mikhael86 Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam serdecznie, Od pewnego czasu mam problem z samochodem, a mianowicie auto wydaje się straciło na mocy szczególnie w niższych zakresach obrotów. Przyspieszanie i rozpędzanie do większych prędkości sprawia problemy jednostce napędowej (Audi A4 silnik 1Z). Zaopatrzyłem się w narzędzia diagnostyczne (interfejs i oprogramowanie) jednak moja wiedza na ten temat nie jest jeszcze wystarczająca, dlatego zwracam się z prośbą o analizę logów z przeprowadzonych prób. Dodam, że VAG pokazuje błąd czujnika temperatury paliwa. Czy może mieć to coś wspólnego ze spadkiem mocy? Proszę o jakieś wskazówki co do zdiagnozowania problemu. Chciałbym także dowiedzieć się co można odczytać z poszczególnych bloków co oznaczają te wartości, jakie podzespoły są testowane i pod jakim kątem. P.S. W aucie regularnie wymieniane wszystkie płyny, filtry itp elementy. Przebieg 250.000 Pozdrawiam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0fb34844082ddd3.html grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e01c12916045272c.html grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cbbfa2fa9902bee.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70e87d6b09c2182b.html grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/589ded8e9a79e0fd.html grupa 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fc05a0611909d28.html grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fefea4856b021583.html grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a5f1b97edb8636a.html grupa 011
grzanek85 Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam masz trochę przy późny start turbiny masz katalizator?? i przpływka do przeczyszczenia pzdr a odpowiedzi na resztę twoich pytań znajdzies w FAQ
przemik Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 termostat do wymiany lub fura nie byla dogrzana do logowania turbina jest OK - tylko cos niemrawo sie rozpedza-wywalic KAT i ponownie zalogowac 011 dyn LMM - dojdzie do formy jak w 011 sie poprawi - na poczatek proponuje wymienic filtr powietrza wyznaczanie dynamicznego kąta wtrysku - OK Czy grupa 000 jest zalogowana jako Meeasuring Blocks czy jako Basic Settings ??? Wstaw reszte logow statycznych. Pozdr
xavier Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 czujnik temperatury paliwa odłączony albo skopany
mikhael86 Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Opublikowano 4 Lipca 2008 Katalizator wycięty, filtr powietrza wymieniony. Za co odpowiada blok 011 i co zrobić, żeby poprawić wartości tam siedzące?
sokolnh Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 poszukaj tez nieszczelności i przepływke przeczyść/ podmień bo fakt faktem, że jej wskazania są zalezne od turbiny to jak turbo osiaga juz zadane wartości to i tak LMM źle mierzy
mikhael86 Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Opublikowano 4 Lipca 2008 Przewody są szczelne, przy około 2000 obr/min rury zaczynają puchnąć. Możesz wyjąsnić czym jest LMM? Dodam jeszcze, że spalanie jest bardzo niewielkie. Nie przekracza 5l przy umiarkowanej jeździe. Przepływomiezr był czyszczony spirytusem tak jakby troche się poprawiło, ale nie jest to jeszcze to
sokolnh Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 LMM (Luftmassenmesser) to własnie przepływka jak czyściłeś to spróbuj podmienić od kogos, podjedz na spota czy popros jakiegos znajomego co ma tdi
mikhael86 Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Opublikowano 4 Lipca 2008 Przepływka musi być od silnika 1Z czy może być np od A3 AGR
sokolnh Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Przepływka musi być od silnika 1Z czy może być np od A3 AGR obawiam sie że od AGRa nie bedzie pasować, inna wtyczka chyba jest
mikhael86 Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Opublikowano 4 Lipca 2008 Narazi dziękuję za pomoc. Postaram się przepiąć przepływke od innej A4 i wtedy napiszę czy coś się zmieniło. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się