Damian150181 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Witam kolegow mam dziwna historie ,a mianowicie: dzis rano jak codzien wsiadam do auta odpalam silnik a tu kontrolka na tablicy rozdzielczej COOLANT ,ok wiec gasze fure i zagladam pod maske, a tam w zbiorniku echo, pustka. Co moze byc tego powodem, wycieku nie zauwazylem, dolalem plynu ,przejechalem sie temperaturka wzrosla normalnie do 90 ale ogrzewanko nie dziala, otworzylem znowu maske odkrecilem korek zeby sprawdzic tem. w zbiorniku, a tam zimny plyn przy tem. 90 stopni na wskazniku. Czy ktos zna jakies racjonalne wytlumaczenie????
janusz_stg Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Zniknięcie plynu do wyjaśnienia . Jeśli nie wyciek to padła uszczelka pod głowicą. Brak ogrzewania oczywisty- zapowietrzona nagrzewnica. Zimny płyn w zbiorniczku - prawidłowo. To jest zbiornik wyrównawczy i płyn w nim nie krąży więc się nie ogrzewa.
Pan-Paluch Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Sprawdź czy nie przybywa Ci oleju...
wilku213 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 dokładnie, do sprawdzenia uszczelka pod głowicą i stan oleju w silniku
Damian150181 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 panowie jak mozna sprawdzic czy to jest uszczelka? oleju jeszcze nie sprawdzalem ale patrzylem pod korkiem wlewu oleju i wydaje mi sie ze powinien robic sie osad kremowy gdyby dostawal sie tam plyn a umnie OK
janusz_stg Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 To szukaj wycieku. Może króciec wychodzący z bloku silnika -lubi pękać. Z reguły miejsce w ktorym jest wyciek jest osadzone szarym nalotem pochodzącym z płynu chłodniczego.
szakal222 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 przerabialem i modl sie zeby nie pekla glowica, dobra olej jak jezdzisz duzo bialy nalot na korku oleju za kazdym razem zle jak rzadko normalka , w plynie chladzacym olej bedzie plywal w zbiorniczku sprawdz czy nie wyrzuca ci plynu chlodzacego na zewnatrz zbiorniczka ,sprawdz polaczenia od nagrzewnicy dokladnie szybko zlaczki z tylu silnika do nagrzewnicy
rafal9119 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 osad kremowy jak wy to tak nazywacie dopiero sie pojawi jak silnik by sie nie dogrzewał a jak jest zawsze 90C to nie pojawi sie to . co wy tak sie tego uczepiliscie. jak ktos nie wierzy to polecam wyciagnac z auta termostat i w te mrozy zrobic 10 km i od razu sie to pojawi. tak wiec to zadna nie jest oznaka padnietej uszczelki
kiko79 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 osad kremowy jak wy to tak nazywacie dopiero sie pojawi jak silnik by sie nie dogrzewał a jak jest zawsze 90C to nie pojawi sie to . co wy tak sie tego uczepiliscie. jak ktos nie wierzy to polecam wyciagnac z auta termostat i w te mrozy zrobic 10 km i od razu sie to pojawi. tak wiec to zadna nie jest oznaka padnietej uszczelki dodatkowo, oprócz krótkich dystansów i ujemnej temperatury jakiś wpływ ma wilgotność zasysanego powietrza. Im więcej wilgoci + niska temperatura + krótki odcinek drogi to pojawienie się kremowego nalotu jest zupełnie naturalne. Ale jest to nalot a nie osad, który można łyżką z korka zbierać.
daro84.pl Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Odkręć korek zbiorniczka przy uruchomionym silniku i zobacz czy niema przedmuchów
Damian150181 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 przedmuchow zadnych niema. Ale co sie stalo? od dwoch dni poziom normalny nic nie ubylo moze dlatego ze robie krutkie dystanse praca-dom
rafal9119 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 poprostu ci plyn wyrzucało i tyle w temacie. zaden silnik by prawie 2 litrow plynu nie wypił. zmien korek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się