Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dławi się, obroty ok 500, ładowanie 12V , lewe powietrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Objawy u pacjenta 2.6 V6 ABC bez LPG 96r :

- obroty 500-550 ( i wskazówka i Polski Vag )

- spadek ładowania do 12V ( kontrola aku nie zapala sie ) - po wkreceniu na obroty ładowanie wzrasta ale nie przekracza 14 V i na wskazówce i na mierniku

- dodając gazu na "gruszce" potrafi zgasnąc

- dodając gazu i na gruszce i pedałem słychać zasysanie z okolic kolektora jednak po odpuszczeniu słychać dosyć duży świst powietrza

- spalanie ok 20-30 L

Co zrobione puki co:

+ wymieniony alternator ( podejrzenia ze to to ) poprzedni prawie na wykonczeniu ale to nie bylo przyczyna

+ błedy z polskiego vaga ( zawór N71 ) - tylko że przy przepustnicy nie dopatrzyłem się krokowca

+ gumka z trójnikiem od podcisnienia przy przepustnicy w opłakanym stanie jednak cała pozatym świst nie dochodzi z tamtad

+ dolot razem z plastikową zaslepką przepustnicy cały

+ nowy akumulator( trzeci ) i problem nie ustąpił.

+ Kable WN całe

+ wtryski podociskane + każdy z osobna przy dodawaniu gazu

+ ssący odczyszczony ( aluminiowy ) bez wyciągania jednak nie widac pęknięć

w planach:

Przy podpieciu pod PL Vaga 409.1 pokazuje na wyłączonym silniku jak ina włączonym ( przy tych 550 obr) otwarcie przepustnicy na 0.00

Nie wiem jak zaadoptować przepustnice w PL Vag gdyż różni się od VAG COM'a a takowego nie posiadam ( mam interfejs KKL od viakena ) i komendy z instrukcji na vag-com.pl różnią się od tych dostepnych w pl vag'u chociażby tym że blok nr 08 jest niedostepny ;) uprzedzam pytanie: dla czego chce adaptować przepustnice, otóż ileś tam razy był wypinany aku a z tego co mi wiadomo czasami trzeba ją adaptować każdorazowo po odłączeniu baterii ;)

Wymontowanie ssącego i przeglądniecie całego układu + wtryski.

Jak nie namierze usterki to zawożę strucla do chłopaków na mokrą w krakowie ;)

Moze ktos miał podobny problem

PS - ssący mam aluminiowy

Jezeli okaze sie że to to to czytałem ze opłaca sie zamontować ssący od 2.8. czy dużo kombinowania jest ?

Pozatym jak wyglada sytuacja z przepustnicą ( pasuje ta sama ) ??

---------- Post dopisany 27-05-2013 at 14:23 ---------- Poprzedni post napisany 25-04-2013 at 20:41 ----------

naprawde nikt nie wie?

Opublikowano

Jakby ciągnęło lewe powietrze, to obroty by Ci wzrosły. Gdzie indziej szukałbym przyczyny,sprawdź sondy.

Opublikowano

niby ze lambdy ? kurcze nie podobaja mi sie odczyty z kompa ponieważ i przy zapłonie wartosc na przepustnicy 0.00 i po odpaleniu silnika tez 0.0 a chyba jednak wartosc powinna sie zmienic. spróbuje zrobic adaptacje przepustnicy ale polskim vagiem nie wiem jak a vag-c0ma nie moge nigdzie dorwać :/

---------- Post dopisany 26-07-2013 at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2013 at 22:33 ----------

i jednak wyszło na moje. Padła elektronika przepustnicy. Sondy sprawdzone i jest lala. jeszcze kilka tematów się robi przy silniku i zawieszeniu i znów będzie można krzyczeć z "radości" wjeżdżając na stacje po benzyne ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...