Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niewiarygodnie szybkie znikniecie plynu ze zbiornika wyr.


Damian150181

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow mam dziwna historie ,a mianowicie: dzis rano jak codzien wsiadam do auta odpalam silnik a tu kontrolka na tablicy rozdzielczej COOLANT ,ok wiec gasze fure i zagladam pod maske, a tam w zbiorniku echo, pustka. Co moze byc tego powodem, wycieku nie zauwazylem, dolalem plynu ,przejechalem sie temperaturka wzrosla normalnie do 90 ale ogrzewanko nie dziala, otworzylem znowu maske odkrecilem korek zeby sprawdzic tem. w zbiorniku, a tam zimny plyn przy tem. 90 stopni na wskazniku. Czy ktos zna jakies racjonalne wytlumaczenie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniknięcie plynu do wyjaśnienia . Jeśli nie wyciek to padła uszczelka pod głowicą. Brak ogrzewania oczywisty- zapowietrzona nagrzewnica. Zimny płyn w zbiorniczku - prawidłowo. To jest zbiornik wyrównawczy i płyn w nim nie krąży więc się nie ogrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To szukaj wycieku. Może króciec wychodzący z bloku silnika -lubi pękać. Z reguły miejsce w ktorym jest wyciek jest osadzone szarym nalotem pochodzącym z płynu chłodniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabialem i modl sie zeby nie pekla glowica, dobra olej jak jezdzisz duzo bialy nalot na korku oleju za kazdym razem zle jak rzadko normalka , w plynie chladzacym olej bedzie plywal w zbiorniczku sprawdz czy nie wyrzuca ci plynu chlodzacego na zewnatrz zbiorniczka ,sprawdz polaczenia od nagrzewnicy dokladnie szybko zlaczki z tylu silnika do nagrzewnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osad kremowy jak wy to tak nazywacie dopiero sie pojawi jak silnik by sie nie dogrzewał a jak jest zawsze 90C to nie pojawi sie to . co wy tak sie tego uczepiliscie. jak ktos nie wierzy to polecam wyciagnac z auta termostat i w te mrozy zrobic 10 km i od razu sie to pojawi. tak wiec to zadna nie jest oznaka padnietej uszczelki :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osad kremowy jak wy to tak nazywacie dopiero sie pojawi jak silnik by sie nie dogrzewał a jak jest zawsze 90C to nie pojawi sie to . co wy tak sie tego uczepiliscie. jak ktos nie wierzy to polecam wyciagnac z auta termostat i w te mrozy zrobic 10 km i od razu sie to pojawi. tak wiec to zadna nie jest oznaka padnietej uszczelki :facepalm:

dodatkowo, oprócz krótkich dystansów i ujemnej temperatury jakiś wpływ ma wilgotność zasysanego powietrza. Im więcej wilgoci + niska temperatura + krótki odcinek drogi to pojawienie się kremowego nalotu jest zupełnie naturalne. Ale jest to nalot a nie osad, który można łyżką z korka zbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć korek zbiorniczka przy uruchomionym silniku i zobacz czy niema przedmuchów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu ci plyn wyrzucało i tyle w temacie. zaden silnik by prawie 2 litrow plynu nie wypił. zmien korek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...