Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z zaduszaniem (brak mocy jakby nie dostawala benzyny)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki probilem iz gdy dodam gazu auto chodzi nie rowno nie ma mocy na biegu itd, gdy tylko przelaczy sie na gaz prawie idealnie pracuje lekko cos czuc jak nie rowno chodzi mozliwe iz jest to kwestia regulacji gazu. Po podlaczeniu do WAGA pokazuje mi blad sondy lambda oraz czujnika temperatury ciceczy. Dzis je wymienilem i problem nie zanikl do tego wymienilem filtr powietrza oraz benzyny. Ps. w chlodnicy byly slady oleju czy moglo to byc spowodowane wymiana uszczelki pod glowica okolo 4 mc temu?

Opublikowano

zrób logi dynamiczne z bloku 2 7 13 25 na PB i na LPG

Opublikowano

Niestety nie ma jak podlaczyc auto pod kompa obecnie, lecz znow wystapil problem na gazie. Chodzi okolo 30 sec dobrze ma moc przepala itd a potem zaczynaja sie problemy rowniez na gazie. Czy moze to byc wina modulu zaplonu?

Opublikowano

oczywiscie ze tak. sprawdziles wkoncu na ktory garnek ci zle pali?

Opublikowano

Na 2 garniki jakby nie domaga. Lecz wyszedl znow nowy objaw dosc smieszny, przy wymianie filtra mojemu znajomemu zeszlo paliwo (okolo 3l) pozniej nie chcialo mu sie jechac na stacje i wlal je do motoru, a tu motor sie zarazil ;p Co mam teraz zrobic jakies srodki do czyszczenia ukladu czy wystarczy plukanie baku?

Opublikowano

jak na drugim garnku nie domaga to zamien teraz cewke z pierwszym i zobacz czy problem jest na pierwszym jesli nie to znaczy ze albo swieczka albo modul na filtrze

Opublikowano

No ok ale powtarza to co napisalem wyzej, paliwo ktore zostalo spuszczone zostalo wlane do motoru ktory tez przestal sie wkrecac na obroty tak samo jak audi hehe. Prawdopodobnie poprzedni wlasciciel mial iq krowy i zalal auto dieslem ^^ :P Ale odezwe sie plukaniu baka.

Opublikowano

przeciez widac roznice w paliwie jak sposzczales to powinienes wiedziec czy to ropa

Opublikowano

Bylo widac iz sie rozlaczyly 2 rozne rzeczy ;p tzn bylo widac 2 warstwy takie, cos na dole i na gorze:p

---------- Post dopisany 16-04-2013 at 07:51 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2013 at 23:37 ----------

Nowy objaw, caly olej wszedl do zbiornika wyrownawczego, a uszczelka rzekomo byla wymieniona

Opublikowano

no i masz lipe. sciagasz glowice i szlif. wywalila uszczelka. nie proboj juz go palic

Opublikowano

idzie olej do wody nie odwrotnie tak ze w miare lajt, poszedl juz do mechanika. Lecz mimo wszystko mechanik chce zrobic zeby samochod chodzil normalnie przed wymiana uszczelki i tez ma lekka rozkmine, podejrzewa w sumie czujnik walu czy jest to mozliwe?

---------- Post dopisany 20-04-2013 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 22:35 ----------

Mam jeszcze takie pytanie czy miedzy olejem Motul a ELF jest na prawde tak wielka roznica? Czy moge zalac spokojnie ponownie elfa? Mechanik mi powiedzial ze na prawde dobry jest MOTUL lecz Elf jest tez ok ale 'on by zalal motul'.

Opublikowano

motul jest chyba nawet ciut tanszy. lej motula

Opublikowano

Elf 4l = okolo 56zl motul 4l = 100+, z tego co czytam to cena/jakosc najlepiej wybrac shella. PS. powiedzial mi dzis ze wszystkie moje problemy sa od przepustnicy ktora dostala wybuch gazu (oczywiscie oprocz uszczelki). Czy jest to mozliwe jesli na gazie 'czasem' chodzi jako tako dobrze?

Opublikowano
mimo wszystko mechanik chce zrobic zeby samochod chodzil normalnie przed wymiana uszczelki i tez ma lekka rozkmine, podejrzewa w sumie czujnik walu czy jest to mozliwe?

Najpierw do wymiany mechanik bo to jakieś totalne nieporozumienie.

Jeśli wiadomo, że głowica do ściągnięcia to cała reszta potem .

Opublikowano

W sumie moze i racja, ale olej ucieka tylko do zbiornika nie woda do miski wiec jakos da sie chyba to sprawdzic. Lecz co do mechanikow mysle ze jest to jeden z najlepszych w mojej okolicy :o (wiem strach sie bac ;) ), drugi powiedzial mi zemam pewnie silnik do wymiany (kompresja 3x 13, 1x 12), a trzeci turbine (sprawdzona i na pewno nie konczy swojego zywotu).

mimo wszystko mechanik chce zrobic zeby samochod chodzil normalnie przed wymiana uszczelki i tez ma lekka rozkmine, podejrzewa w sumie czujnik walu czy jest to mozliwe?

Najpierw do wymiany mechanik bo to jakieś totalne nieporozumienie.

Jeśli wiadomo, że głowica do ściągnięcia to cała reszta potem .

---------- Post dopisany 25-04-2013 at 15:34 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2013 at 14:57 ----------

Przy wymianie czujnika polozenia walu sprawdzil chlodniczke oleju do ktorej przewody byly dziurawe i pokryte glonem, wiec uszczelke mozna raczej jednak wykluczyc :). Tyle iz wystapil problem taki ze pokazuje blad przepustnicy, ktory przed wymiana walu nie wyskakiwal. Czy mam ja wymienic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...