Kshyhu87 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Do przekaznika sterowanego masą podłącz może kabel od plusa po stacyjce. W sd2 to chyba pomarańczowy kolor
Zemis Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Koledzy jaki moduł polecacie do B6? Zastanawiałem sie nad tym od dłuższego czasu tylko szukam porady, ktory jest bezobslugowy? moduł światel mam z literka C a włącznik świateł z literka B(wymieniłem włącznik i jest podpięty jak w modzie z warsztatu)
ucho.77 Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Opublikowano 18 Lipca 2014 Jak podpinam przekaźnik pod włacznik DRL żeby było 1=on, 0=off to on podaje wtedy masę, czy plus? Bo w instrukcji SD2 jest napisane, żeby bezwzględnie najpierw podłączyć przewód masowy i go nie odłączać jeżeli plus jest podłączony (tak też uwaliłem swój moduł ) Puść przez przekaznik plus:wink: Masz opis podpiecia w watku ---------- Post dopisany at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ---------- Mass w pierwszym wątku:wink: i będzie git masę bedziesz miał cały czas podpieta a na plusie bedzie wyłączenie:wink:
Fr0styyy. Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Znaczy ja mam 5 przewodów tylko, masa, plus po stacyjce, sygnał ze świateł i 2 do długich. ---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:43 ---------- Karwa koleś sprzedał mi inny przekaźnik, podłączyłem tak jak na rysunku i przepalił ścieżki we włączniku od DRL Już to naprawiłem, ale nie wiem jak podłączyć przekaźnik. Taki mam przekaźnik edit: a zresztą, zamówiłem już to Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
habcio19 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 ZEMIS ja mam modul od nich: Lepard | Automotive Solutions | Lepard dodatkowo okazalo sie ze dziala bez przkaznika i wlacznik drl dziala prawidlowo
Danielion Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Witam. ;D Nabyłem moduł DRL + CLH. DRL podpięte, działa ale teraz pytanie skąd wziąć sygnał na CLH. Wyczytałem, że z kierunkowskazów, no ale będą działały kiedy włączone zostaną awaryjne na odpalonym silniku. No takie coś raczej mnie nie satysfakcjonuje. Przeczytałem pół tego tematu a odpowiedzi nie znalazłem. Mógłby ktoś doradzić, GDZIE wpiąć te kabelki ?
GreGoriO Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Jeśli pisze że masz wziąć z kierunkowskazów, to tak zrób. Układ pewnie ma zabezpieczenie , że moduł nie działa gdy stacyjka jest załączona. Po to powinien być podpięty kabelek +12v po stacyjce...
ucho.77 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Opublikowano 19 Lipca 2014 Z kierunkami nie jest idealnie:facepalm: na odpalonym silniku clh sie nie włączy, na zgzszonym niestety startuje ale ponoć się nie psują i awaryjne nie są potrzebne:decayed: ---------- Post dopisany at 14:45 ---------- Poprzedni post napisany at 14:36 ---------- Przez przekaznik puszczasz tylko plus do modułu 2.plus,5.masa z włącnika drl 4.plus zasilający modul,1.podpinasz do modulu Znaczy ja mam 5 przewodów tylko, masa, plus po stacyjce, sygnał ze świateł i 2 do długich.---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:43 ---------- Karwa koleś sprzedał mi inny przekaźnik, podłączyłem tak jak na rysunku i przepalił ścieżki we włączniku od DRL Już to naprawiłem, ale nie wiem jak podłączyć przekaźnik. Taki mam przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4314385600_1354700505.jpg edit: a zresztą, zamówiłem już to Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Fr0styyy. Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Jak skoro DRL podaje masę na pin 3, a ty piszesz że pin 4? Próbowałem to podłączyć ale za tępy jestem, nie wiem, które piny w przekaźniku.
ucho.77 Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 Kamil pin trzeci w przelaczniku drl to aktywacja:wink: a post wyżej masz jak podpiąć przekaźnik ---------- Post dopisany at 06:39 ---------- Poprzedni post napisany at 06:30 ---------- Przelacznik drl pin 3 podpinasz z przekaźnikiem pin 5 (masa) przekaźnik pin 2 to plus po stacyjce piny 4i1 przez nie puszczasz prad do zasilania modulu Prosciej nie umie wytłumaczyć, spójrz na pierwszego posta tam masz rzut z gory na przekaźnik:wink:
habcio19 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 A nie lepiej byloby podpiac clh np pod centralny zamek zamiast pod kierunki?
ucho.77 Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 byłoby mi się na razie nie chcę już prawie dwa lata przepinam:grin:
habcio19 Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Grzegorz a wiesz dokladnid gdzie sie podpiac ktora kosta ktory pin, Czy trzeba szukac? Chcialbym u siebie to podpiac bo mam fajna opcje w module tzn ze clh jest aktywowane po dwoch sygnalach, i teraz mam lipe po jak podpiete pod kierunki i jak zamykam auto jest ok gorzej z otwieraniem bo kierunki mrugaja dwa razy i clh zapala sie za kazdym razem:/
ucho.77 Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 Szczerze nie mam czasu nawet siąść i poszukać bo tylko weekend w domu i trzeba jeszcze czas znaleźć na inne obowiązki:decayed:
Fr0styyy. Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Kamil pin trzeci w przelaczniku drl to aktywacja:wink:a post wyżej masz jak podpiąć przekaźnik ---------- Post dopisany at 06:39 ---------- Poprzedni post napisany at 06:30 ---------- Przelacznik drl pin 3 podpinasz z przekaźnikiem pin 5 (masa) przekaźnik pin 2 to plus po stacyjce piny 4i1 przez nie puszczasz prad do zasilania modulu Prosciej nie umie wytłumaczyć, spójrz na pierwszego posta tam masz rzut z gory na przekaźnik:wink: Dalej nie czaje. Podłączyłem tak jak jest napisane w pierwszym poście i wy*bało mi ścieżki we włączniku DRL. A ten gotowy przekaźnik jak podłączyć?
