lukinba Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Panowie, Wiem ze to nie jest jakis nowy problem ale prosze was o opinie i rade.Miesiac po wymianie rozrzadu,po kreceniu kierownica w lewo w prawo byl duzy opor i kierownica(albo pompa) dawala mechaniczny odglos..Oczywiscie pierwszy reakcja to sprawdzenie poziomy plynu od wspomagania kierownicy.Ok,nalalem i bylo w porzadku,ale po 2 miesiacach znowu to samo(przeciez taki plyn wymienia sie co 100 tys) i teraz rodzi sie pytanie: -maly powolny wyciek? -pompa do wymiany albo regeneracji? -nieszczelnosc? Macie doswiadczenie z tym problem? Ostatecznosc do serwisu ale prosze o wasze opinie! z gory dzieki
daro84.pl Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Zobacz czy magiel nie przepuszcza. Prawdopodobnie ten płyn który ci uciekł jest teraz harmonijkach na maglownicy
radioo11 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 moze przewody wysokiego cisnienia na zakuciach puszczaja,sprawdz czy nie sa tluste.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się