Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pilny problem - nie odpala - Pomocy:(


bania_85

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pilnie waszej pomocy.

Jeździłem w nocy, rano samochód odpalił bez problemu, zrobiłem ok 30 kilometrów gdzie przynajmniej raz go odpalałem.

Wstawiłem samochód do garażu, po 2h musiałem znowu gdzieś pojechać i d*pa.

Samochód nie odpalił. Nawet nie zakręcił rozrusznikiem - nawet nie słychać pyknięcia rozrusznika - po prostu po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje.

Napięcie jest, bo działa radio, działa fis, klima, a rozrusznik nawet nie drgnie. W samochodzie na 99% na te 2h nic nie zostało włączone, bo bym widział jak wychodziłem

Możliwe że jak się przedzierałem przez śnieg na ulicy, to urwał się jakiś przewód? Gdzie szukać rozrusznika w tym modelu?

Jeszcze nie podłączałem go do kompa, bo nie miałem czasu, ale na fisie nie wyświetlają się żadne błedy.

Macie może jakieś pomysły co się mogło stać? Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wszystkie możliwe pomysły.

---------- Post dopisany at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ----------

dodaje logi:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4910

Coding: 00002

Shop #: WSC 00012

WAUZZZ8E44A024929 AUZ6Z0C0123944

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04255

Shop #: WSC 00012

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AB

Component: A4 Klimaautomat 1219

Coding: 00000

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-00 - Implausible Signal

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00011

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 655 B

Component: Airbag 8.4EP 3000

Coding: 0010602

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 N

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00042

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 930 R

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36

Coding: 00000

Shop #: WSC 76112

24929 AUZ6Z0C0123944

No fault code found.

Address 37 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 919 887 E

Component: BNS 4.2 H05 BNO 0040

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AS

Component: Komfortgerát T01 1210

Coding: 06736

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 55 -------------------------------------------------------

Controller: 4Z7 907 357

Component: dynamische LWR D09

Coding: 00060

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 186 J

Component: concert II GRO 0008

Coding: 01001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 76 -------------------------------------------------------

Controller: 8Z0 919 283 A

Component: Parkingsyst. A4 RDW D09

Coding: 01114

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

---------- Post dopisany at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:20 ----------

Dodam że kiedyś był multitronik, teraz jest manual

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kontrolki ci sei wszystkie pala na liczniku ? w tym modelu rozrusznik powinien krecic bo steruje nim kostka pod stacyjka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wszystkie, ciężko powiedzieć czy któraś się nie pali chyba ESP nie gaśnie, a wcześniej chyba gasło

---------- Post dopisany 08-04-2013 at 08:28 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2013 at 19:28 ----------

Przyszło mi jeszcze do głowy że może ten błąd ma jakieś znaczenie:

01315 - Transmission Control Module: Check DTC Memory

Był ale po skasowaniu nie powrócił

---------- Post dopisany 09-04-2013 at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 08:28 ----------

Dobra Panowie w związku z tym ze nikt nie był w stanie mi pomóc planuje sprawdzić następujące rzeczy w kolejności jakiej je wymienię

Kostka od stacyjki

Przekaźniki - doczytałem się że są gdzieś na podszybiu w okolicach akumulatora - tylko który jest od rozrusznika?

Rozrusznika - o ile da radę to zrobić bez kanału

Dodatkowy objaw jaki zauważyłem to przy próbie zapłonu, że nie gaśnie radio, a wcześniej gasło, dlatego obstawiam te pierwsze 2 rzeczy, a na końcu rozrusznik.

