kolec05 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam mam problem z autem 1.9TDI 90KM silnik 1z nie chce się zbierać wszystkie wężyki podciśnieniowe zmieniłem wymieniłem n75 ,intercooler wymyłem w środku jest czysty wszystko jest szczelne nie widać nigdzie wycieków zrobiłem też logi dynamiczne ale nie za bardzo się znam na tym. Turbo chyba nie pompuje proszę o pomoc z góry dziękuje . grupa 0 była robiona na postoju. pozostałe w czasie jazdy. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 005 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 006 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 009 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 012 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM GRUPA 013
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opisz linki bo nie wiem w co klikam - jaki link jaka grupa... PS Nie bierz do siebie... ale ostatnio w tym dziale zauwazylem kompletny brak szacunku dla czytajacych. Ludzie wstawiaja smietnik i żądają cudów.
Tobike Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Z tego co widzę przepływka mocno tnie dawkę.
Sztomel Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Najpierw odłącz całkowicie wężyki (wszystkie) od elektrozaworu N75 i ponownie zloguj 003 z 011 dynamicznie. Oczywiście wężyk idący od muszli turbo do N75 - całkowicie zaślep jego koniec. Przypuszczam, że jednak przepływka wyzionęła ducha.
kolec05 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 już przepływkę zmieniałem na obu jest to samo ,brat ma vento z tym samy silnikiem 1z od niego mogę jeszcze przełożyć przepływkę ale nie wydaje mi się żeby to coś dało jego vento dobrze idzie i u niego w grupie 011 turbo ładnie ładuje troszkę więcej jak powinno a u mnie w grupie 011 jest dużo za mało wydaje mi się że turbina u mnie chyba siedzi bo jak nie wciąga powietrza to chyba przepływka będzie pokazywała za mało.Tak sobie to tłumaczę ale nie znam się aż tak . A te wężyki jak zaślepie to nic się nie stanie ? A cha na wirnik patrzyłem jest cały a jeśli chodzi o luz to nie wyczułem myślałem że może katalizator jest zabity ale nie bo jak go poluzowałem i odsunełem od tubiny to poprawy nie było. Albo jeszcze mogę moją przepływkę do brata venta wsadzić i zobaczyć jak będzie jechać i też logi zrobić,jutro będę kombinował ---------- Post dopisany 30-04-2013 at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2013 at 22:35 ---------- ---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ---------- Dobra sztomel zrobiłem tak jak mówiłeś ten od turbiny zatkałem pozostałe też pozatykałem .A N75 taśmą pozaklejałem nie wiem czy dobrze zrobiłem z tą taśmą jak trzeba będzie to nowe się logi zrobi.Poprawa była odczuwalna ale tylko powyżej 3000.obr. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 011
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Podmien N75 z innego auta 1Z/AHU i powtorz logi...
kolec05 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 to nowy N75 i od brata brałem on też ma 1z silnik i nie ma poprawy . Gadałem z gościem z goodhope jest to firma oni podnoszą koniki i powiedział że ja mam turbinę WG ona powinna cały czas ładować a ten zawór jest po to żeby ją zbijać i powiedział że jakby nawet N75 był zepsuty to turbina powinna przeładowywać a nie pompować za mało mbar, powiedział że jak nie ma nigdzie nieszczelności to turbina siedzi a ja chcę się upewnić żeby nie wydawać kasy na darmo.
Sztomel Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Daletego zaproponowałem Ci wypięcie wszystkich wężyków z N75 mając to samo co goodhope na myśli i ćoś mi się wydaje, że chyba turbo masz uszkodzone. Przy zaślepionych wężykach turbo w 011 powinno dawno (w okolicach 2100-2200 RPM) osiągnąć wartość 2570 mbarów (czyli przeładować) a tu ni chu chu. Przy tym wartość z przepływki też tragiczna i tryb awaryjny z powodu niedoładowania czyli pewnie błąd 17964 (turbo kompletnie nie zasysa powietrza z przepływki). Zdejmij wąż powietrza idący od obudowy filtra powietrza do turbo i sprawdź palcami co się stało z jej wirnikiem po stronie sprężającej - może już nie ma skrzydełek ten wirnik - takie samo sprawdzenie proponuję od strony wydechu bo nic nie pieszesz o jakichś innych dodatkowych błędach w sterowniku silnika. Wszystko jednak wskazuje, że (jeśli nie ma np. jakiegoś istotnego błędu w sterowniku silnika) to goodhope (znany oczywiście tuner) ma rację co do turbo - uszkodzone.
kolec05 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 witaj sztomel patrzyłem już właśnie na te skrzydełka wcześniej jeśli chodzi od strony wydechu to wyglądają całkiem dobrze a jeśli chodzi od strony wydechu to chyba też ok może jest gdzieś ośka wirnika na tulejkach spieczona i się blokuje, bo próbowałem wyczuć jakiś luz góra dół ale nie było, a ponoć delikatny powinien być, bo czytałem tutaj na forum że lekki luz powinien być a olej który dostaje się do tuleji turbiny powinien go ciśnieniem wykasować. Dobra dzięki sztomel za pomoc. Jeszcze jedno pytanko gdzie mógłbym oddać turbinkę do regeneracji w okolicach poznania jakiś dobry zakład z góry dziękuje .
Sztomel Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Zanim zdemontujesz i oddasz do regeneracji turbo to cyknij telefonem fotkę jego wirnika po stronie sprężającej jak i wydechowej - chciałbym je zobaczyć zanim coś postanowisz. Czy jesteś też w stanie przyjrzeć się czy zawór upustowy zamyka się całkowicie (przynajmniej jego dźwignia sterująca wychodząca z gruchy siłownika ciśnieniowego, zawór będzie widoczny jak odepniesz całkowicie wydech od turbo ?
kolec05 Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 dobra sztomel dzisiaj się będę brał za wymontowanie może nawet jakiś film zrobię aparatem . A jeśli chodzi o zawór to się zamyka bo już tam patrzyłem i ściągałem ten trzpień idący do niego żeby zobaczyć jak to działa i czy może nie jest gdzieś przycięty, ładnie pracuje ale jak wymontuje to porobię zdjęcia i filmiki i się odezwę . ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:36 ---------- dobra to są zdjęcia turbiny sztomel sorki że tak tak długo ale trochę mi to zajęło , ale filmiku tutaj nie mogę wstawić jak byś chciał to musiał bym coś na youtube pokombinować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się