Ruffi Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 witam kolegów mam ogromny problem wczoraj byłem w warsztacie celem wymiany oleju w skrzyni a4 b6 avant 2004 rok multitronic 1,9TDI jedna ze śrub ta na torx się obrobiła i było tam również takie zabezpieczenie które mechanik chcial nawiercić ale przewiercił sie na wylot i teraz w tej śrubie jest dziura i jeszcze nie można jej odkrecić bo jest tak mocno dokręcona pewnie dlatego ze dluuugo nikt tam nie wymieniał oleju nie wiem co zrobic a z tego co widziałem to mechanik też nie miał żadnego pomysłu jak to wykręcić może ktoś miał podobny problem? proszę o pomoc auto stoi na warsztacie na podnośniku jutro jadę kupić nową śrubę celem sprawdzenia jak ona wygląda konstrukcyjnie proszę o pomoc
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 najlepiej jest przyspawac do tej śruby nasadke ale ostrożnie żeby nic nie uszkodzic albo przepalic
Ruffi Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 zaproponuje mechanikowi takie rozwiązanie tylko czy to się przyspawa bo to aluminiowa śruba może migomatem da radę kolega Bart-s też mi to zaproponował aby przyspawac dziekuje za podpowiedz jutro sie okarze czy udało sie z tym coś zrobic ale najpierw jeszcze zakupię taką nową śrubę aby sprawdzić jak ona wygląda konstrukcyjnie .
fabii Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 migomatem da rady ,tylko jest jedno ale żeby przez spawanie nie zepsuć sterownika bo strasznie delikatna rzecz i droga.
Ruffi Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 witam ponownie sprawa wykrecenia aluminiowej sruby zakonczona rozwiercilem na wylot srube delikatnie na brzegach tak aby nie uszkodzic gwintu w korpusie skrzyni po to aby ją osłabic ale trzeba uwazac poniewaz okolo 2 moze 3centymetrów nad srubą znajduje sie płyta osłaniająca , tak wiec jesli ktoś bedzie mial podobny problem to musi uwazac na to aby nie wywiercic dziury w płycie w srodku skrzyni .Sruba po osłabieniu puscila zamówilem drugą i okazało sie że nie jest juz aluminiowa tylko metalowa stożkowa co umożliwia dokładniejsze uszczelnienie otworu spustowego ,możliwe ze Audi ucieklo od tej aluminiowej śruby bo jak wiadomo aluminium sie utlenia dlatego był problem z odkreceniem tej śruby to na tyle dzieki za pomoc moze komus się przyda to w jaki sposób udało mi sie wykręcić tą śrube .pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się