Sztomel Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Podczas jazdy : mając podłączonego w aucie laptopa z vagiem poprzez kabel diagnostyczny i wybrane(ą) grupę konkretną do logowania i klikniętą już wcześniej ikonkę "Log" na prostej płaskiej drodze stabilizujesz na 3 biegu obroty na poziomie 1500 RPM i wtedy klikasz na ikonkę "Start" i jednocześnie wciskasz do oporu w podłogę pedał gazu i jedziesz tak aż do momentu kiedy silnik na tym 3 biegu osiągnie 4200 obrotów lub wcześniej wejdzie w tryb awaryjny. Następnie klikasz na ikonkę "Stop" oraz "Done Close" i log dynamiczny już jest zapisany w katalogu "Logs" pirogramu VAG-COM. W celu wyeliminowania ewentualnego logowania auta już będącego wcześniej w trybie awaryjnym, przed logowaniem należy zgasić i ponownie uruchomić silnik.
ciahciah Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 w niektórych autach przy 1500obr urywa głowę, a czasem i niżej:D wtedy lepiej logować od 1000obr, pewną diagnozę na temat wstawania turbo można wyłącznie mieć na podstawie loga od 1000obr
Sztomel Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Damian o jakich silnikach piszesz bo 1000 obrotów i pełny but to nic zdrowego nie jest (dla silnika i jego osprzętu). Hmmm ( chiptuning) w podpisie - czyżbyś już zgłębił te tajniki ?
ciahciah Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 czy przy 1000obr masz czerwone pole żeby to były obr szkodliwe dla silnika i osprzętu? 280-300Nm przy 1500obr to taki sam wysiłek jak na serii dla jednego silnika i osprzętu a w innym przypadku będzie to mordercza praca, mowa o dwóch identycznych silnika i osprzętach tylko w rożnych stanach agoni mało spostrzegawczy jesteś, podpis mam już ponad 2 lata, nie wiem o których tajnikach mówisz bo jest ich tyle że...ale te które mnie interesowany zglebiłem bardzo dobrze
Sztomel Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 czy przy 1000obr masz czerwone pole żeby to były obr szkodliwe dla silnika i osprzętu? czerwonego pola tam nie ma więc śmiało możesz wrzucać już przy tych obrotach 3 lub 4 bieg albo zwłaszcza 5 lub 6 i cisnąć do oporu - pozdrawiam silnik i skrzynię biegów oraz koło dwumasowe:facepalm: zwłaszcza pod górkę.
ciahciah Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 w jednym możesz wrzucić i 7 bieg przy 1000obr z pedałem w podłodze i bedzie lajt a w innym na 3 biegu sodoma i gomora będzie więc gdzie mozna to można, w wielu tdi na vp-37 można i jest lajt, a w pd już tak kolorowo nie jest, nie jeździłeś nigdy tdi który na 4 i 5 biegu zmieniajac biegi przy 1300 czuć że ciagnie od tych obr?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się