Icemen2000 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 siema, dziś chciałem normalnie w świecie odpalic auto no i zonk na konsoli zapalila sie kontrolka kontroli trakcji oraz immobilaisera co defakto bylo powodem wylaczenia silnika po 2 sek. Po kilku probach wyjmowania kluczyczka zamykania/otwierania auta podlaczylem kompa i wyrocznia pokazala liste grzechow : 1.modul sterujacy silnika 17978 2.modul obwodu komunikacji ukladu napedowego 18058 3.jw 18043 4.brak informacji o rodzaju usterki 18107 Z autem sie nic wczesniej nie dzialo, zadnych oznak problemow z elektronika. Jestem laikiem w tych sprawach i zaklada najgorsze, wymiane kompa... A wogle gdzie jest ten komp umiejscowiony ? (b6 wersja kombi 03r.) Do glowy mi przyszlo iz ktos mogl probowac podprowadzic auto ale to tylko spekulacje. Prosilbym o pomoc. ---------- Post dopisany 17-03-2013 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2013 at 15:17 ---------- dzis podlaczylem vaga, proba adaptacji immo bez efektu ale..kontrolak trakcji juz sie nie pali, konsola klimatyzacji dziala, lecz zaczela mrygac kontrolka swiec a wiec komp szaleje dalej...
adamq Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Na pierwszy rzut oka widać problemy z komunikacją CAN. Albo coś się dzieje z modułem komunikacyjnym CAN, albo po prostu wiązka jest uszkodzona. Jakie błędy wyświetla sterownik Gateway (adres 19)?
Icemen2000 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 Nadrzedny to 17978, niestety nie mam screena, WW co napisalem zniknely..