Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sztanga turbiny - jak zaobserwować


scot

Rekomendowane odpowiedzi

:facepalm::facepalm:

Nie no kurcze, dzieki za tak przydatne info, wszyscy wiemy o co Ci chodzi.

Pamiętajmy, ze wina moze być takze po stronie gruszki. U kolegi w gruszce byla woda i w zimie auto nie jechało bo zamarzała. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mojego ojca w A6 idzie palcami ja ruszyc a znowu u mnie ani drgnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie da rade podnieść, ale nie wraca do końca, muszę ją dopchnąć. Czyszczenie już niebawem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest nowa grucha wiec to wykluczam takze pewnie geometria stoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie daje się sprawdzić VAG to możesz odpalić silnik, ściągnąć ten wężyk podciśnienia ze zdjęcia. Po przyłożeniu palca powinien zasysać powietrze. Jeśli nie zasysa może być problem z pompą podciśnienia vacum - ale wtedy miałbyś też twardniejący pedał hamulca. Jeśli hamulce ok a nie ma podciśnienia na wężyku to należy posprawdzać (powymieniać) wężyki podciśnienia. Ostatecznie może być uszkodzony zawór N75. Jeśli natomiast podciśnienie jest to przykładaj wężyk do gruchy powinno wtedy sztangę zaciągnąć ok. 2 cm. Jak wyjmiesz wężyk sztanga powinna opaść. U mnie geometria sprawna, czysta, a ręką też trudno ruszyć sztangę, sprężyna jest tam dość mocna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam ten filmik ;]

jak znajdę czas to zrobię takie szybkie czyszczenie - bo wszystko wskazuje na to.

---------- Post dopisany 18-04-2013 at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 14:47 ----------

Witam ponownie ;] turbina wyczyszczona ale napotkałem jeden błąd po drodze, mianowicie ukręcił mi się krociec od rurki olejowej.

czy ktoś wie jaki to jest gwint - żeby go lekko przegwintować ?

Ewentualnie czy ktoś ma na sprzedaż coś takiego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ukręcił mi się krociec od rurki olejowej.

czy ktoś wie jaki to jest gwint - żeby go lekko przegwintować ?

Ewentualnie czy ktoś ma na sprzedaż coś takiego ...

Tu masz a cena ori :facepalm: około 120zł

bez_tytu_u1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się bez kupowania :) kupiłem Narzynkę i zrobione :) jakby co to z jednej strony (od turbiny) jest m10x1 a z drugiej M14x1.5 Po wszystkim napotkałem Jeszcze jeden błąd związany z n75 - mianowicie mechanik który mi go wymieniał wężyki pomylił ich przyłącza i dlatego był brak ssania przy gruszcze od turbiny. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się bez kupowania :) kupiłem Narzynkę i zrobione :) jakby co to z jednej strony (od turbiny) jest m10x1 a z drugiej M14x1.

A napewno z drugiej jest M14x1??a nie czasem M14x1,5 bo to różnica ..popatrz na fotkę wyżej do Etki:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...