Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z praca na zimnym silniku


Klejk

Rekomendowane odpowiedzi

to gdzie ty tym zmywaczelm tam lales?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam odkręcasz od przepływki tą puszkę plastykową gdzie wkładasz wtyczkę i delikatnie ci wyjdzie takie coś dziwnego :) takie coś na dwóch drucikach tylko mówię na to musisz bardzo bardzo uważać nie dotykać niczym ni nic i poprosu psikasz tym zmywaczem i działa zmywacz do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym :)

---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ----------

ten specjalny środek wygląda tak : CRC AIR SENSOR ŚRODEK CZYSZCZENIA PRZEPŁYWOMIERZY (3078401965) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i d*pa... auto dalej nie odpala tak jak powinno... nawet z odlaczona sonda.. :/

masakra jakas.... jakies sugestie... mnie wsumie meczy ten kat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sonda jak już ci pisałem nie jest włączana przy odpalaniu ona zaczyna działać jak się nagrzeje dopóki się nie nagrzeje to silnik korzysta z fabrycznych ustawień i z przepływki bo po odłączeniu jej i próbie odpalenia odpali i zaraz zgaśnie :) zrób jak napisałem odłącz AKU na noc i zobacz rano co będzie :) Tylko pamiętaj po podłączeniu rano aku o adaptacji bo inaczej będzie kicha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko to sprawdze... a moze jakies jeszcze pomysly dopoki jeszcze jestem w garazu :)

---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ----------

po odlaczeniu przeplywki jest lalka :) zapali i slicznie pracowal... tylko teraz musze znowu troche poczekac az ostygnie dla pewnosci :P

---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ----------

a teraz pytanko... bez przeplywki jest ok... tylko ze... bo przeplywka jest uwalona czy cos innego moze byc?

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ----------

ogolnie edytuje i edytuje... po przychodza nowe mysli ktorych nie zapisalem :P

ogolenie jest tak

* z przeplywka

odpalam zimne auto idzie do prawie 2000 rmp.. zaczyan spadac... zatrzymuje sie okolo 1200 i zaczyna strzelac swirowac... po okolo 45 sec przestaje...

*bez przeplywki

odpalam auto idzie do okolo 1300... spada do 1100-1050... i trzyma pieknie... po kolo 30 sec... schodzi juz ponizej 1000 i chodzi wrecz pieknie...

to moze wskazywac na uwalony przeplywomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, niedawno miałem to samo z ARG. Kup oryginał Boscha (ok.200-250zł za sam wkład), żadne zamienniki. U mnie po odpięciu przepływki tez było ok, ssanie powróciło, tylko był z lekka mułowaty na wyższych obrotach. A sie z tym nawalczyłem... czujnik temperatury, sonda, przepustnica czyszczona x razy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra chlopaki wymiana przeplywomierza wszystko zalatwila.. takze dzieki za zainteresowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem inentyczny problem co kolega i okazało się ze to przepływka po wymianie silnik chodzi jak malina :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...