Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4 błędy, komp do wymiany ? B6 1.9tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema,

dziś chciałem normalnie w świecie odpalic auto no i zonk

na konsoli zapalila sie kontrolka kontroli trakcji oraz immobilaisera co defakto bylo powodem wylaczenia silnika po 2 sek.

Po kilku probach wyjmowania kluczyczka zamykania/otwierania auta podlaczylem kompa i wyrocznia pokazala liste grzechow :

1.modul sterujacy silnika 17978

2.modul obwodu komunikacji ukladu napedowego 18058

3.jw 18043

4.brak informacji o rodzaju usterki 18107

Z autem sie nic wczesniej nie dzialo, zadnych oznak problemow z elektronika.

Jestem laikiem w tych sprawach i zaklada najgorsze, wymiane kompa... :(

A wogle gdzie jest ten komp umiejscowiony ? (b6 wersja kombi 03r.)

Do glowy mi przyszlo iz ktos mogl probowac podprowadzic auto ale to tylko spekulacje.

Prosilbym o pomoc.

---------- Post dopisany 17-03-2013 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2013 at 15:17 ----------

dzis podlaczylem vaga, proba adaptacji immo bez efektu ale..kontrolak trakcji juz sie nie pali, konsola klimatyzacji dziala, lecz zaczela mrygac kontrolka swiec :kwasny: a wiec komp szaleje dalej...

Opublikowano

Na pierwszy rzut oka widać problemy z komunikacją CAN. Albo coś się dzieje z modułem komunikacyjnym CAN, albo po prostu wiązka jest uszkodzona. Jakie błędy wyświetla sterownik Gateway (adres 19)?

Opublikowano
Na pierwszy rzut oka widać problemy z komunikacją CAN. Albo coś się dzieje z modułem komunikacyjnym CAN, albo po prostu wiązka jest uszkodzona. Jakie błędy wyświetla sterownik Gateway (adres 19)?

Wb6 niestety nie ma Gateway'a

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

Nadrzedny to 17978, niestety nie mam screena, WW co napisalem zniknely..

Fajnie by bylo jak bys podal cale kody bledow.

np.17978- Engine Start Blocked by Immobilizer

P????

Opublikowano

wpierw byl podlaczony lap z uniwersalnym porgramem diagnostyczny a wiec przepisalem to co widac w pierwszym poscie z VAGa niestety nie udalo mi sie otrzymac zapisu, ale "17978- Engine Start Blocked by Immobilizer " tak, to napewno bylo to. VAG widzi immo lecz sugestia znajomych podpowiada bra kpolaczenia miedzy KLUCZYK -> ECU a wiec cewka lub wiazka..inni tez sugerowali słabą mase..

---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:58 ----------

fura odpala , sprawa immo zalatwiona, ponowna adaptacja dobrym sprzetem przyniosla efekt. jedynie co pozostaje zagadka to powod utracenia kodu z kluczyka..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...