Obsession Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Silnik zachowuje się tak jakby łapał lewe powietrze. Po rozładowaniu lub odłączeniu akumulatora bardzo długo falują obroty. Słychać taki piskliwy świst powietrza przy wtryskiwaczach z lewej strony. Po dociśnięciu listwy wtryskowej świst znacznie się zmniejsza. Zdejmowałem listwę i sprawdzałem o-ringi - wszystkie są całe i wyglądają ok, ale gdy wyciągałem jeden wtryskiwacz to wyszedł razem z tą tulejką pod nim... Czy te tulejki są wklejane czy nabijane? Jak ją rozsądnie uszczelnić?
Obsession Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 czyli generalnie może być pewnie każdy silikon wysokotemperaturowy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się