Duds Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Witam. Pacjentem jest passat b5 ajm. Spanky próbuje nam pomóc w diagnozie, jednak cały czas nie możemy znaleźć przyczyny. Mianowicie auto do 2000 tys. obrotów W OGÓLE nie ciągnie, jakby było w trybie awaryjnym, jednak powyżej idzie już normalnie. Dodam, że auto jest po programie i chyba najważniejsza rzecz - ostatnio był myty silnik na myjni przez mojego kuzyna. Od tej pory się to dzieje. Zmienialiśmy już n75, rurka od egr była zaślepiana śrubką, jeszcze jest do sprawdzenia króciec od pompy vacum, bo Spanky radził sprawdzić. Macie jeszcze jakieś pomysły co się mogło stać? Zrobiłem nawet na szybko logi (blok 11 jest podwójnie i nie wiem, który aktualny, ale chyba ten niżej): Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pio.duda_125196.html Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
divers09 Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 kolego znalazłeś przyczynę braku mocy ? bo mam podobny problem czyściłem turbo bo zapieczone łopatki były ale dalej to samo, vag pokazuje blad P1556 co wskazuje na nieszczelność dolotu sprawdzałem rury wszystkie cale IC tez
Duds Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 Tak, kazałem tacie rozruszać gruchę i już jest dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się