Jarqn Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Witam wszystkich forumowiczów....zauważyłem u siebie utratę mocy ale właśnie..kiedy na dworze jest około 0 stopni a najlepiej na minusie a ruszam do pracy po nocy auto ciągnie do przodu jak głupie...czuć jak plecy wciska mi w fotel już ponad 2 tys. obrotów natomiast gdy pojeżdże po mieście...auto sie zagrzeje w korkach itd.. zaczyna słabnąć...ciągnie ale już nie ma tego odczucia co rano...ponad 3 tysiące to już jakby silnik chciał wyć a nie jechać....czy ktoś posiadający 1.8t zauważył coś podobnego??? zastanawiam się czy to nie wina intercoolera...moze jest zasyfiony albo niedomaga...mam nadzieje ze to nic poważnego gdyż auto nie przejawia jakiś większych problemów...czytałem troche o intercoolerach w tym aucie ze są mało wydajne i o kratkach w nadkolu dla lepszej cyrkulacji powietrza ale chciałbym potwierdzić podejrzenia...proszę o opinie i porady... pozdrawiam
Dev Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 trzeba podłaczyc VAG-a i sprawdzic czujnik temperatury w dolocie
Jarqn Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Tomku ja z Tobą mam niezakończone sprawy...mam nadzieje że sie nie gniewasz bardzo...pojawie sie u Ciebie na dniach.. wypadło mi troche wydatkow ale wytlumacze ci osobiscie....co do czujnika to jaki to ma wplyw na to co opisalem...jakie on ma zadanie i skoro uszkodzony to po nocy jak wszystko sie nie przegrzeje jeszcze to bedzie ok
Dev Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 jak za dużo pokazuje to ECU ucina dawkę i dlatego słabnie
szczur_84 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 tomik mam coś podobnego napisz w którym bloku pomiarowym można to sprawdzić?
Jarqn Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 a optymalnie ile powinno pokazywać?? i czemu jak jest zimno na zewnątrz i silnik sie nie przegrzeje to auto idzie jak szatan a kilka korków i juz lipa
Jarqn Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Tomku a wiesz cos z tym zegarkiem? jakis odzew byl bo juz ponad 2 tygodnie
Dev Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 jutro zadzwonie do pedałów i sie zapytam bede w piatek w GD to podjade do nich
Jarqn Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Witam...właśnie dopadłem sie do Vag-a...jakaś najbiedniejsza wersja...wszedłem w kody błędów z przekonaniem że będze tam coś o czujniku temp. zasysanego powietrza jednak ku mojemu zdziwieniu pokazał mi się taki błąd: 16500-engine coolant tamp. sensor (G62)- implausible signal.. zdziwiłem sie bardzo gdyż ten czujnik wymieniany byl jakies 3 miesiące temu na orginalnu prosto z ASO... Panowie czy mógł tak szybko paśc czy to coś innego?? na zegarze pokazuje książkowo 90 stopni...jakieś pomysły??????
Dev Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 bład pozostał po wymianie czujnika temperature w dolocie masz na kanale 3 obok temp wody
Jarqn Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 kojarzę mniej wiecej ale pamietam ze po wymianie czujnika vag byl podpinany i bledu nie bylo wiec mam nadzieje ze czujnik nie pada...z resztą pamietasz Tomku jak Ci mowilem ze czujnik wymieniony i nareszcie wszystko gra...a tu bledzik sprawdze jeszcze ta temperature powietrza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się