływkę musi przepływać a od tego właśnie zależy jej prawidłowy pomiar. czym się różni ten metalowy z układem od tego plastikowego bez układu. Pozdrawiam plastikowy bez układu czyli jaki - sama plastikowa obudowa bez wkładu czyli "lizaka" (elementu głównego) przepływki bo nie bardzo rozumiem o czym piszesz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się