Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż uniwersalnego komputera pokładowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i tak musisz ciągnać kable pod maskę do puszki kompa żeby wziąć sygnał spalania.

Opublikowano (edytowane)

Witam sygnał spalania. Otwieramy skrzynkę z ECU, odsuwamy komputer i z tyłu, od strony szyby mamy kostki na dole. Nas interesuje brązowa / beżowa. Wpinamy się kabelkiem w żółty cienki przewód i łączymy go do -> pin A10. Żeby przeciągnąć przewód, ja pomogłem sobie rurką termokurczliwa - jest nawet sztywna i idzie nią się przebić do wnętrza, potem tylko kabelek w jej koniec i ciągniemy do Ecu.

Posiadam audi a4 b5 1.8 ADR benzyna +gaz 97 rok

Czy u mnie tez w ecu zgadza się ten opis?

Edytowane przez Bebzo28
Opublikowano

ja mam adr z 96r i tak miałem podłączone.

Opublikowano (edytowane)

Zauważyłem że między licznikiem a UKP w pokazywaniu prędkości jest 20 km/h różnicy,zegary pokazują więcej.

Na klimatroniku mam różnice 8 km/h i wiem że to normalne.

Jak jest u was koledzy?

Czy po kalibracji to się jakoś wyrówna?

Zatankowalem do pełna gazu, liczniki wykasowalem w diagnostyce UKP. Pomalu biorę się za kalibracje.

Edytowane przez Bebzo28
Opublikowano

Stałą drogi musisz zmienić aż będzie prawidłowo prędkość pokazywać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...