markie7 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam! Dziś okazało się że emisja CO jest za wysoka. Na niskich obrotach nawet 4 - 7 %, na obrotach podwyższonych spada do ok 0,7%. Są to oczywiście wartości niedopuszczalne. Dodatkowo auto przerywa, szarpie, traci moc i potrafi zgasnąć na biegu jałowym. Im dłużej jade tym obroty niżej spadają aż wkoncu gaśnie. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd o braku sygnału z sondy lambda i o złej mieszance. Forumowicze, co o tym sądzicie? Wymiana sondy to rzecz oczywista ale czy to jedno z drugim się wiąże ?
cipiur80 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Wymiana sondy i wymiana albo czyszczenie przepływomierza u mnie pomogło. Spaliny też mam złe ale się tym wcale nie przejmuje bo to wina gazu który posiadam. Pewnie wyskoczył Ci błąd 00561 z nim też jeszcze nikt sobie nie poradził a ja go olewam.
markie7 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 No właśnie zapomniałem numerow błędu. Ale dzięki za podpowiedz
tomek160 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 a ja sobie poradziłem z błędem 561 mysle ze możesz mieć to co umnie odma do zrobienia tam masz nieszczelnośc i dlatego tak masz 561 chyba ze sie myle ale umnie tez była odma wina teraz jest ok.przewód lub plastik w bloku troche zabawy jest zeby wymienić.sorki za literówke
markie7 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Kolego, tomek160 a czy odma to również linia podciśnienia ? Bo wyczytałem jakiś czas temu o wpływie lewego powietrza na prace naszych 1.8 i na dodatek zależność ze słabo działającym serwem. Wstrzymałem się z wymianą przepływki i sondy i zacząłem szukać rypniętego wężyka. I u mnie jest tak, że ktoś już parę lat temu wymienił kilka wężyków ale ewidentnie pozostało kilka które są już poparciałe i miękkie. Gdzie znalazłeś tą odmę i ile to Ciebie kosztowało ? ---------- Post dopisany 24-04-2013 at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2013 at 13:10 ---------- Rurki mam całe, podciśnienie ssie bardzo mocno (odczepiłem wężyk z serwa i przyłożyłem palec). Faktycznie mam twardszego pedała hamulca niż u kolegi i raz w trakcie jazdy pedał stwardniał na maksa. Czy to może mieć wpływ na tą dziwną pracę silnika? Zauważyłem, że również trudno osiągnąć 90 stopni. Jak silnik pracuje normalnie to osiąga, ale jak zaczyna wariować to temperatura wynosi ok 70 stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się