Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gwint czy spężyny obniżające? Co wybrać?


S2PABLO

Rekomendowane odpowiedzi

Kuna zgłupiałem przez was. Chce posadzić moją i myślałem o sprężynach, a jak mi się wykończą amory to wtedy wrzucić te o mniejszym skoku.Gwintu raczej nie chciałem, ba jak dla mnie trochę za drogo te 1200. Na alledrogo jest gwint chyba TA technix za 800, ale ciort go wie. Poza tym raczej chce zjechać te max -40 i na tym pozostać.Regulacja na nic mi się nie przyda.Doradzcie czy w moim przypadku będzie lepiej wsadzić springi -40 i z czasem amorki od 1BE czy dozbierać na ten gwint TA.Dożo jeżdżę więc stołek odpada

TA sobie daruj, z resztą wszystko co tanie to do d*py, wcześniej czy później będziesz żałował. SS jest przystępny cenowo i w miarę ok, Jak policzysz koszt dobrych sprężyn i amorków to wyjdzie podobnie. Springi Eibach pro kit 700zł i po 500zł za amorek B6 to masz nawet więcej niż gwint z AP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogę prosić to dajcie jakieś dobre przykłady (ewentualnie linki )

-springi + amory (ceny i firmy, ogólnie co warto kupić)

-gwint (przystępny cenowo)

Myśle, że to pomoże wielu osobom rozwiać wątpliwości.Nie każdego stać na gwint za 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogę prosić to dajcie jakieś dobre przykłady (ewentualnie linki )

-springi + amory (ceny i firmy, ogólnie co warto kupić)

-gwint (przystępny cenowo)

Myśle, że to pomoże wielu osobom rozwiać wątpliwości.Nie każdego stać na gwint za 2000

A czytałeś post wyżej?

Gwint Supersport od około 1400zł - ośka

Ap droższy, KW jeszcze droższy

Springi progresywne- od 650-700zł

Amorki do tego- Bilstein, sachs od około 500zł za 1szt.

Jak chcesz to możesz wsadzić TA technics lub Mts lub jeszcze tańsze ale najpierw poczytaj co tu ludzie piszą i potem zdecyduj czy też chcesz na własnej skórze przez to przechodzić.

Jest jeszcze kilka pochlebnych opinii o FK, wybór należy do Ciebie.

W sumie to radziłbym poczytać w wątku zawieszenie kilka postów zanim się zadaje pytania bo codziennie jest nowy post, coś mi puka, buja się , słabo się drogi trzyma itp. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuna zgłupiałem przez was. Chce posadzić moją i myślałem o sprężynach, a jak mi się wykończą amory to wtedy wrzucić te o mniejszym skoku.Gwintu raczej nie chciałem, ba jak dla mnie trochę za drogo te 1200. Na alledrogo jest gwint chyba TA technix za 800, ale ciort go wie. Poza tym raczej chce zjechać te max -40 i na tym pozostać.Regulacja na nic mi się nie przyda.Doradzcie czy w moim przypadku będzie lepiej wsadzić springi -40 i z czasem amorki od 1BE czy dozbierać na ten gwint TA.Dożo jeżdżę więc stołek odpada

TA sobie daruj, z resztą wszystko co tanie to do d*py, wcześniej czy później będziesz żałował. SS jest przystępny cenowo i w miarę ok, Jak policzysz koszt dobrych sprężyn i amorków to wyjdzie podobnie. Springi Eibach pro kit 700zł i po 500zł za amorek B6 to masz nawet więcej niż gwint z AP

Tomaszku, nie pisz jak nie miales, miales raz sprezyny obnizajace i juz wiesz, jak dzialaja i wygladaja tanie gwinty.

Ja mam juz 2 rok gwint JOM, oznak korozji brak, trwalosc tez bo juz blisko 20 tys zrobione i nic nie czuc ani nie widac, nakretki po zimie bez najmniejszego problemu puscily i dalej dziala. Wiadomo ze Super Sport bedzie lepszy ale kosztuje blisko 3x tyle co taki JOM.

Z tego co wiem Polko_V ma u siebie TA od dobrych kilkunastu jak nie kilkudziesieciu tys i tez nie narzekal, chyba ze ostatnio cos sie zmienilo, ale to i tak kupa kilometrow za male pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz tak pisze każdemu... ale nie każdy ma złe wspomnienia z tanimi gwintami...

