koob Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam, posiadam A4 B7 BLB ( po swapie pompy z 1.9 i chipie na 170 KM ). Turbo po regeneracji jakies 10tys km temu. Od jakiegos czasu wyrzuca mi blad przeplywomierza nierozpoznany (niestety nie pamietam kodu) - zapala sie kontrolka na desce. Przeplywomierz zostal wymieniony na nowy jednak blad po skasowaniu powraca po kilku dniach. Ostatnio przy kolejnym zczytywaniu wyrzucilo jeszcze blad: P0302 - Przerywacz spalania cylinder 2 rozpoznany. Z objawow to jest problem z moca w zakresie 1000-2000 obrotów - czasami ta moc jest a czasami po prostu auto muli ( gaz do dechy i ledwo przyspiesza). Jak wpadnie powyzej 2000 to juz przyspiesza prawidlowo. Proszę o pomoc w diagnozie. ---------- Post dopisany 23-04-2013 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2013 at 11:38 ---------- Dodatkowe informacje: dojezdzam do skrzyzowania, ruszem i auto jest przed chwile zamulone (brak mocy), dmuchnie czarną chmurę i w momencie łapie moc. Sprawdzone: - turbo - EGR - pompowtryski wszystko w normie. Wymienione: - przypływomierz ( nadal wyrzuca błąd przepływomierza na VAGu ) - przewód przy N75 ( guma była nadpęknięta ). Proszę o pomoc w diagnozie.
niestandardowy Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Wymienione: - przypływomierz ( nadal wyrzuca błąd przepływomierza na VAGu ) jaki to bląd? ja bym szukal tutaj, mi tez mulil do 2000 ale przeczyscilem przeplywke i mu przeszlo. a skoro u Ciebie po wymianie nadal muli to moze cos z wiazką od przeplywki... a z tym bledem P0302 - Przerywacz spalania cylinder 2 rozpoznany. - do sprawdzenia wiazka zasilajaca pompki, tez sa z nia problemy. wtyki do zacisniecia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się