Skocz do zawartości
IGNOROWANY

program 1.8t


kkkk1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie bo wybieram sie na program i chce wiedziec co musze zrobic miec by osiagnac 200km na dzien dzisiejszy mam :

Turbo z wiekszym kolem kompresji robione w dobrej firmie

Wtryski 320 cm² na cisnieniu 3bary

Wydech 2.7 lub 2.5 cala (wiekszy niz ori wydech z 1.8t

2 IC

Bardzo prosze o pomoc bo czytam duzo ale nie wiem czy musi byc

Sztywny dolot ?

Przeplywka 3cal?

I nie wim co tam jeszccze

Prosze napiszcie co musze miec by osiagnac moc200km lub wiecej

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wtryski czarne z końcówką 031BA to one mają 320ccm przy 4 Barach :whistling: więc albo większe wtryski albo regulator 4 Bary zakłądaj. no i sztywny dolot by się przydał bo ten w AEB potrafi się zassać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według tego co opisałeś powinno ci wyjść spoko ponad 200 jak dobrego programera dorwiesz :wink:

Ale tak jak kolega wyżej pisze, jak chcesz zdziałać maks z tego co masz wsadzone to wtryski większe.

---------- Post dopisany at 04:21 ---------- Poprzedni post napisany at 04:20 ----------

Ale to też w dużej mierze zależy od stanu silnika przed modami, a nie od osprzętu do niego wsadzonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski mam wtryski z a3 180km o numerach 06A906031BA i to co znalazlem takie dane 0 280 156 061 - ... - 321 cm³/min przy 3bar i 371 cm³/min przy 4bar i oczywiscie przerobiona listwa a mam teraz 3 barowy regulator zalozony i moge wsadzic 4 barowy ale nie wiem w jakim stanie jest pompa paliwa

a wiec najlepiej bedzie dorwac sztywny dolot bede szukal

nie chce na maxa bo to ma byc auto do normalnej jazdy z troszke wieksza moca :)

silnik jest po remoncie

a program to planuje robic u GTO z firmy Digitun

a powiecie czy po takim programie to jest sens ladowac gaz dobrej marki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, albo moc albo ekonomia. Nie kupuje się więcej koni tylko po to żeby je przerobić na pasztet, ale takie moje zdanie.

Jak ma być do codziennej jazdy, to możesz spokojnie jechać na program. Tylko jeszcze wsadź sobie tip. Jak silniczek zdrowy to skiknie ci koło 210-220koników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak silniczek zdrowy to skiknie ci koło 210-220koników.

jak turbina seryjna czyli K03 to nie ma szans na taki wynik lub będzie on na bardzo krótki okres czasu, nie wiem jaki masz silnik (pewnie AEB) ale realne na seryjnej turbawce przy zdrowych podzespołach to 180-190km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak turbina seryjna czyli K03 to nie ma szans na taki wynik lub będzie on na bardzo krótki okres czasu, nie wiem jaki masz silnik (pewnie AEB) ale realne na seryjnej turbawce przy zdrowych podzespołach to 180-190km

W pierwszym poście pisze, że turbo hybryda więc wynik raczej realny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory ze sie podepne a co mozna zrobic z takiego zestawu dół aeb góra adr na duzych kanałach ostrzejsze wałki od wolnossaka fmic+turbo hybryda wydech przelot na 1 tłumikuwtryski jeszce nie wiadomo narazie seria aeb ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak strzelać można w różne sfery, tak jak pisałem wcześniej wszystko zależy od kondycji silnika, osprzętu i programu, silnik silnikowi nie równy więc możemy tylko gdybać.

Najlepiej pojechać na hamownie, niech Ci sprawdzą sprzęt i czy wogóle sie opłaca robić program.

Zrób program i sprawdź efekty + pochwal się wykresem na forum :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o konkrety ze bedzie 178,3KM itd tylko czy ma to szanse jeździć silnik jest po kapitalce dołożyłem uszczelkę pod głowice na ostatni szlif żeby trochę odprężyć silnik. Martwią mnie jedynie te wałki od wolnossaka czy nie bedą miały za długich czasów otwarć ? Nie zalezy mi na tym aby auto miało 1000KM tylko na płynnym wyprzedzaniu i normalnej jeździe bez mieszania biegami . Po prostu lubię a raczej musze czasem jeździć nieco szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumie albo moc albo gaz (ekonomia) tylko teraz pytanie takie ze gaz chyba bede zmuszony założyć wiadomo ekonomia niestety

a wiec jak gaz to lepiej sobie chyba darowac program i zostac na seri ??

program chyba jednak zrobie bo jak kupilem silnik to jakis tam byl i sie boje zeby nie narobil balaganu

dziekuje za pomoc jestem bardzo wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z ostrzejrzych krzywek może być na logike tylko więcej mocy, jeżeli będzie to dobrze zestrojone. Więcej powietrza + wiecej paliwa = więcej mocy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumie albo moc albo gaz (ekonomia) tylko teraz pytanie takie ze gaz chyba bede zmuszony założyć wiadomo ekonomia niestety

a wiec jak gaz to lepiej sobie chyba darowac program i zostac na seri ??

program chyba jednak zrobie bo jak kupilem silnik to jakis tam byl i sie boje zeby nie narobil balaganu

dziekuje za pomoc jestem bardzo wdzieczny

Dziwię się, że przez myśl Ci przeszło żeby nie ruszać softu:grin:

Moim zdaniem jak robisz dużo km, inwestycja w lpg się przecież zwróci. Nie rozumiem po co w takim przypadku przepłacać za jazdę na pb:wink:

Przecież nie takie auta jeżdżą na lpg:facepalm: grunt to jak zawsze odpowiednia instalka i dobry gazownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program zrób jak najbardziej, bardziej chodziło mi o to że nie ma sensu się bawić w wyciąganie z silnika wszystkiego co sie da, by później go zagazować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...