Jak wspominałem już, ja w swojej E36 coupe tez miałem gwint MTS... i byłem zadowolony... nie miałem żadnych problemów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel w golfie też ma TA za 1000zł i nie narzeka na niego. Jak się nie kupi, to się nie dowie :decayed:Każdy ma inne wymagania i każdy daje inne opinie. Najlepiej pogadaj z kimś co ma taki tańszy gwint z TaTechnix czy tam MTS, to będziesz wszystko wiedział w temacie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta technix to nie jest beton w przypadku A4, jest dosć miękki zapytajcie tych co jeżdzą A4 z tym gwintem a nie szukać po goflach czy bmw... w każdym modelu ma inna charkaterystyke, akurat peszek chcialze w A4 jest to zdecydowanie za miękki gwint, czyli komfort jest. Co do supersporta, ludzie jeżdzacy ośkami narzekaja na tył że jest zbyt miękki, mozna pokombinować z odbojami usztywnić, a dla przykładu SS w passku jest juz z tyłu o wiele twardszy(na majóVWce miałem porównanie wizualne jak sie ekipa do passata w bagaznik załadowała...) ja mam w Q i co moe powiedziec z kompletem osób idzie ze 2cm w dół od tego co jest ustawione.

Żaden z nich nie ma regulacji twardości, supersport ma plus że gwinty są ocynkowane wiec z powodzeniem mozna zimą jezdzić nie zakoroduje...

A jesli ktos ma kupowac uzywke to niech bierze co jest, bo na swój wymarzony gwint to sie nie doczeka:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego, że SS w ośce na tyle jest miekki to zdecydowana racja... wczoraj znajomy montował nówkę do swojej A4 w sedanie i to była pierwsza wada którą znaleźliśmy... a w tym przypadku wada bo auto jest na 18x10 tył z oponą 225/35 ... i strach, że po zejściu jaknajnizej na nierównościach będzie zonk... :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna też kupic same amory a spręzyny zrobic na zamówienie sztywniejsze:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuna zgłupiałem przez was. Chce posadzić moją i myślałem o sprężynach, a jak mi się wykończą amory to wtedy wrzucić te o mniejszym skoku.Gwintu raczej nie chciałem, ba jak dla mnie trochę za drogo te 1200. Na alledrogo jest gwint chyba TA technix za 800, ale ciort go wie. Poza tym raczej chce zjechać te max -40 i na tym pozostać.Regulacja na nic mi się nie przyda.Doradzcie czy w moim przypadku będzie lepiej wsadzić springi -40 i z czasem amorki od 1BE czy dozbierać na ten gwint TA.Dożo jeżdżę więc stołek odpada

TA sobie daruj, z resztą wszystko co tanie to do d*py, wcześniej czy później będziesz żałował. SS jest przystępny cenowo i w miarę ok, Jak policzysz koszt dobrych sprężyn i amorków to wyjdzie podobnie. Springi Eibach pro kit 700zł i po 500zł za amorek B6 to masz nawet więcej niż gwint z AP

Tomaszku, nie pisz jak nie miales, miales raz sprezyny obnizajace i juz wiesz, jak dzialaja i wygladaja tanie gwinty.

Ja mam juz 2 rok gwint JOM, oznak korozji brak, trwalosc tez bo juz blisko 20 tys zrobione i nic nie czuc ani nie widac, nakretki po zimie bez najmniejszego problemu puscily i dalej dziala. Wiadomo ze Super Sport bedzie lepszy ale kosztuje blisko 3x tyle co taki JOM.

Z tego co wiem Polko_V ma u siebie TA od dobrych kilkunastu jak nie kilkudziesieciu tys i tez nie narzekal, chyba ze ostatnio cos sie zmienilo, ale to i tak kupa kilometrow za male pieniadze.

