Skocz do zawartości
IGNOROWANY

chip silnika 1z


kolec05

Rekomendowane odpowiedzi

To 120 to max co można na tej pompie wycisnąć?i tej turbinie?nawet po przerobieniu 10 na 11?

na 216-tkach okolice 130 PS sa osiagalne na ori turbo i pompie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzial pogadać można ale jak sam pisałaś te auta mają już 12 lat jak moje więc 110 km. to i tak przyzwoicie poza tym jakkolwiek większe modyfikacje to moim zdaniem dodatkowe koszty i nie zawsze może wszytko się zgrać jak zregeneruje turbinkę to przynajmniej wiem że jest dobra a kupię jakąś używkę i tak naprawdę też nie wiem co kupię . więc nawet jak wyciągnę te 140koników to pewnie wtryski i kompa i turbinkę trzeba pozmieniać i nie mówiąc o tym czy sprzęgło wytrzyma pewnie po jakimś czasie trzeba będzie zmienić a jak sprzęgło to i pewnie skrzynię od 110 włożyć ,nie jestem żadnym specjalistą od tuningu ale z tego co czytałem to musiałbym wymienić prawie połowę rzeczy albo przerobić. Oczywiście wszystkie sam nie zrobię chodzi o zestrojenie znowu też dodatkowe koszty, bo przecież nikt nie jest altruistą . a nawet dobre sprzęgło jakieś sportowe to pewnie 1500zł albo lepiej kosztuje żeby to miało wszystko ręce i nogi . ja tym autkiem chciałbym jeszcze pojeździć parę latek . Więc podliczywszy na oko wszystkie koszty i wiek auta, koszta są zbliżone do wartości auta, albo się mogą zrównać. Będę zadowolony jak wycisnę 110 koników bez przeróbek, sorki ale zdecyduję się na te 110 koników to i tak będzie dobrze.A autko kupiłem od właściciela byłem u niego w domu, we frankfurcie nad menem już mam je parę latek drugi właściciel tam raczej z paliwem nic nie kombinują jak u nas pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie jak masz 90KM silnik to kupujesz wtryski od AFNa czy pochodnych, robisz program i masz 125KM, żadnej skrzyni ani sprzęgła nie trzeba zmieniać, dla tego silnika to praktycznie bez różnicy czy on ma 90 czy 125 bo to idiotoodporne jednostki... Sprzęgło Ci starczy do 150 koni spokojnie jak nie będziesz przy każdej zmianie z 1 na 2 strzelał ze sprzęgła żeby koła zamieliły... Ale pamiętaj, że trupów się nie tuninguje więc jak chcesz zwiększać moc to musisz mieć pewność, że masz zdrową serię :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mcCoob nie tym tonem tak to możesz sobie do swojej pani pisać . ty widzę że autko masz prawie nowe .nie widziałeś mojego auta więc nie oceniaj . jak checz pogadać zacznij szanować ludzi to oni też cię będą szanować .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie kolego kolec ze troszeczke przesadziles i zle go odebrales. Dobrze ci napisal i nie zauwazylem zeby zrobil to jakos niegrzecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzial może dla ciebie wyraz (idioto odporne) nie jest obraźliwy,ale dla mnie jest i wydaje mi się że te wyrazy powinno się pisać osobno . I niech mi wyjaśni dlaczego mi padła turbina z przebiegiem 260tyś przecież nasze silniki są nie bardzo wytrzymałe ,olej leje mobila 10w40 i autem jeżdżę spokojnie nie szleje może raz sobie zaszalałem na początku jak go kupiłem a tak to normalna jazda cały czas ,akurat wydaje mi się że ty bedzial masz trochę racji że nasze autka mają trochę latek i dlatego napisałem że jak dodam 20 koników to będzie dobrze a 40 koni więcej to wyciągnąć pewnie da radę i pewnie będzie jeździć ale jakoś mam mieszane uczucia co do dalszej eksploatacji .wystarczy mi 110 koników mam nadzieje że nikogo nie obraziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za delikatnie podchodzisz do auta, te auta lubią kating ale z głową bo nie wymienianie oleju i filtrów, palowanie na zimnym, strzelanie ze sprzęgła non stop, ciąganie do odcinki wyjdzie im bokiem ale i tak wytrzymają dwa razy tyle niż wszystkie inne

turbo nie ma prawa paść przy 260tys jeżeli wszytko robi się jak należy, czyli wymienia filtr powietrza i olej(ściek-szlam wiadomo zamorduje turbo szybciej) w czas, nie było auto katowane na zimnym i na gorącym nie było od razu gaszone po ostrej jeździe no i nie ma ta turbina 660tys km, nie wspomnę o problemach ze sterowaniem które może powodować że turbo będzie dmuchać 2570mbar

wybierz sobie co było u ciebie powodem bo na pewno nie ten skromny przebieg 260tys km:)

20km ok 40km strach żeby się coś nie rozleciało, powiem ci że do +70km nie ma kompletnie strachu przy tym silniku wiec skoro dla ciebie +40km ryzyko awarii to ten silnik nie nadaje się do czipowania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciahciah to będzie dopiero mój pierwszy chip jeśli turbo będzie mi dobrze pompować ciśnienie po regeneracji to z chipuje go sobie ale dopiero po około 4 tygodniach bo też czytałem że z regeneracją turbiny to niby jak im się uda to jest ok a jak nie to trudno tak przynajmniej piszą na necie. Na zimnym silniku nigdy go nie kaciłem może jakiś kiepski olej mi sprzedali w sklepie w sumie to nie wiesz gdzie oni go zamawiają filtry zakładałem dobre MANA jak już nie było to filtrona . już zamówiłem olej i filtry tylko trzeba ten stary spuścić , myślałem żeby taką farelkę pod miską ustawić i niech się grzeje aż będzie gorąca i olej zrobi się żadki i wtedy go spuścić co o tym sądzicie bo nic innego mi do głowy nie przychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

