djszaman Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Witam, szukałem, czytałem nic nie znalazłem na mój temat, a więc problem mam taki, że dolny wąż, jak i zbiorniczek wyrównawczy jest zimny, wymieniłem termostat (już dwa, choć są sprawne bo po wrzuceniu do zagotowanej wody otwierają się) uszczelka pod głowicą też zrobiona, w środku temperatura ładnie grzeje, pompa wody też była zmieniana przed zimą wraz z rozrządem, nie wiem czy te silniki ADR tak strasznie długo się nagrzewają czy po prostu coś mam nie tak w tym układzie
Łukasz13 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Żeby dolny wąż od chłodnicy był gorący musi byc otwarty termostat, a zimą pęd powietrza skutecznie chłodzi chłodnice i praktycznie jest cały czas zimna a termostat pewnie tylko lekko uchylony, zrobi sie cieplej to chodnica będzie się bardziej nagrzewać.
djszaman Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Opublikowano 24 Marca 2013 nawet po zrobieniu 120km, chłodnica byłaby cały czas zimna ?
krolik1991 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 zakryj chlodnice to bedziesz mial dolny cieply, ale to nie ma sensu bo jak masz 90 na blacie po paru kilometrach to co wiecej chciec
Łukasz13 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Stań w garażu z odpalonym silnikiem to się w końcu nagrzeje, jakie ma znaczenie czy przejechałeś 120 km czy 20 przecież w czasie jazdy cały czas owiewana jest chłodnica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się