Skocz do zawartości
IGNOROWANY

montaż tuby pod concert II i system bose

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciał bym założyć skrzynie basową ale posiadam system bose i nie bardzo wiem jak podłączyć skrzynie. Najlepiej jak by podłączył to pod radio jakoś. We wcześniejszej audi nie miałem bose i nie było problemu kupiło się przejściówkę z kostki na czincze i było ok ale w tym systemie bose jest jakoś inaczej i nie mam pojęcia jak to podłączyć?;/ czy trzeba prowadzić nowe kable czy może da się jakoś odłączyć bufer od bose i podłączyć własny? Jeśli się z czymś mylę to sory ale nie znam się za bardzo na takim czymś dlatego proszę o pomoc.

Opublikowano

Ja u siebie wziąłem sygnał z wyjścia na sub ze wzmacniacza Bose, oczywiście nie można tego podłączać pod chinch-e wzmacniacz subwofera .

Ori tuby nie odłączałem, bo jak mam potrzebę wyjąć dokładaną tubę jest trochę mniejsza przepaść gdyż są jakieś basy.

Opublikowano

a nie mozna pod czincze zrobic tego? mógł byś mi opisać jak to dokladnie zrobić?

Opublikowano

Pod czincze też można to zrobić, musisz tylko znaleźć sygnały z radia przy wzmacniaczu, rozpiskę pinów znajdziesz w dziale Warsztat-Zrób to sam, tam jest temat o montażu Bose.

Ja tak zrobiłem bo na początku miałem wzmacniacz bez filtra, i dlatego podłączyłem się pod wyjście na subwofer, póżniej zmieniłem wzmacniacz ale kabli już nie chciało mi się przerabiać..

Opublikowano

a jak mam własnego wmzaka to jak to podlaczyc?

Opublikowano

Ale dokładany subwofer podłączałem właśnie do odzielnego wzmaczniacza, a nie do Bose.

Z wtyku wzmacniacza Bose brałem tylko sygnał i remote.

Opublikowano

a czyli kable co ida do bufera bose przepinamy pod wlasny wzmak a z wzmaka do tuby i bd smigac?

Opublikowano

No nie do końca tak.

Napisałeś wcześniej, że sygnał chcesz podłączyć czinczami, a w takim wypadku musisz rozdzielić sygnał