ziomek0101 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Kolego ale miałes program zrobiony pod te wtryski czy gotowca jakiegos i potem wymieniles tylko wtryski.. ja tak mam..gotowca na 118 koni i moment 270NM.. i jak bym zmienił wtryski na takie o ty to nie musze robic korekcji programu???
Kamillo1992 Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 chyba trzeba ja teraz wszystko robiłem to ci powiem że chyba coś trzeba ale mam126.7 i 302 NM
ziomek0101 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 A turbine masz zwykła z 1Z?? Kurde moze ktoś bedzie wiedział czy jak teraz wtryski załoze to program bedzie ten sam...
levis1991 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Możesz na tym samym programie jeździć jeśli zmienisz wtryski... Tylko lepiej będzie odchodził. I już nie pytaj się w drugim temacie co i jak, wybierz sobie właściwy o tematyce chip tuningu 1Z. Ten temat powinien być zamknięty.
A4-Tomek Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Ja mam dziwniejszą sytuacje silnik szarpie po dłuższej jeździe i tylko podczas ruszania na jedynce bo jak silnik jest zimny albo pojeździ sie chwilę po mieście jest git a jak dłużej to zaczyna się cyrk zastanawiam sie czy to nastawnik pompy bo przy dużej prędkości zdarza mu się sporadycznie zakrztusić
Kamillo1992 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 bo tak będzie wyczyść nastawnik i będzie dobrze ---------- Post dopisany 04-05-2013 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2013 at 22:46 ---------- tak kolego spróbuj z nastawnikiem pompy
A4-Tomek Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Gdzieś widziałem porządne foto story na forum muszę poszukać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się