prezesik18 Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 i tak musisz ciągnać kable pod maskę do puszki kompa żeby wziąć sygnał spalania.
Bebzo28 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Witam sygnał spalania. Otwieramy skrzynkę z ECU, odsuwamy komputer i z tyłu, od strony szyby mamy kostki na dole. Nas interesuje brązowa / beżowa. Wpinamy się kabelkiem w żółty cienki przewód i łączymy go do -> pin A10. Żeby przeciągnąć przewód, ja pomogłem sobie rurką termokurczliwa - jest nawet sztywna i idzie nią się przebić do wnętrza, potem tylko kabelek w jej koniec i ciągniemy do Ecu. Posiadam audi a4 b5 1.8 ADR benzyna +gaz 97 rok Czy u mnie tez w ecu zgadza się ten opis? Edytowane 27 Października 2016 przez Bebzo28
prezesik18 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 ja mam adr z 96r i tak miałem podłączone.
Bebzo28 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Zauważyłem że między licznikiem a UKP w pokazywaniu prędkości jest 20 km/h różnicy,zegary pokazują więcej. Na klimatroniku mam różnice 8 km/h i wiem że to normalne. Jak jest u was koledzy? Czy po kalibracji to się jakoś wyrówna? Zatankowalem do pełna gazu, liczniki wykasowalem w diagnostyce UKP. Pomalu biorę się za kalibracje. Edytowane 31 Października 2016 przez Bebzo28
prezesik18 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Stałą drogi musisz zmienić aż będzie prawidłowo prędkość pokazywać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się