Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17965 - auto nie jedzie powyzej 100km turbina nie kopie:/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich po dluuugiej przerwie:) Od wczoraj pojawil mi sie problem z przekroczeniem 100-110km/h. Auto dochodzi do 2000obr i moge klepac w podloge i niestety nie jedzie dalej.Pod gorke jeszcze gorzej. Zapialem dzisiaj vaga - co prawda mam win7 64bity i wystartowala mi tylko wersja 3.11 i do tego nie moge jej aktywowac takze przez chwile pelnych logow nie zrobie.

Wyskoczyly mi takie bledy przy engine

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

17571 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1163 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Drugi blad to blad czujnika temperatury paliwa - jednak nie sadze ,zeby mial on wplyw - albo wiazka albo sam czujnik.Zajme sie tym pozniej.

Co do pierwszego bledu - podpialem vaga - odczytalem - skasowalem - pojechalem sie przejechac-samochod mulil - ale chwilami lapal ciag normalnie. Komp odpalony i patrzylem na wskazania MAFa - zakladane powiedzmy 500mg - realne 500mg.Mysle - nie jest tak zle,przejachalem kilka km do autostrady - wlecialem na nia - auto zlapalo ciag - przejechalem kilkanascie kilometrow kolo 200km/h. Jednak kiedy odpuscilem gaz pomalu - przy zjezdzie na grudziadz - auto juz zlapalo notlaufa i tak pod sam dom. Patrze na wskazania vaga w czasie jazdy - a tam MAF zakladane 850mg a relane nie jest w stanie dociagnac do 585mg.Tak jakby przeplywomierz nie dawal odpowiedniej dawki powietrz. Na autostradzie zachowywal sie normalnie w miare - czyli zakladane 1000mg i realne 980-1020mg - wtedy auto ciagnelo jak szatan.

Czy to strzelil mi przeplywomierz czy szukac przy n75,czyszczeniu turbiny lub grucha zacieta??

Napomkne ,ze z 2 lata temu wjechalem w duza kaluze - woda przez nadkole musiala sie jakos dostac do filtra powietrza i szlag trafil mi przeplywke. wymienilem ja w programie Bosha - oddalem stara i dostalem bodajze regenerowana za jakies 350-400zl - nie pamietam dokladnie. Czy te regenerowane z Bosha sa tak nietrwale??

pozdrawiam

Bartek

Opublikowano

przeładowuje turbo sprawdź czy chodzi sztanga turbiny :wink: węże podciśnienia wszystko po kolei :wink: n 75 tez

ale najpierw sprawdź turbo

Opublikowano

witam serecznie.kolego ja juz mam taki klopot pol roku.turbo bylo czyszczone n75 wymienialem weze podcisnieniowe wymienione.nie moge sie uporac z tym.i tak sie dzieje jak jest zimny.jezeli naprzyklad jade pod gore i trzeba wiecej mocy to wchodzi w tryb awearyjny.po ponownym odpaleniu jedzie ok.sam nie wiem czy turbo jest do wymiany czy sztanga ciasno chodzi czy moze lopatki w turbinie sie przycinaja.parenascie razy byly logi robione i wszytko wyglada ok.a najlepsze jest to ze raz jest blad przeladowania a raz nie doladowania.mowie ci och.... c mozna.:facepalm:

Opublikowano

Temat na razie ugrzazl w nawale innych do ogarniecia - ale mam takie pytanie. Otoz od pewnego czasu zaczal mi sie robic twardy hamulec w czasie jazdy - jakby wspomaganie nie dzialalo-jak bylo zimno rzadziej - jak jest cieplo to juz prawie ciagle. Po analizie doszlem do tego ,ze odpowiedzialna za podcisnienie dostarczane do wspomagania hamula (serwa w podszybiu) jest pompa ktora jest jednoczesnie pompa paliwowa. Czy mozliwe ,ze gowniane dzialanie tej pompy ma wplyw na to ,ze auto nie jezdzi tylko notlaufuje?? Zamowilem juz pompe na wymiane - uzywke za 235zl (nowa w serwisie okolo 1700:/). Ale czy moze miec to jakis zwiazek????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...