Chowix 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam, jestem świeżo po wymianie LPG na nowe i mam pewien problem z ogrzewaniem w aucie :/ Otóż zapewne cały układ chłodzenia działa prawidłowo (trzymie ~90*C nawet przy butowaniu) węże przy chłodnicy wrzące, węże do LPG także ale gdy dotykam tych obok akumulatora to są "ciepłe". Po odkręceniu korka na ciepło słychać świst więc cisnienie jest. Nawet zasłoniłem pół chłodnicy z przodu - ale nic to nie dało. Płynu w zbiorniczku przy MAX. Układ bez klimatyzacji. Od czego zacząć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Konieczne będzie odpowietrzenie nagrzewnicy. Ściągnij lekko prawy przewód (bliżej kierownicy) do momentu aż odsłoni się niewielka dziurka w rurce nagrzewnicy. Jest to ujście powietrza z nagrzewnicy. Jak zacznie lecieć płyn bez bąbelków powietrza zmontuj i sprawdź czy nastąpila poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolik1991 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 kolego wyzej, na pewno prawy? u mnie jest lewy i chyba w wiekszosci tak jest ze prawy zasilanie a lewy powrot z odpowietrznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 na wstępie ogrzewanie na max i krótka przejażdżka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Może coś pomyliłem :embarrassed:ale wskazówka odnośnie sposobu odpowietrzenia na pewno się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Chyba będzie to nagrzewnica - odpowietrzyłem porządnie. Rura prawa co idzie do grodzi jest ponad ciepła (nie to co inne rurki np przy parowniku w LPG) i powietrze leci lekko ciepłe tj nie ciepłe takie chłodne. Myślę że będzie nagrzewnica przytkana albo poprostu stara.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku213 1 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Jak już zdiagnozujesz, że to nagrzewnica, to odpowietrz porządnie..i jak nic to nie da, dalej będzie letnie leciało, to wąż pod ciśnieniem i płukanie nagrzewnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jak już zdiagnozujesz, że to nagrzewnica, to odpowietrz porządnie..i jak nic to nie da, dalej będzie letnie leciało, to wąż pod ciśnieniem i płukanie nagrzewnicy. Wszystko było ok dopóki nie przegazowałem auta do ~6000 obrotów i znow zimne powietrze leci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolik1991 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 to moze rzeczywiscie uszczelka pod glwica, wieksze obroty=wieksze cisnienie i jak jest maly przedmuch w uszczelce jest to pakuje do ukaldu chlodzenia i zapowietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerwik 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 A wogole na zapalonym silniku jak zdejmuszesz waz od nagrzewnicy to leci plyn ?? wedlug mnie albo zapowietrzony dalej albo zapchana nagrzewnica ale to zrob jak pisali waz z wodsa pod cisnieniem w nagrzewnice i przeplukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 sprawa wygląda tak - prawdopodobnie zapchana nagrzewnica.. węże są nadal ciepłe ale nie przepuszcza przez nie płynu.. Ciśnienie jest płyn leciał słabo ale leciał trzeba było znow ostro odpowietrzyć (przepchać płyn) i znow jest ciepło.. Przepłukiwałem przed zimą nagrzewnicę. Ale chyba wiosną się za to zabiorę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Kup sobie odkamieniacz wpuszczaj go do nagrzewnicy podpinaj wąż z wodą i porządnie przepłucz, wymień też korek w zbiorniczku od jego trzymania też zależy ogrzewanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 tz jak ? wlać do nagrzewnicy odkamieniacza i zostawić czy wlać odkamieniacza ogólnie do przewodów i się przejechać i wymienić płyn ? ---------- Post dopisany 16-03-2013 at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2013 at 14:23 ---------- Chyba na 99% to uszczelka pod głowicą... Przy ostrej jeździe sprawdziłem przewody - sztywne i twarde... Za 2 - 3 tygodnie mechanik mi to sprawdzi i oszacuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się