Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Działanie zegarów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie działa mi wskaźnik temp. Na VAGu pokazuje prawidłową temp.

Wskaźnik działa jak w samochodzie jest gorąco. Czyli np jeśli postoi długo przed sklepem itp

Wydaje mi się, że mogą to być zimne luty. Są jakieś pęknięcia i jak jest ciepło pod wpływem temp rozszerzają się i powraca dobry kontakt. Czy może to być ten problem?

Pozdrawiam

Opublikowano

Zrób test zegarów Vagiem, jak wskazówka dobra to podniesie się oraz zobacz czy licznik nie ma błędów, ale to z zimnymi lutami ma sens.

Opublikowano

W teście zegarów wskazówka nie działa poprawnie, działa skokowo.

A jak sprawdzić te błędy licznika?

Opublikowano

Skoro skokowo to raczej licznik do wymiany, ale niech ktoś inny się wypowie, bo ja aż tak biegły w tym temacie nie jestem.

Opublikowano
Skoro skokowo to raczej licznik do wymiany, ale niech ktoś inny się wypowie, bo ja aż tak biegły w tym temacie nie jestem.

Licznik nie jest do wymiany :wink:

Kup licznik z anglika, rozbitka, S4 B6/B7, A4 B7, cokolwiek i wymień sam mechanizm od temperatury, bo są takie same w każdym liczniku. Sam przerabiałem u siebie.

Na początku pomagało po prostu przesmarowanie wskazówki, rozebranie mechanizmu i złożenie go ponownie. Głównie to w zimie jak na dworze zimno było to nie działała wskazówka, dopiero jak złapał 90*C to wskazówka zaczęła reagować.

Kupiłem sam ten mechanizm od jakiegoś szrociarza i wymieniłem :grin:

Opublikowano

U mnie był cyrk ze wskazówką obrotomierza - też działała skokowo, okazało się, że były luzy między wskazówką, a bolcem od silniczka. Trochę sylikonu wpuszczonego w wskazówkę, korekta wskazań do vag'a i śmiga :)

Opublikowano

Witam

Wyjąłem i posprawdzałem czy nie obciera wskazówka. Po złożeniu cały czas mam ten problem...

Czy ma ktoś pomysł na sprawdzenie i naprawienie zimnych lutów. Zaniosłem licznik do elektronika ale jak tylko obejrzał płytkę odmówił.

zege.jpg

Widziałem w dobrym zakładzie jak luty naprawiano opalarką :naughty: :naughty: Ale ja sam bałbym się tak robić. mógłbym zrobić więcej szkód niż pożytku.

Chyba będę musiał udać się do zakładu zajmującego się naprawą liczników, sam nic nie poradzę

:thumbdown:

Opublikowano

Ja z pasującym tu problemem. Miałem zegary uk-nsi (2.8 12v) Wymieniłem na vdo z 2.8 30v. Numery seryjne te same. Po zagrzaniu samochodu do temp. 90st.C zapala się kontrolka płynu chłodniczego. Dlaczego?:facepalm: :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...