HeretykSic Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam Kolegów. Mam problem dotyczacy przegubow zewnetrznych w moim b5 AFN. W ciagu roku wymienialem juz 4 razy lewy przegub. Za kazdym razem po okolo tygodniu zaczyna trzeszczec przy ruszaniu i skreconych kolach. Przeguby marki Lobro wiec nie taniocha. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Krzywa polos, cos z piasta ? Moze mial ktos podobny problem? Prawy przegob ok i dodam, ze auto nie jest katowane i upalane
Prezes870 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Może i coś z pół ośką. Kup może na szrocie za 100zł i włóż póki Ci działa dobrze twój przegub i zobaczysz ; P
wesz82 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Jak pilnowana jest siła dokręcania to szukaj raczej drugiej ośki
Mike_D Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 W zesżłym roku wymieniałem przeguby, też na Lobro - pierwszy padł podczas jazdy testowej u mechanika, wymienony na kolejne Lobro - oba padły w przeciągu miesiąca, gwarancja uznana. Nie bierz tego gów** i wymień na np. Spidana.
Matek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ja zamówiłem ostatnio Ruville i czekam na montaż - podziele sie opinia i mam nadzieje, że nie padną za szybko..
grafi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Krzywa ośka wybije każdy przegub , zajmij się raczej ośką
Prezes870 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Że niby Spidan jest dobry ? hah no bezprzesady jeszcze że lobro to gówno. Lobro to dobra firma napewno lepsza od spidana... skf bierz teraz
wesz82 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Słyszem opinie że właśnie Lobro ostatnio podupada na jakości...
Lu-Gi Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Mam to samo, fatum na lewy przegub, jak kupiłem auto to była peknieta guma wiec wymienilem zeby uniknąc wymiany przegubu, nowa guma wytrzymała może 2 miechy i zaraz po tym wymienilem całość na nowy zestaw (wtedy pascal) i znowu guma wytrzymała moze 2-3 miechy a przegub 4 miechy wiec kupiłem nie tani zestaw ruvilla.. tym razem guma wytrzymała około poł roku a miesiąc później zaczął się odzywać przegub i tak od kilku miesięcy już jeżdżę. jak przegub będzie juz bardzo strzelał to rozejrzę sie za jakąś uzywaną półośką może to rozwiąże problem..
Mike_D Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Że niby Spidan jest dobry ? hah no bezprzesady jeszcze że lobro to gówno. Lobro to dobra firma napewno lepsza od spidana... skf bierz teraz Może i tak kolego, ale Lobro padło mi trzy razy (na obu osiach), po przejechaniu < 2000 km w - jak szukałem informacji o przegubach tu na forum to nie ja jeden miałem ten problem właśnie z Lobro - po zmianie na Spidana (i to zmianie przemyslanej, bo jednak zapłaciłem za niego zauważalnie więcej) mam święty spokój. W przypadki z definicji nie wierzę
trepek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 A czy smaru do przegubów dajecie tyle gram, ile producent zaleca? Bo jest dość duża tabelka mówiąca ile gramów smaru trzeba dać do przegubu a ile do manszety.
marewel Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ludzie co wy wypisujecie moment dokręcenia za dużo smaru itp co za bzdury. Ponadto lobro i spidan to dokładnie to samo jakość chińska nigdy tego nie zakładam bo o polowe tańsze są metelli czy ruvil i nigdy z nimi się nic nie dzieje. Krzywa półośka podejrzewam ze by wibrowała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się