Zagrzej motor do 90' i wykrec korek na kanale/podnosniku:wink:

Za duzo czarujesz, a chcesz ze starego pazdzierza Bog wie jakie cudo zrobic:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1Z znajomy mial urwany wezyk do map sensora.I jezdzil 1.5czasu turbo pompowalo ile sie dalo.Poza minimalnie wiekszym luzem niz ori.Po zrobieniu sterowania turbo jezdzi dalej.Przebieg 570tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1Z znajomy mial urwany wezyk do map sensora.I jezdzil 1.5czasu turbo pompowalo ile sie dalo.Poza minimalnie wiekszym luzem niz ori.Po zrobieniu sterowania turbo jezdzi dalej.Przebieg 570tyś.

Przecież by szedł w awaryjnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1Z znajomy mial urwany wezyk do map sensora.I jezdzil 1.5czasu turbo pompowalo ile sie dalo.Poza minimalnie wiekszym luzem niz ori.Po zrobieniu sterowania turbo jezdzi dalej.Przebieg 570tyś.

Przecież by szedł w awaryjnym

Sęk w tym ze to było stare 1Z B4 na pierburgu i ecu 8bitowe do obslugi pralki.

Tam nie ma awaryjnego było jedyne nieraz wachniecie mocy na sekunde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby jak mam zagrzać motor przecież turbina jest wyjęta,żeby gwarancja była ważna to olej powinien być nowy wlany i nawet dla własnego spokoju,a nie potem mi napiszecie czemu oleju nie wlałem nowego bo mógł pójść jakiś syf i dlatego się tak cackam żeby nie było jakiś dodatkowych kosztów .mccoob tak to jest moje pierwsze auto mam je już 5 latek kupiłem je sobie za swoje własne ciężko zarobione pieniądze mi starzy ni czego nie fundowali , i wiem jak się olej spuszcza , nie wiem ile ty miałeś aut, ale zapewne dużo tylko ciekawe dlaczego albo takie rzęchy kupowałeś albo je tak dobijałeś . :grin:

:facepalm:

Zagrzej motor do 90' i wykrec korek na kanale/podnosniku:wink:

Za duzo czarujesz, a chcesz ze starego pazdzierza Bog wie jakie cudo zrobic:decayed:

a tutaj masz linka z filmem zwróć uwagę do jakich marek aut są montowane( vw )ciekawe jakie mają silniki pewnie takie same jak audi ale ty pewnie masz od ferrarii :grin: nie mówię też że są najlepsze na świecie ale wydaje mi się że są w miarę dobre . ciekawe czemu sobie knechta nie kupujesz przecież są lepsze od mana :grin:FILTRON :: Film o firmie WIX-FILTRON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby jak mam zagrzać motor przecież turbina jest wyjęta,żeby gwarancja była ważna to olej powinien być nowy wlany i nawet dla własnego spokoju,a nie potem mi napiszecie czemu oleju nie wlałem nowego bo mógł pójść jakiś syf i dlatego się tak cackam żeby nie było jakiś dodatkowych kosztów .mccoob tak to jest moje pierwsze auto mam je już 5 latek kupiłem je sobie za swoje własne ciężko zarobione pieniądze mi starzy ni czego nie fundowali , i wiem jak się olej spuszcza , nie wiem ile ty miałeś aut, ale zapewne dużo tylko ciekawe dlaczego albo takie rzęchy kupowałeś albo je tak dobijałeś . :grin:
:facepalm:

Zagrzej motor do 90' i wykrec korek na kanale/podnosniku:wink:

Za duzo czarujesz, a chcesz ze starego pazdzierza Bog wie jakie cudo zrobic:decayed:

a tutaj masz linka z filmem zwróć uwagę do jakich marek aut są montowane( vw )ciekawe jakie mają silniki pewnie takie same jak audi ale ty pewnie masz od ferrarii :grin: nie mówię też że są najlepsze na świecie ale wydaje mi się że są w miarę dobre . ciekawe czemu sobie knechta nie kupujesz przecież są lepsze od mana :grin:FILTRON :: Film o firmie WIX-FILTRON

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myślałem że auto rozebrane dlatego chcesz podgrzewać miskę, albo podgrzej miskę farelką ale wtedy zleci dobrze olej tylko z miski albo zapal auto na starym oleju z nową turbina i niech auto pyrkocze aż się nagrzeje do 90C i wtedy wymień, przez ten czas rozgrzewania silnika na postoju stary olej jakiejś tam krzywdy turbinie nie zrobi, pytanie ile ten olej ma bo jak już był czas na wymianę to lepiej najpierw zmień olej i dopiero zapal aut, w sumie jak auto stoi długo to co miało ścieknąć do miski to ściekło wiec chyba lepiej najpierw wymienić olej, kolejną wymianę możesz zrobić po 3-5tys km tak dla świętego spokoju nowej turbiny, przed pierwszym odpalaniem strzykawką wlej olej w dziurkę przewodu olejowego w turbinie, gruszkę strzykawką napełnij powietrzem by wypchnęła sztangę i pierwsze kręcenie z 30s zrób z wypiętą wtyczką pompy by auto nie zapaliło, by olej przetłoczył się przez obieg

ja filtrona pakuje na kabinowy, co prawda nie jest idealnie spasowany(wzdłuż jest luz) ale cena niska, można częściej wymieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...