pawel6103 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 witam, jakiś czas temu zaobserwowałem dość dziwne zachowanie układu kierowniczego, byłem z tym u mechanika i sam bardzo nie wie co to może być. Zacznę od początku samochód był to anglik więc przy przekładce rzecz jasna wymieniona maglownica zresztą tamta też za ciekawa nie była(oporna) i raz lżej się prowadziła a raz cięzej. Po przekładce i ustawieniu zbierzności naprawdę fajnie się jezdziło a od miesiąca zaczyna się coś dziać. Mianowicie gdy samochód jest w ruchu czuć na kierownicy znaczny opór szczególnie w prawą stronę na początku tych objawów pojechałem na stacje diagnostyczną to powiedzieli że tuleje wachaczy do wymieniany bo i strasznie pływał po drodze ale dobra to wymienione a dalej układ jest nie precyzyjny i ociężały. Gdy samochód stoi to kręci się kierownicą jednym palcem i jest super dopiero zabawa się zaczyna przy ruszaniu np. na skreconych kołach na max to koła przednie czuć jakby nie jechały tylko się suneły dziwne uczucie i nie wiem jak opisać nawet, dodam że opony nówki. Płyn od wspomagania czysty nie ubywa go żadnego wycia z pompy ani nic w tym stylu żadnego postukiwania z maglownicy też brak. Sam bezradnością tego wszystkiego nawet patrzyłem dziś przeguby i łożyska kolumny i tam wszystko raczej jest dobrze. Miał ktoś chociaż podobne objawy albo jest w stanie pomóc?
pawel6103 Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 w sierpniu przy przekładce i był to FEBI 08972
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się