ucho.77 Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Fona do mnie masz, dzwoń jestem w kraju coś zaradzimy
Malinioo93 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 DRL ogarnięte Wielkie podziękowania Grzegorzowi, który znalazł czas by wytłumaczyć i podpowiedzieć parę kwesti. Dla tych co mają włącznik CLH to informacja taka, że masa pojawia się na 1, a nie na 0 tak jak to jest w przełączniku DRL. W tym wypadku zamiast izolować 3 nózkę w przekaźniku to izolujemy 4 i po kłopocie Jeszcze raz wielkie dzięki
rayh Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Panowie, przegrzebałem temat ale chyba nie ma jeszcze odpowiedzi na to pytanie. Mam włącznik Auto z przełącznikiem wysokości świateł i CLH oraz z czujnikiem zmierzchu. Polećcie mi proszę jakiś moduł świateł żeby na pozycji auto światła zapalały się dopiero po przekręceniu kluczyka i automatycznie przechodziły w światła mijania po zmierzchu. No i żeby auto zapalało na wyłączonych światłach, ale wszystko przy stałej pozycji auto na przełącnziku
_quattro_ Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Panowie, przegrzebałem temat ale chyba nie ma jeszcze odpowiedzi na to pytanie. Mam włącznik Auto z przełącznikiem wysokości świateł i CLH oraz z czujnikiem zmierzchu. Polećcie mi proszę jakiś moduł świateł żeby na pozycji auto światła zapalały się dopiero po przekręceniu kluczyka i automatycznie przechodziły w światła mijania po zmierzchu. Aleś zamieszał....Ja mam włącznik świateł z auto i czujnikiem zmierzchu i założony moduł z pierwszego postu. Włącznik mam cały czas w pozycji auto w dzień wsiadam włączam zapłon i nic nie świeci, odpalam auto włączają się dzienne a kiedy zapada zmierzch automatycznie włączają się światła mijania i gasną dzienne. No i żeby auto zapalało na wyłączonych światłach, ale wszystko przy stałej pozycji auto na przełącnziku W dzień taka się dzieje ale po zmroku nie da się tego wyeliminować bo czujnik sam włącza światła
rayh Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 ale wtedy modułu wogóle nie podpinasz pod ten włącznik clh? Bezpośrednio idzie na pokrętło świateł?
Onkel Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Panowie, przegrzebałem temat ale chyba nie ma jeszcze odpowiedzi na to pytanie. Mam włącznik Auto z przełącznikiem wysokości świateł i CLH oraz z czujnikiem zmierzchu. Polećcie mi proszę jakiś moduł świateł żeby na pozycji auto światła zapalały się dopiero po przekręceniu kluczyka i automatycznie przechodziły w światła mijania po zmierzchu. Aleś zamieszał....Ja mam włącznik świateł z auto i czujnikiem zmierzchu i założony moduł z pierwszego postu. Włącznik mam cały czas w pozycji auto w dzień wsiadam włączam zapłon i nic nie świeci, odpalam auto włączają się dzienne a kiedy zapada zmierzch automatycznie włączają się światła mijania i gasną dzienne. A jak masz na 0 i odpalisz to zapalaja sie swiatla dzienne czy nie? Edytowane 24 Września 2014 przez M1etek
_quattro_ Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 A jak masz na 0 i odpalisz to zapalaja sie swiatla dzienne czy nie? Włączają się dzienne
Onkel Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 To ja kombinuje zeby na 0 nie wlaczalo sie nic a dopiero przy auto wlaczaly sie dzienne i po czujniku zmierzchu nirmalne mijania. Podobno sie da:-D Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
_quattro_ Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 ale wtedy modułu wogóle nie podpinasz pod ten włącznik clh? Bezpośrednio idzie na pokrętło świateł? Zależy jak chcesz go podłączyć. Ogólnie ten moduł można wpiąć na kilka sposobów np bez dodatkowych włączników lub jak większość dokłada taki włącznik DRL z B7. Można go montować bez włącznika wtedy moduł działa cały czas bez możliwości ręcznego wyłączenia. Brak dodatkowego włącznika skutkuje jedynie tym, że wieczorem gdybyś np chciał mieć włączony silnik to nie bedziesz mógł stać z wyłączonymi światłami bo nawet jeśli wyłączysz mijania to zapalą się dzienne. Najwiekszy problem jest jeśliktoś posiada ręczną regulacje reflektorów i CLH wtedy można wykorzystać włącznik CLH jako sterowania dziennymi.
