Excallibur Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Sorry jak było, ale mam przygody z tym autem jadąc dzisiaj wyleciał cały płyn temp wzrosła zgasilem natychmiast na hol. Woda ciekla gdzieś z tyłu silnika, ostatnio ze 2 dni śmierdziali olejem szalonym tam przy obudowie katalizatora, kapalo ale mało miałem tym zająć się po weekendzie. Myślę że to coś z obiegiem oleju, Proszę o jakieś wskazówki Błędów nie sprawdzę bo nie ma wody, Doleje zaraz i zobaczę czy będzie leciało.
Rafal-L Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 sprawdz czy przypadkiem niesiadl ci krociec od czterowinowego czujnika temperatury, miesci sie on wlasnie na tylnej czesci silnika
Excallibur Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Powiem tak zalałem ponowenie i dziwne trzyma wode i temperatre jechałem powoli bez szalenstw ze 25km i nic sie nie dzialo, ale kazda podpowiedz mile widziana. Poprostu płyn wyciekł w nocy na parkingu bo jest niezła plama. mozesz cos powiedziec o tym czujniku ?? Zapinałem Vaga był bład czujnika, ale wydaje mi sie ze tu jest czujnik zintegrowany z termostatem który był jakis czas temu wymieniony na ori z aso.
Rafal-L Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 na tylnej scianie bloku masz króciec w ktorym siedzi czujnik 4 pinowy zielony, ktory daje wskazania na zegary.... sprawdz czy przypadkiem spod tego ci nie cieknie...
Excallibur Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Widac go gdzies czy trzeba z kanału ??
Rafal-L Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 trzeba sciagnac gumowy trojnik od odmy i pare rurek aby spokojnie sie do niego dostac... troche roboty z tym Jest , z kanalu mozesz zobaczyc czy napewno tamtendy Ci plyn chlodzenia ucieka
KubaMpakiet Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Odgrzeje kotleta Cieknie mi z tego kroćca i teraz jest pyt; kupic nowy krociec, wymienic jakies oringi czy moze daje z pod czujnika? juz namierzylem wyciek, puszcza rura wychodzaca w dol z kroćca a dokladniej jej zapiecie , jest delikatnie luzne
MrSylwek1981 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Mi też podciekał delikatnie płyn z tyłu silnika, byłem u mechanika okazało się że cieknie z pod czujnika w króćcu ,zleciłem wymianę całego króćca i dobrze zrobiłem bo podczas demontażu króciec rozpadł się w ręku ,dosłownie się skruszył ,widać że to marnej jakości tworzywo ,ja bym zalecał wymianę bez kombinowania ,bo wiadomo czym grozi rozpadnięcie się tego króćca w trasie.
KubaMpakiet Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Tak, tylko u mnie wyglada na to ze krociec jest ok, a puscil oring w przewodzie gumowym idacym do nagrzewnicy, jutro to porozbieram i zobacze co jest grane
wampir Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Jak wygląda ten krócic? Ile on kosztuje? U mnie zauwazylem, ze płyn psika z tego miejsca... Winna jest chyba ta opaska sprężynująca... Czy je się wymienia co jakiś czas?
KubaMpakiet Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Wyglada to tak KRÓCIEC WODY AUDI A4 B6 1.8T '00- PROMOCJA ! (3953285646) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i jest z tylu silnika Wymienilem wczoraj oring w wezu i jest gitara, stary byl sparcialy U Ciebie sprawa bardzo prosta, zmien sobie caly waz z nowymi opaskami
wampir Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Dlugi jest ten waz? gdzie on się zaczyna? Wybacz, ze tak pytam, ale zlapalo mnie jakies lumbago i nie mogę się schylić ... tak bym sam podzedl do auta popatrzeć... jak stary dziadek normalnie :/
wampir Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 a ten krocic w aso ile kosztuje? Króciec w ASO ok 70zł. Ja swoja opaske wymieniłem i trzyma idealnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się