hejneken Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam. ;DNabyłem moduł DRL + CLH. DRL podpięte, działa ale teraz pytanie skąd wziąć sygnał na CLH. Wyczytałem, że z kierunkowskazów, no ale będą działały kiedy włączone zostaną awaryjne na odpalonym silniku. No takie coś raczej mnie nie satysfakcjonuje. Przeczytałem pół tego tematu a odpowiedzi nie znalazłem. Mógłby ktoś doradzić, GDZIE wpiąć te kabelki ? Danielion ja podpiąłem się pod silownik drzwi, trzeba zdemontować całe boczki i puścić kable do środka, podpinasz się pod kabel szaro-zielony i brązowo-niebieski
klakier764 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Montaż modułu DRL w światłach drogowych Moduł nabyłem od użytkownika allegro Informacje o Użytkowniku Be-Smart Do modułu dokupiłem przełącznik i przkaźnik Moduł z allegro wpięty jest w MCE w aucie (u mnie wersja HIGH) http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-b7-modul-centralnej-elektryki-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-clh-138327/ Moduł załącza się sam po odpaleniu auta, ja dołożyłem dodatkowy wyłącznik aby była możliwość całkowicie wyłączyć światła DRL Ściągamy osłone pod kierownicą i podpinamy przewody z modułu w następujący sposób; czerwony-plus wpięty do śruby która jest za pedałami na ścianie grodziowej,plus idzie przez przekażnik żeby dało się włączyć/wyłączyć światłą DRL niebieski-masa przykręcona na lewym słupku śrubą fioletowy x2-do lamp w MCE gniazdo Bzielony-do MCE gniazdo B lub C (w zależności co chcecie aby wyłączało światła DRL ) Gniazdo B (23-pin) Pin 16 – Zasilanie prawego światła drogowego [biało/żółty]fioletowy przewód Pin 18 – Zasilanie lewego światła drogowego [biało/czarny]fioletowy przewód Pin 22 – Zasilanie prawego światła mijania [żółto/biały] przewód zielony wpinasz w jeden z nich DRL gaśnie przy Pin 23 – Zasilanie lewego światła mijania [żółto/czarny] przewód zielony włączeniu świateł mijania lub Gniazdo C (32-pin) Pin 3 – Zasilanie lewego światła postojowego (WY) [szaro/czarny]p.zielony wpinasz w jeden z nich Pin 5 – Zasilanie prawe światła postojowego (WY) [szaro/czerwony] p.zielony drl gaśnie po postoju Przełącznik DRL jest masą sterowany, jak podepniesz bez przekaźnika to działa na odwrót 0- włączony 1-wyłączony przekaźnik można zastosować taki MODUŁ AUTOMAT DRL ŚWIATEŁ DZIENNYCH + INSTRUKCJA (3101574682) - motoAllegro ale jest tańsza opcja ze sklepu elektrycznego przekaźnik JZC-21F 10ADC12V koszt koło 3złzasilanie przełącznika wpiołem w przełącznika świateł Rozpiska włącznika DLR: Pin 3 – aktywacja świateł DLR (masa na przekaźnik ) Pin 4 – iluminacja 0/1 (Pin 1-Zasilanie świateł mijania i postojowych po stacyjce [czarny]) Pin 5 – masa włącznika i iluminacji (Pin 10 – Masa przełącznika świateł [brązowy] ) Pin 8 – iluminacja DRL (Pin 17-Zasilanie przełącznika świateł [szaro/niebieski] ) Bezpiecznik który jest zamontowany w module przeniosłem do skrzynki bezpiecznikowej Schemat Osoby posiadające w aucie ori CLH przy zmianie przełącznika na CLH/DRL dokładają tylko jeden przewód do posiadanej kostki przełącznika w pin3 Tak całość na aucie wygląda Efekt końcowy Witaj kolego A gdzie podłączyłeś się pod światła długie ja puściłem kable aż do lamp ale chciał bym to podłączyć gdzieś w środku by pajęczynę wywalić z pod maski Jak bys podrzucił w którym miejscu pod kierownicą sie podłączyłeś pod światła długie Będę wdzięczny
Onkel Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Najgorzej jak ktos w b7 ma clh i reczna regulacje zasiegu swiatel. Wtedy nie ma gdzie zamontowac wylacznika DRL :-/ W b7 mozna zakodowac zeby oryginalnie zapalaly sie swiatla dlugie jak z tym modulem. Szkopul jest taki ze da sie zmniejszyc napiecie tylko do 51%. Jakis czas mialem tak ustawione ale niekiedy mi mrugali i wrocilem do poprzedniego stanu. Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez M1etek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się