Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kto może coś powiedzieć o napinaczu łańcuszka FEBI lub SWAG?


pioteros

Rekomendowane odpowiedzi

tylko te dwie firmy oferują zamienniki w wiekszosci sklepow... tanszego badziewia nie biore pod uwage... te mozna kupic w granicach 350zł... ma ktoś może to u siebie i może się podzielić informacją jak to działa? czy nie ma problemow

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

ewentualnie chcialbym poprosic kogos kto ma max znizki w ASO, ile wyniosla by cena nowego napinacza 058 109 217 + cena lancucha 058 109 229 B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ASO sie nie opłaca, bierz SWAG-a

łancucha szukaj firmy IWIS bo taki jest w oryginale, koszt ok 120zł w aso 250zł

kupisz go w pudełku SWAG-a, na ogniwach znajdziesz napis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem w necie b tanią oferte na ten napinacz, ok 230zł :) wiec biore go, do tego lancuch 150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli jeszcze mam gdzieś sztuke to oddam Ci za 120zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie już zamówiłem wiec nie będę robił ambarasu chyba, ale dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buuuaaaa! pomóżcie... chodzi o łańcuch z tyłu (podszybia) silnika względem napinacza rozrządu? To co mi charchocze:kox:? jadę na wymianę za m-c jakie zamienniki jakie firmy? Febi, Swag? takie? dziękówka dawać namiar...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poleci nówka. poleci łańcuch nówka strach mam jedynie przed monterami tego bajzlu..... ustawić wszystko na tip top. Podaj jaka pompa nówka jaki łańcuch nówka......

No i jak pomożesz tego AJL'a na nogi postawić???:decayed:

Mniej więcej... Pompy to nie paski sam kupie na miejscu ori.... Ładuj temat... ładuj ładuj kody kreski i firmy zrobimy, jeździć będziem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pompe jak Dev radzi bo może ciśnienie małe i dla tego rzęzi łancuch. No chyba że jesteś pewien ciśnienia

A i nie wiem co bierzesz ale bierz pół:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorę a4 ajl.... jak nie masz nie zrozumiesz... pompa pójdzie nówka i łańcuch też tylko ominąłem to na wymianie paska i będę to robił za m-c. Chcę nie popaprać tematu i kupić tylko w tej chwili części na miarę auta......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem napinacz swaga, 340zł z wysylka, a lancuch ruvilla za 105zł z wysylka, zobaczymy w najblizszym czasie co i jak:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shiftback

Dopnę nieco...

Mam już naspinacz Febi czekam jutro na łańcuch, na odbiór. Zdjęło mi już delikatnie mówiąc, jeden ząb na rozrządzie. Na szczelności 100% gra wszystko... Zmieniam jutro rano te rzeczy , tak więc dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz klucz do napinacza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shiftback
najpierw sprawdz pompe oleju

Pompa mistrzu pompa..... znaki sprawdź, znaki .... taka krótka odpowiedź jest bystrzejsza.

---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ----------

Nooo, Devik, Jak tam skrucha taka duża czy jak?... przyznaj się... jaki klucz jaka pompa? Czy może 1.500 post jak tam misiu. Znaków nie czytamy już przy takich usterkach? jak to się odbywa powiedz mi, jak sam wytłumaczyłem mechanikowi jak sprawdzić napinacz, a ty nawet nie wspomniałeś..... czyli jak, stolarze reperują auta czy inaczej jednak....:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cezary, ciezko cie zrozumiec w ogole w twoich wypowiedziach, po prostu nie kumam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shiftback

nie kumam też Piotrek jak można nie podać do wiadomości sprawdzenia znaków przy luźnym łańcuchu i napinaczu tego łańcucha i jak ja jako marny mechanik wytłumaczyłem że jednak mam napinacz zły

bez urazy ale, imoiona i nazwiska z dużej litery...:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale luzny lancuch na napinaczu to oznaka jednej z 3 bolączek:

1. lancuch juz jest tak wyciagniety ze napinacz nie daje rady go napiąć

2. sam napinacz juz nie daje rady napinać, lub jego slizgi sa zuzyte

3. jest slabe cisnienie oliwy, i tu nawet nowy napinacz nie pomoze

znaki, wiadoma sprawa ze trzeba sprawdzic przy sciaganiu pokrywy, a jesli cos sie przestawilo to z jednej z w/w przyczyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...