Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 575


Witek A4

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z błendem 575. robiłem logi dynamiczne i turbo bije do 2.6 bara na 3.2 tys obr. wymusiłem wagiem ruch sztangi chodzi poprawnie ma skok ok 2 cm czy możne to być wina N75? biorąc pod uwagę ruch sztangi i eliminując zapieczoną geometrie. Proszę o jakąś diagnoze!!! i pomoc. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmień n75 z n 18 i bedziesz wiedział ale 99 procent łopatki w turbo stoją dęba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sztanga sie znacznie rusza pod wagiem. zawur podmienie jutro z N75 z brata 1z.

---------- Post dopisany at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ----------

Jesli jusz w gre wchodzi czyszczenie łopatek czy mozna sie w to bawić samemu? Czy jednak tszeba je sprawdzic i wywazyc maszynowo? Mówie tylko o rozbieraniu kierownicy>

---------- Post dopisany at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ----------

Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór od 1z nie bedzie pasował. co do czyszczenia turbiny to bez problemu możesz to zrobić samemu i nie trzeba nic wyważać bo wirnika się nie rusza, w dziale warsztat jest temat jak co krok po kroku robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyny problem, jaki mnie spotkał przy czyszczeniu turbo to jej rozdzielenie nie obeszło sie bez palnika w pracy i sam sie rozpołowiła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jak vagiem wymusic ruch sztanga turbiny? Rozumiem ze jak sztanga chodzi plynnie to zawor N75 do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa 11wBS wszystko jest w dziale diagnostyka ale w twoi roczniku nie zrobisz ecu nie obsługuje tej funkcji

---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ----------

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnąłem turbo wczoraj i wyczyściłem było tak jak mówiliście kierownica jedna wielka porażka. W przyszłych dniach zakladam, przy okazji wymiana wszystkich werzyków, kat aut. A z odmę można wywalić do atmosfery czy będą jakieś problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też wyskakiwał owy błąd . Na moje szczęście mam taką nadzieje jak najszybciej wywaliłem kata ( całkowicie zapchany , spaliny nie miały jak się wydostać na zewnątrz ) na strumiennice , wszystkie nowe wężyki podciśnienia i jazda na bardzo wysokich obrotach przy długich dystansach np: 4 Bieg i ciągniecie auta na 4 tys obrotów i tak przez 30km . I musze przyznać od ponad miesiąca mam spokój i nie wyskakuję już błąd przeładowania . Choć nie będę ukrywać na początku dobrze kopcił ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też wyskakiwał owy błąd . Na moje szczęście mam taką nadzieje jak najszybciej wywaliłem kata ( całkowicie zapchany , spaliny nie miały jak się wydostać na zewnątrz ) na strumiennice , wszystkie nowe wężyki podciśnienia i jazda na bardzo wysokich obrotach przy długich dystansach np: 4 Bieg i ciągniecie auta na 4 tys obrotów i tak przez 30km . I musze przyznać od ponad miesiąca mam spokój i nie wyskakuję już błąd przeładowania . Choć nie będę ukrywać na początku dobrze kopcił ;D

A po założeniu strumienicy robiłeś logi dynamiczne po i przed ostrą jazdą. I nie ruszałeś zmiennej geometrii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam problem z przełądowaniem turbiny, natomiast mam owy blad 575 i wyciaglem cały układ wydechowy bo go wymieniałęm na nowy został tylko katalizator i jak był sam katalizator to turbina swiszczała az miło i szło a jak załozyłem cały wydech to odrazu muł .... i odcina spowrotem odciecie turbo , wymieniłem juz n75 na orginał , węzyki nowe i niemam pojecia co zrobić jeszcze.

Dajcie jakies rady .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też wyskakiwał owy błąd . Na moje szczęście mam taką nadzieje jak najszybciej wywaliłem kata ( całkowicie zapchany , spaliny nie miały jak się wydostać na zewnątrz ) na strumiennice , wszystkie nowe wężyki podciśnienia i jazda na bardzo wysokich obrotach przy długich dystansach np: 4 Bieg i ciągniecie auta na 4 tys obrotów i tak przez 30km . I musze przyznać od ponad miesiąca mam spokój i nie wyskakuję już błąd przeładowania . Choć nie będę ukrywać na początku dobrze kopcił ;D

A po założeniu strumienicy robiłeś logi dynamiczne po i przed ostrą jazdą. I nie ruszałeś zmiennej geometrii?

Nie nie robiłem logów bo mi tak naprawde były nie potrzebnę bo auto odzyskało moc , ale dzisiaj je chętnie zrobię i podeślę na forum rezltaty .A geometrii nie ruszałęm, wgl nie dotykałem turba ;D

---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:26 ----------

Zrobiłem właśnie logi w swoim aucie i oto jest różnica :

STARE LOGI Z ZAPCHANYM KATEM :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

A to dzisiejsze :

W sumie różnicy nie ma ale po wywaleniu kata błędu brak

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...