Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] V6 | Quattro |Fake| | kamera| 2DIN | JR15!! | UP UP seazon 2K17 by darek995 !


darek995

Rekomendowane odpowiedzi

środkowy wywaliłeś? i w to miejsce 1 przelotowy a wcześniej (za czy przed plecionkami ) zamiast katów 2 mniejsze czy jak? W ori były 2 małe tłumiki takie tyci, później 1 kat czy 2, teczka i końcowy. ?

Edytowane przez RAWULI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z silnika za plecionkami sa wspawane tlumiki Awg chyba 330mm zamiast katów (po lewo i po prawo) potem wszystko sie schodzi w jedna rurę przed środkowym ktory został zastąpiony tez przelotem 550mm i na końcu seryjny z quattro :) i gotowe.

W serii tak jak wyżej jest napisane, miałem tylko 2x katalizator (po lewo i po prawo) środkowy i koniec. Przed środkowym wszystko schodzi sie w 1 rurę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie narzekam na moc jak widać :decayed: z niskich obrotów tez idzie. Odkąd mam auto to jakos nie widze by szło gorzej a nawet jest poprawa. A co wiecej to nie jest pełny przelot, tył jest seryjny a same auto nie chodzi głośniej od serii.

AWG sa mocno wygłaszane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o usunięcie tłumika środkowego. Bo jego głównym celem jest stworzenie jakiegoś ciśnienia/podciśnienia w wydechu - pomaga to w pracy silnika. I usunięcie jego równa się spadkowi mocy. Nie wiem jak to działa itp, ale to mówią najstarsi górale :D

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ja :kox: U mnie środkowy i końcowy seria - kata tylko nie ma. A do gekona też daleko nie mam :D Jak wygląda u niego ta hamownia? To są rolki czy takie dyski na koło zakladane?

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiar robiłeś przy ok.8 st.C(jak na wykresie)......o ile pamiętam te szczegóły mają znaczenie ile wypluje przy wyniku końcowym....grunt że dłubnięte i ciekawy efekt końcowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynometer czyli to cos ie zakłada na koło. No do gekona nie masz daleko wiec możesz podjechać :kox:

A co do temperatury to silnik był dodatkowo po małej trasie rozgrzany ta jak powinien, wiem ze temp ma duze znaczenie przy autach turbo chociaż nie wiem czy jakaś bedzie większa różnica.

A ile brał gekon od nas niby po znajomosci brał po 60zl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na zimę będę grzebał tylko we wnatrz bo zima ma swoje prawa :)

Progi mam w planach ale... Czekam bo nie wiem czy sie myśli bie zmienia co do życia i auta :)

edit:

W ostatnim tygodniu wpadły heble na tył 255mm tak jak pisałem wczesniej :wink:

4423ef450783d9727e4c15a367367e93.jpg

Kolejny upgrade od DEV'a tym razem na przod - 312mm :decayed:

Mały UP z ostatnich dni :

-Wpadły progi S4

-Gładki zderzak tył

- Chłodnica wspomagania z A6 C5

- BIXenon z soczewkami A6 C6 + Koito + Philips'y

- Nakładki progowe lift

- Lamkpa Ambiente a'la W8 :)

DSC_1309.jpg

DSC_1315.jpg

DSC_1304.jpg

DSC_1298.jpg

DSC_1287.jpg

DSC_1282.jpg

DSC_1276.jpg

DSC_1270.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie w kulki lecisz,po ślubie miałeś niżej zejsc! 3cm i będzie miód no i szkoda ze zderzaka ode mnie nie wziąłeś. Czekam na tylny s4 i widziałbym tu obrys. Fura i tak bardzo dobrze się prezentuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...