xspeed99 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 znajomy w pasku b5 z silnikiem ANB ma problem. otoz kupil auto w de i po jakis 400km zaswiecilo sie smarowanie,zaraz parking i dalej laweta. auto po przywiezieniu i wstepnym obejrzeniu to da sie wyczuc won paliwa w oleju. skad to sie tam moglo wziasc ??turbo ?? auto ma przejechanie niewiele ponad 100 tys km (oryginal,sprawdzane w serwisie i kupione bezposrednio od niemca) teraz po zapaleniu auta slychac troszke zawory. maja te silniki jakas wde w tym kierunku ?? smarowania nie lacze z pompa czy smokiem bo to chyba raczej nie ten przebieg.
grzes1150 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 znajomy w pasku b5 z silnikiem ANB ma problem.otoz kupil auto w de i po jakis 400km zaswiecilo sie smarowanie,zaraz parking i dalej laweta. auto po przywiezieniu i wstepnym obejrzeniu to da sie wyczuc won paliwa w oleju. skad to sie tam moglo wziasc ??turbo ?? auto ma przejechanie niewiele ponad 100 tys km (oryginal,sprawdzane w serwisie i kupione bezposrednio od niemca) teraz po zapaleniu auta slychac troszke zawory. maja te silniki jakas wde w tym kierunku ?? smarowania nie lacze z pompa czy smokiem bo to chyba raczej nie ten przebieg. A ja bym jednak zaczął od zdjęcia miski i zaglądnięcia w jakim stanie smok i pompa bo niby którędy miała by się waha do oleju dostawać podczas jazdy?
xspeed99 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 jak tam sie dostac do smoka i pompy ?? z tego co patrzylismy to masa roboty i trzeba by podniesc silnik lub odpiac cale zawieszenie i na dol je. pompa oleju jest na rorzadzie ?? znajomek wymyslil ze wleje 10/409 shella zrobi na tym kilka tys km,pozniej plukanka i zaleje dobrym syntetykiem. wacha do paliwa np lejacy wtryskiwacz. na dniach podlacze mu jeszcze auto pod kompa zobaczymy co wypluje
grzes1150 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 To jak masa roboty z zdjęciem miski to niech jeździ z zapalającą się kontrolką... może przy wymianie silnika będzie mniej roboty Pompa oleju nie jest na rozrządzie. Zgaście silnik i wyjmijcie listwę wtryskową bez odkręcania przewodów paliwowych tak żeby było w niej ciśnienie i patrzcie czy nie przepuszcza wtryskiwacz... ale obstawiam że nie
xspeed99 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 po wymianie oleju wszytskie objawy ustapily przyczyna byl prawdopodobnie zuzyty olej. mechanik sprawdzal pome i mowil ze wsio okey dziekuje za odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się