Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Spadek mocy tylko na 5-tym biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Sytuacja jak w temacie powarza sie nagminnie od 2 tygodni. Auto po czyszczeniu kierownic turbiny, nie bierze oleju, nie dymi.

Na pozostałych biegach nic się nie dzieje (np. na 4-tym spokojnie idzie np. do 3800 obr), natomiast po wrzuceniu 5-tki

od razu zrzut mocy, lub po jakiejś chwili niezależnie od obrotów 2800-3200 obr.

Czasami przejadę autostradą na 5-ce 140-150km/h przy obr 3000-3200 ze 20 min i wtedy nastepuję odcięcie.

VAG pokazuje błąd:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Tylko czemu dzieje się to tylko na 5-tym biegu?

Opublikowano

zle wyczyszczona/zlozona turbosprezarka ... :mysli:

ale najpierw jak masz mozliwosc to podmien N75 ...

zapnij 3 bieg i pociagnij furmanke do 4500 rpm ...

jak bedzie szedl bez oporow to logi zrob na 4-tym biegu

Opublikowano

Własnie czekam na zaworek N75, ma być w poniedziałek. Zrobię podmiankę i zobaczę co i jak. Z logami będzie trochę gorzej - jak na razie nie mam dostepu do VAG'a, chyba że ktoś z okolic Zgorzelca lub Jeleniej Góry by się zaoferował ? [br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 11:50 _________________________________________________Witam.

Na N75 nadal czekam. Logów nie mam gdzie zrobić (również czekam aż kolega wróci z urlopu).

Przegoniłem furmankę na 3-ce do 4500 obr i wszystko było OK.[br]Dopisany: 17 Lipiec 2008, 09:03 _________________________________________________W końcu dostałem zawór N75 lecz trochę różni się od mojego:

- w aucie siedzi: Pierburg 1H0 906 627A 7.21903.25,

- dostałem: Pierburg 1K0 906 627A 7.00868.00.

I teraz nie wiem czy to jakiś odpowiednik mojego czy całkiem inny (inaczej sterowany)?

Zakładać go czy wymieniać?

Opublikowano

a sprawdzales czy w rurkach podcisnienia nie ma dziury? albo moze dolot jest zle zlozony i jest nieszczelny, logi by to wykazaly.

piaty bieg ma najmniejsze przelozenie wiec na nim spadki mocy sa najbardziej widoczne

Opublikowano

Dzisiaj sprawdzę rurki i dolot (dam znać wieczorem)...

Opublikowano

Rurki podciśnienia sprawdzone - OK.

Dolot sprawdzony - OK.

Zawór nie pasuje, po pierwsze inna wtyczka (u mnie jest kwadratowa - patrz post kolegi "gadi"), po drugie zawór ma inną budowę: u mnie są 2 wyloty skierowane w górę i jeden OUT w dół, w nowym wszystkie trzy wyloty są skierowane do góry. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie w sterowaniu przepływami? Proszę o info jeśli ktoś coś wie na ten temat, ponieważ nie wiem czy przerabiać wtyczkę i montować, czy szukac drugiego?

Opublikowano

Wg katalogu jeżeli u Ciebie siedzi 1H0 906 627A 7.21903.25 to obecnie jest w sprzedaży N75 o dokładnie tym samym numerze czyli 7.21903.75.0 - jest dostępny w Inter Cars - cena detaliczna około 300 zł.

Na allegro masz kilka prawidłowych zaworów i tam możesz też kupić.

Nie wiem jak wpadłeś na pomysł żeby kupować N75 o całkiem innym numerze.

Opublikowano

a może brudny filter paliwa ? ja miałem coś podobnego . tylko że benzyniak

Opublikowano

Wg katalogu jeżeli u Ciebie siedzi 1H0 906 627A 7.21903.25 to obecnie jest w sprzedaży N75 o dokładnie tym samym numerze czyli 7.21903.75.0 - jest dostępny w Inter Cars - cena detaliczna około 300 zł.

Na allegro masz kilka prawidłowych zaworów i tam możesz też kupić.

Nie wiem jak wpadłeś na pomysł żeby kupować N75 o całkiem innym numerze.

Zaworek pożyczył mi mechanik na podmiankę, a że nie miał czasu go zamontować powiedziałem że sam to zrobię i wtedy okazało się, że u mnie siedzi całkiem inny...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...