Uneek Eth Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Witam. Sytuacja jak w temacie powarza sie nagminnie od 2 tygodni. Auto po czyszczeniu kierownic turbiny, nie bierze oleju, nie dymi. Na pozostałych biegach nic się nie dzieje (np. na 4-tym spokojnie idzie np. do 3800 obr), natomiast po wrzuceniu 5-tki od razu zrzut mocy, lub po jakiejś chwili niezależnie od obrotów 2800-3200 obr. Czasami przejadę autostradą na 5-ce 140-150km/h przy obr 3000-3200 ze 20 min i wtedy nastepuję odcięcie. VAG pokazuje błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Tylko czemu dzieje się to tylko na 5-tym biegu?
spanky Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 zle wyczyszczona/zlozona turbosprezarka ... ale najpierw jak masz mozliwosc to podmien N75 ... zapnij 3 bieg i pociagnij furmanke do 4500 rpm ... jak bedzie szedl bez oporow to logi zrob na 4-tym biegu
szafir1985 Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 zrób i wstaw logi bedzie mozna cos wiecej powiedziec
Uneek Eth Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Opublikowano 20 Lipca 2008 Własnie czekam na zaworek N75, ma być w poniedziałek. Zrobię podmiankę i zobaczę co i jak. Z logami będzie trochę gorzej - jak na razie nie mam dostepu do VAG'a, chyba że ktoś z okolic Zgorzelca lub Jeleniej Góry by się zaoferował ? [br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 11:50 _________________________________________________Witam. Na N75 nadal czekam. Logów nie mam gdzie zrobić (również czekam aż kolega wróci z urlopu). Przegoniłem furmankę na 3-ce do 4500 obr i wszystko było OK.[br]Dopisany: 17 Lipiec 2008, 09:03 _________________________________________________W końcu dostałem zawór N75 lecz trochę różni się od mojego: - w aucie siedzi: Pierburg 1H0 906 627A 7.21903.25, - dostałem: Pierburg 1K0 906 627A 7.00868.00. I teraz nie wiem czy to jakiś odpowiednik mojego czy całkiem inny (inaczej sterowany)? Zakładać go czy wymieniać?
Musashi Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 a sprawdzales czy w rurkach podcisnienia nie ma dziury? albo moze dolot jest zle zlozony i jest nieszczelny, logi by to wykazaly. piaty bieg ma najmniejsze przelozenie wiec na nim spadki mocy sa najbardziej widoczne
Uneek Eth Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Opublikowano 20 Lipca 2008 Dzisiaj sprawdzę rurki i dolot (dam znać wieczorem)...
gadi Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 Orginalnie siedzi z taką wtyczką ? http://moto.allegro.pl/item398847361_zawor_egr_n75_pierburg_audi_vw_seat_1h0906627a.html[br]Dopisany: 20 Lipiec 2008, 21:29 _________________________________________________Ja zrobiłem to tak http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_n75_wymieniac_wtyczke_czy_zastosowac_zawor_od_egr-t36018.0.html
Uneek Eth Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 Rurki podciśnienia sprawdzone - OK. Dolot sprawdzony - OK. Zawór nie pasuje, po pierwsze inna wtyczka (u mnie jest kwadratowa - patrz post kolegi "gadi"), po drugie zawór ma inną budowę: u mnie są 2 wyloty skierowane w górę i jeden OUT w dół, w nowym wszystkie trzy wyloty są skierowane do góry. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie w sterowaniu przepływami? Proszę o info jeśli ktoś coś wie na ten temat, ponieważ nie wiem czy przerabiać wtyczkę i montować, czy szukac drugiego?
lukaszr Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 Wg katalogu jeżeli u Ciebie siedzi 1H0 906 627A 7.21903.25 to obecnie jest w sprzedaży N75 o dokładnie tym samym numerze czyli 7.21903.75.0 - jest dostępny w Inter Cars - cena detaliczna około 300 zł. Na allegro masz kilka prawidłowych zaworów i tam możesz też kupić. Nie wiem jak wpadłeś na pomysł żeby kupować N75 o całkiem innym numerze.
maniek598 Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 a może brudny filter paliwa ? ja miałem coś podobnego . tylko że benzyniak
Uneek Eth Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 Wg katalogu jeżeli u Ciebie siedzi 1H0 906 627A 7.21903.25 to obecnie jest w sprzedaży N75 o dokładnie tym samym numerze czyli 7.21903.75.0 - jest dostępny w Inter Cars - cena detaliczna około 300 zł. Na allegro masz kilka prawidłowych zaworów i tam możesz też kupić. Nie wiem jak wpadłeś na pomysł żeby kupować N75 o całkiem innym numerze. Zaworek pożyczył mi mechanik na podmiankę, a że nie miał czasu go zamontować powiedziałem że sam to zrobię i wtedy okazało się, że u mnie siedzi całkiem inny...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się