Prezes870 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Witam, dziś wyjąłem licznik chciałem zobaczyć co mu tam jest że czasami nie działa z ciekawości. Wyjąłem, dużo nie rozbierałem bo wyjąłem tą plastkową obudowe co z płytą jest przymocowana do korpusu i popatrzyłem i złożyłem nic tam nie dotykałem. Wszystko powoli dokładnie złożyłem . Odpalam licznik a tu zonk. Z 5 żarówek nie świeciło i czasami zapalał i gasł wyświetlacz drogomierza. Nie wiem o co kaman. Czy to aż tak bardzo bardzo delikatne? W 80 B$ wszystko w drobny mak rozłożyłem i złożyłem i działało bez zarzutu a tutaj coś dziwne. Teraz tylko cały licznik kupiuje i tyle. Jeżeli macie takowy do przedlifta bez niczego to piszcie ;P I piszcze dlaczego tak mogło się stać :/
Andrzej07 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Witam, dziś wyjąłem licznik chciałem zobaczyć co mu tam jest że czasami nie działa z ciekawości. Wyjąłem, dużo nie rozbierałem bo wyjąłem tą plastkową obudowe co z płytą jest przymocowana do korpusu i popatrzyłem i złożyłem nic tam nie dotykałem. Wszystko powoli dokładnie złożyłem . Odpalam licznik a tu zonk. Z 5 żarówek nie świeciło i czasami zapalał i gasł wyświetlacz drogomierza. Nie wiem o co kaman. Czy to aż tak bardzo bardzo delikatne? W 80 B$ wszystko w drobny mak rozłożyłem i złożyłem i działało bez zarzutu a tutaj coś dziwne. Teraz tylko cały licznik kupiuje i tyle. Jeżeli macie takowy do przedlifta bez niczego to piszcie ;P I piszcze dlaczego tak mogło się stać :/ odpinałeś kostki??przed zabawą z licznikiem powinno się odłaczyć aku.Spróbuj może teraz z odłaczonym aku wstaw żarówki i poskładaj razem podepnij aku i powinno być wsio ew jak masz "kabelek" sprawdz błędy licznika
horny devil Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Tak jest to delikatne. Zauważ że żarówki stare. Ja wszystkie sprawdzałem na baterii a potem i tak jeszcze ze 3 razy wyciągałem wszystko by mi grało i w końcu świeciła całość. Mam licznik z fis który miałem u siebie ale tak w połowie jest wypalony EU. kodowany pod twoje jak i moje auto (bo bliźniaczy EU za 100zł+KW pogonie (ale jest bez żarówek). Ale parcia nie mam na sprzedaż. Jak już będziesz wyciągał wszystko podepnij sobie i fis
Prezes870 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Tylko kurcze dużo przerabiania jest z tym fisem ;/ a ja tak nie zbyt się znam chyba żeby ktoś pomógł to owszem.
rafal9119 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 ja zmieniałem zarowki w liczniku to nawet aku nie odpinałem i wsio gra moze cos zle zrobiles .a zarowki dales takie same jak były?
fanthomas18 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Ja masę razy wyciągałem licznik i nigdy do takiej operacji nie odłączałem aku, nie było potem żadnych problemów. Wiadomo, przy wyciąganiu może jakaś żarówka się poruszyć, przekręcić delikatnie i nie świecić, nawet przy bardzo delikatnym wyciąganiu, trzeba posprawdzać żarówki i włożyć jeszcze raz Też się z tym trochę bawiłem Ale po co aku odpinać do wyjęcia zegarów? Jak odłączasz ładowarkę z gniazdka to też najpierw wyłączasz korki w całym domu? Wg mnie to bezsens...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się