Liczę na waszą podpowiedź odnośnie tego przekaźnika

---------- Post dopisany 11-04-2013 at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2013 at 08:30 ----------

a kontrolki ci sei wszystkie pala na liczniku ? w tym modelu rozrusznik powinien krecic bo steruje nim kostka pod stacyjka

Możesz mi powiedzieć dokładnie która? Bo nie namierzyłem tam żadnego przekaźnika od rozrusznika:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dostaniesz sie do rozrusznika to mozesz sprawdzic na cienkim kablu czy dochodzi prad w momencie przekrecenia kluczyka na rozruch, jesli nie dochodzi to kostak stacyjki a jesli dochodzi a rozrusznik nie kreci to wlacznik rozrusznika, to cos gdzie przykreca sie kable do rozrusznika. mozesz tez wziasc kabelek dotknac go do rozrusznika tam gdzie jest cienki i do plusa na akumulatorze, dasz impuls i zobaczysz czy kreci. ja obstawiam ze uszkodzila sie kostka stacyjki pod kierownica. niestety zeby do niej sie dostac trzeba bedzie sciagnac kiere by sciagnac plastik wokol kierownicy i dopiero ja wykrecic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie z tych łatwiejszych - da rade sprawdzić stacyjkę, żebym nie musiał grzebać się przy tym rozruszniku? Które przewody na niej sprawdzić? Któryś powinien od niej iść do rozrusznika, więc na nim po przekręceniu powinno pokazać się napięcie. Tylko które przewody w stacyjce sprawdzić? Masz jakiś pomysł? Bo to będzie na pewno łatwiejsze, niż dogrzebanie się do rozrusznika bez kanału.

Jeżeli w stacyjce wszystko będzie dobrze, to fura idzie jutro do mechanika, bo nie wiem czy po tygodniu walki z samochodem mam jeszcze siłę walczyć z dostaniem się do rozrusznika:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz przypadkiem odcięcia rozrusznika w alarmie?

Nie mam alarmu - profilaktycznie szukałem też jakiegoś przełącznika po stronie kierowcy, ale nic nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz możliwość dostania się pod samochód, to sprawdź czy po przekreceniu kluczyka dochodzi napięcie do elektromagnesu przy rozruszniku. Rozrusznik jest po lewej stronie, patrząc od przodu. trzeba zdjąć osłonę silnika, aby się do niego dobrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze stacyjki wychodzi na rozrusznik kabel koloru czerwono czarny. mozesz go szukac odkrecajac dolna obudowe deski od strony kierowcy, na schemacie jest zaznaczony ze ten kabel przechodzi dochodzi na 4 pin 10 pinowej brazowej kostkia prawdopodobnie w skrzynce z komputerem silnika ale nie dam sobie reki uciac. do rozrusznika dochodzi kabel koloru czarnego. wszytskie kable sa przekroju 2,5. napewno znajdziesz pod kolumna kierownicy, najwyzej rozetnij jakas wiazke ktore jest obwinieta bawelniana izolacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz schemat. Na czerwono zaznaczyłem rozrusznik i kabel odpowiedzialny za start

rozrusznik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za pomoc. Niestety nawet nie dobierałem się do rozrusznika, bo już mi zbrakło sił. Dzisiaj samochód trafił do warsztatu i już działa.

Do wymiany poszła kostka rozrusznika i coś tam jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie byly identyczne objawy jak sie okazało po zdjęciu pokrywy pod silnikiem nie stykał kabelek czerwono-czarny ,który dochodzi do rozrusznika poniewaz byl zasniedziały i bardzo luźny.Wyczysciłem styk i troszke zwezilem gniazdo kombinerkami zeby wszysto ciasniej pasowalo i teraz pali na dotkniecie:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciężko powiedzieć co było naprawdę, a co zrobili mechanicy. Nie byłem w stanie tego sprawdzić, bo nie miałem jak się dostać do rozrusznika. Miejmy nadzieje że faktycznie było to o czym mówili, a nie to co było u ciebie, bo za wszystko policzyli sobie 450 zł:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieźle skasowali... Chyba Ci rozrusznik cały powinni zregenerować za taką cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wiem że nieźle, ale co ja mogłem na to poradzić. Wymienili jakąś kostkę przy rozruszniku, na fakturze jest jeszcze naprawa instalacji elektrycznej i coś tam jeszcze i tyle wyszło łącznie. Jak bym miał kanał, to może udało by się to ogarnąć samemu, a tak to nie było jak:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...