tmgr Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Witam Nie działa mi wskaźnik temp. Na VAGu pokazuje prawidłową temp. Wskaźnik działa jak w samochodzie jest gorąco. Czyli np jeśli postoi długo przed sklepem itp Wydaje mi się, że mogą to być zimne luty. Są jakieś pęknięcia i jak jest ciepło pod wpływem temp rozszerzają się i powraca dobry kontakt. Czy może to być ten problem? Pozdrawiam
ino_hizo2 Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Zrób test zegarów Vagiem, jak wskazówka dobra to podniesie się oraz zobacz czy licznik nie ma błędów, ale to z zimnymi lutami ma sens.
tmgr Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 W teście zegarów wskazówka nie działa poprawnie, działa skokowo. A jak sprawdzić te błędy licznika?
ino_hizo2 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Skoro skokowo to raczej licznik do wymiany, ale niech ktoś inny się wypowie, bo ja aż tak biegły w tym temacie nie jestem.
Fr0styyy. Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Skoro skokowo to raczej licznik do wymiany, ale niech ktoś inny się wypowie, bo ja aż tak biegły w tym temacie nie jestem. Licznik nie jest do wymiany Kup licznik z anglika, rozbitka, S4 B6/B7, A4 B7, cokolwiek i wymień sam mechanizm od temperatury, bo są takie same w każdym liczniku. Sam przerabiałem u siebie. Na początku pomagało po prostu przesmarowanie wskazówki, rozebranie mechanizmu i złożenie go ponownie. Głównie to w zimie jak na dworze zimno było to nie działała wskazówka, dopiero jak złapał 90*C to wskazówka zaczęła reagować. Kupiłem sam ten mechanizm od jakiegoś szrociarza i wymieniłem
Vazz3rt Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 U mnie był cyrk ze wskazówką obrotomierza - też działała skokowo, okazało się, że były luzy między wskazówką, a bolcem od silniczka. Trochę sylikonu wpuszczonego w wskazówkę, korekta wskazań do vag'a i śmiga
tmgr Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Witam Wyjąłem i posprawdzałem czy nie obciera wskazówka. Po złożeniu cały czas mam ten problem... Czy ma ktoś pomysł na sprawdzenie i naprawienie zimnych lutów. Zaniosłem licznik do elektronika ale jak tylko obejrzał płytkę odmówił. Widziałem w dobrym zakładzie jak luty naprawiano opalarką :naughty: Ale ja sam bałbym się tak robić. mógłbym zrobić więcej szkód niż pożytku. Chyba będę musiał udać się do zakładu zajmującego się naprawą liczników, sam nic nie poradzę
Arcus Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Ja z pasującym tu problemem. Miałem zegary uk-nsi (2.8 12v) Wymieniłem na vdo z 2.8 30v. Numery seryjne te same. Po zagrzaniu samochodu do temp. 90st.C zapala się kontrolka płynu chłodniczego. Dlaczego? :facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się