Onkel Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Wlasnie ja mam w b7 reczna regulacje i ori clh. W tym przypadku nie ma gdzie zalozyc wlacznika DRL. Ale podobno mozna podlaczyc w ten sposob ze na 0 nic nie bedzie a dopiero na AUTO wlacza sie w zaleznosci od pory dnia dzienne lub mijania Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
_quattro_ Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 To ja kombinuje zeby na 0 nie wlaczalo sie nic a dopiero przy auto wlaczaly sie dzienne i po czujniku zmierzchu nirmalne mijania. Podobno sie da:-D Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Nie widzę takiej możliwości
Onkel Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Dam znac jak bede cos wiedzial. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
_quattro_ Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Już wiem chyba da się jednak. Nie pamiętam czym staruje (plus czy minus) włącznik w pozycji na auto ale przyjmijmy, że podaje + więc tak czerwony prądowy przewód modułu podpinamy pod przewód "auto" włącznika świateł. Czarny masowy przewód modułu gdziekolwiek gdzie znajdziemy masę może być karoseria. Resztę przewodów jak podaje instrukcja czyli jeden pod prawą a drugi pod lewą żarówkę drogowych świateł. Ostatni pod postojówkę, która będzie rozłączała dzienne po włączeniu świateł mijania przez czujnik zmierzchu.
Onkel Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 O cos takiego chodzi. W przyszlym tygodniu bede walczyl z tematem bo na weekend wyjezdzam. Kolega z forum podesle mi jeszcze schemat podlaczenia i dzialam. Zrobie jakies foty.
Malinioo93 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Witam ponownie Chyba za bardzo pochwaliłem się swoją robotą Mianowicie myślałem, że traf dał i przepaliła się postojówka z tyłu, lecz wcale nie! Problem jest tego typu że jak odpalam samochód na dziennych to wywala błąd spalonej żarówki (rucklicht rechts - postojówka tylna prawa), wystarczy przekręcić włącznik na postojowe na ok 5sek. i błąd znika. Czasami zdarza się tak, że uda się odpalić samochód i błędu nie ma ale to jest jedno na kilkanaście odpaleń. Jak czujnik i auto zareaguje na zmierzch i włączy światła problem tak samo znika. Wyłączenie modułu nic nie daje, wyjęcie bezpiecznika także nie. Może komuś coś takiego się przydarzyło? Jakieś rady? Dodam jeszcze, że do tylnich postojówek nic nie podłączałem. Do kolegi M1etek: załóż moduł jak większość, jeśli masz clh to podepnij pod to, wyżej napisałem na której pozycji co tam się pojawia. Najlepszy sposób, nie musisz się bawić z włącznikiem. A jeśli chcesz wyłączyć moduł to po prostu przestawiasz na 0 jak w ori drl
Kosa-00 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) ja zamontowałem zestaw w B6 mam CLH fabryczne i wł autowymieniłem tylko przełącznik CLH na DRL +CLH dołożyłem przekaznik i działa super można zapomnieć o światłachkolega ucho.77 podpowiedział jak to połączyć i wszystko dziabie bez problemu Edytowane 3 Października 2014 przez Kosa-00
Onkel Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Tylko ja nie moge zmienic na taki wlacznik bo nie mam xenonu... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Malinioo93 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) M1etek ale nie musisz zmieniać! Masz przecież CLH ori + regulacja świateł więc DRL podpinasz pod CLH i pokrętło jest od dwóch rzeczy. Zamiast pin 3 (aktywacja DRL) we przełączniku podpinasz pod pin 7 (aktywacja CLH) i śmiga na takiej samej zasadzie co przełącznik DRL Edytowane 4 Października 2014 przez Malinioo93
ucho.77 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 M1etek ale nie musisz zmieniać! Masz przecież CLH ori + regulacja świateł więc DRL podpinasz pod CLH i pokrętło jest od dwóch rzeczy. Zamiast pin 3 (aktywacja DRL) we przełączniku podpinasz pod pin 7 (aktywacja CLH) i śmiga na takiej samej zasadzie co przełącznik DRL tylko wtedy trzeba przekaźnik inaczej podpinać
Onkel Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 M1etek ale nie musisz zmieniać! Masz przecież CLH ori + regulacja świateł więc DRL podpinasz pod CLH i pokrętło jest od dwóch rzeczy. Zamiast pin 3 (aktywacja DRL) we przełączniku podpinasz pod pin 7 (aktywacja CLH) i śmiga na takiej samej zasadzie co przełącznik DRL Rozumiem ale nie często korzystam z włączonego CLH a w takiej sytuacji po zmierzchu zawsze będzie się załączał jak zamknę auto. A jak muszę podać żeby działało odwrotnie? Tzn. 0 świecą dzienne a na 1 wyłączają się we włączniku CLH?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się