bartek123415 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Chciał bym założyć skrzynie basową ale posiadam system bose i nie bardzo wiem jak podłączyć skrzynie. Najlepiej jak by podłączył to pod radio jakoś. We wcześniejszej audi nie miałem bose i nie było problemu kupiło się przejściówkę z kostki na czincze i było ok ale w tym systemie bose jest jakoś inaczej i nie mam pojęcia jak to podłączyć?;/ czy trzeba prowadzić nowe kable czy może da się jakoś odłączyć bufer od bose i podłączyć własny? Jeśli się z czymś mylę to sory ale nie znam się za bardzo na takim czymś dlatego proszę o pomoc.
Bromchit Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Ja u siebie wziąłem sygnał z wyjścia na sub ze wzmacniacza Bose, oczywiście nie można tego podłączać pod chinch-e wzmacniacz subwofera . Ori tuby nie odłączałem, bo jak mam potrzebę wyjąć dokładaną tubę jest trochę mniejsza przepaść gdyż są jakieś basy.
bartek123415 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 a nie mozna pod czincze zrobic tego? mógł byś mi opisać jak to dokladnie zrobić?
Bromchit Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Pod czincze też można to zrobić, musisz tylko znaleźć sygnały z radia przy wzmacniaczu, rozpiskę pinów znajdziesz w dziale Warsztat-Zrób to sam, tam jest temat o montażu Bose. Ja tak zrobiłem bo na początku miałem wzmacniacz bez filtra, i dlatego podłączyłem się pod wyjście na subwofer, póżniej zmieniłem wzmacniacz ale kabli już nie chciało mi się przerabiać..
bartek123415 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 a jak mam własnego wmzaka to jak to podlaczyc?
Bromchit Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Ale dokładany subwofer podłączałem właśnie do odzielnego wzmaczniacza, a nie do Bose. Z wtyku wzmacniacza Bose brałem tylko sygnał i remote.