Daniel, jak jeździłem na gwincie i obniżonych springach to Ciebie na świecie nie było :grin: ale to nie ważne. Fakt, o TA naczytałem się, na MTS miałem okazję jeździć, dla mnie tragedia, jeździłem też na AP i Supersporcie i mogę powiedzieć że jest najmniej złych opinii w stosunku do ceny. Wg mnie wygrywa Koni ale to nie ta liga cenowa. Jak ktoś całe życie jeździł na chińskim badziewiu to ma takie porównanie. Też nie jestem jakimś omnibusem ale texty niektórych mnie dobijają. Każdy może mieć swoje zdanie i osoby które to potem czytają niech same wyciągną wnioski. Amen :wink:

---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 17:00 ----------

PS: Tak dla potomnych, na 100% dobre springi i amorki są duże lepsze niż te najtańsze gwinty, jeśli ktoś chce tylko mieć tylko niżej to niech zakłada, dla mnie liczy się tylko prowadzenie :decayed:

---------- Post dopisany at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany at 17:03 ----------

PS2: Tak jak Kowi napisał, ważne aby to porównywać na A4 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszku kochany, wydaje mi sie, ze majac 15 lat, nie marzyleś nawet o maluszku zeby miec na wlasnosc, wiec mi nie pier**l glupotek :decayed:

To samo pokazaleś z hamulcami, kazdemu polecales, nie majac samemu 312 mm i wiecej :wink:

Tak czy inaczej, polecam kazdemu NOWY! gwint nawet tani jesli komus zalezy na obnizeniu i poprawie prowadzenia, jakby nie pattrzec koszt nowych springow i nowych amorow dobrego producenta zblizy sie do kosztow dobrego gwintu, wiec o czym tu dyskusja :decayed:

Jak ktorys wrzuci springi -30 nawet Eibacha na stare, wyjebane juz amory 1ba czy nawet 1be to i tak gowniany efekt w porownaniu z gwintem, nawet tanim a nowym.

Tyle ode mnie, tak jak napisales, kazdy moze miec swoje zdanie, tylko dobrze by bylo, zeby ktos kto cos ma do powiedzenia, sprobowal tego, o czym pisze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszku kochany, wydaje mi sie, ze majac 15 lat, nie marzyleś nawet o maluszku zeby miec na wlasnosc, wiec mi nie pier**l glupotek :decayed:

To samo pokazaleś z hamulcami, kazdemu polecales, nie majac samemu 312 mm i wiecej :wink:

Tak czy inaczej, polecam kazdemu NOWY! gwint nawet tani jesli komus zalezy na obnizeniu i poprawie prowadzenia, jakby nie pattrzec koszt nowych springow i nowych amorow dobrego producenta zblizy sie do kosztow dobrego gwintu, wiec o czym tu dyskusja :decayed:

Jak ktorys wrzuci springi -30 nawet Eibacha na stare, wyjebane juz amory 1ba czy nawet 1be to i tak gowniany efekt w porownaniu z gwintem, nawet tanim a nowym.

Tyle ode mnie, tak jak napisales, kazdy moze miec swoje zdanie, tylko dobrze by bylo, zeby ktos kto cos ma do powiedzenia, sprobowal tego, o czym pisze :wink:

I tu Cię muszę zdziwić bo auto miałem trochę wcześniej niż jak miałem 15lat, od 16 roku życia miałem prawko i już drugie autko, pojęcie na temat tzw. dzisiejszym językiem, tuningu już w tamtym czasie spore, z racji przełomu pomiędzy komuną a demokracją znacznie ciężej było coś kupić, więcej rzeczy robiło się samodzielnie. Pomocna była szkoła, warsztaty i fantastyczny koleś u którego pracowałem i który sponsorował moje starty. Inne czasy, inne dzieje, nie tylko Ty jesteś młody, ja też kiedyś byłem :decayed: Odnośnie np. hamulców, co z tego że nie założyłem do siebie, inne teraz mam priorytety, ważne że testowałem, nawet z tego co pamiętam u Ciebie :wink: ale wcześniej też :naughty: Faktem jest że każdy kupi to na co go stać i co chce uzyskać, jedni będą chcieli mieć lepsze prowadzenie, drudzy chcą mieć niżej a jeszcze inni komfort. Już od dawna wyszedłem z założenia że tanie mięso psy jedzą i w każdej dziedzinie wolę zrobić mniej, lub zjeść mniej a dobre niż udawać że g... mi smakuje. Tyle w temacie, ja już się nie będę odzywał bo odeszliśmy od sensu tego wątku.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...